شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

لنوو y700

معرفي اجمالي محصول

لنوو y700

شركت‌هاي بزرگ توليدكننده‌ي لپ‌تاپ هميشه در طراحي سري محصولات حرفه‌اي مخصوص بازي، رقابت سختي دارند و به‌نوعي از اين فرصت براي قدرت‌نمايي استفاده مي‌كنند؛ به همين دليل اغلب لپ‌تاپ‌هاي مخصوص بازي به سخت‌افزارهاي به‌روز و قوي، صفحه‌نمايش با كيفيت بالا و امكانات متعدد مجهز هستند.

لپ‌تاپ‌هاي مخصوص بازي سري Y شركت لنوو هم همين خصوصيات را داشته و ارزش خريد بالايي دارند. از محصولات جديد اين سري كه در اواخر سال ۲۰۱۵ روانه‌ي بازار شد، لنوو y700نام دارد. اين مدل طراحي منحصربه‌فردي دارد كه شبيه آن را در كمتر لپ‌تاپ مخصوص بازي مي‌توان پيدا كرد؛ سري Y700 به‌نوعي نمونه‌ي تكامل‌يافته‌ي سري Y50 است كه از كارايي و امكانات بيشتري برخوردار است. بدنه‌ي اين دستگاه از تركيب آلومينيوم برس‌خورده‌ي مشكي مات با طرح‌هاي ريز ضربدري و پلاستيك تشكيل شده كه مقاومت بالا و البته در قسمت‌هايي استعداد خوبي در جذب اثرانگشت دارد.

در دوطرف دستگاه، دريچه‌هاي توري‌شكل قرمزرنگي به چشم مي‌خورند كه محل خروج صدا هستند و ظاهر جذاب و هيجان‌انگيزي به اين محصول داده‌اند. تركيب رنگ مشكي و قرمزي كه در اكثر محصولات حرفه‌اي مخصوص بازي به‌كار مي‌رود، در لنوو y700هم وجود دارد. با وجود اين طراحي زيبا، اين لپ‌تاپ جديد از مدل نسل قبل خود ضخيم‌تر و سنگين‌تر است؛ به اين ترتيب كه ضخامت آن حدود ۳ ميلي‌متر اضافه شده و به ۲۵٫۹ رسيده و وزن آن هم با حدود ۲۵۰ گرم افزايش به ۲ كيلو و ۶۰۰ گرم رسيده كه براي يك لپ‌تاپ ۱۵ اينچي كمي زيادتر از استاندارد معمول است. صفحه‌ي نمايشY700 يك نمونه‌ي ۱۵ اينچي با پنل IPS و روكش مات با كيفيتFull HD است كه البته مدل‌هاي ۱۴ و ۱۷ اينچي آن هم توليد شده است.

اين صفحه‌ي نمايش با كيفيت، روشنايي و وضوح خوبي كه دارد، يك نمونه‌ي ايده‌آل براي بازي‌كردن يا تماشاي فيلم‌هاي با كيفيت بالا به‌شمار مي‌رود. لنوو براي بخش صوتي اين محصول از اجزاي باكيفيتي استفاده كرده كه شامل دو بلندگوي ۲ واتي دالبي ساخت شركت صاحب‌نام JBL و يك ساب‌ووفر داخلي ۳ واتي است كه تركيبي از قدرت و وضوح صدا را ارائه مي‌دهند. محل قرارگيري اين ساب‌ووفر در قسمت زيرين لپ‌تاپ بوده و دريچه‌ي خروجي صداي آن هم زير دستگاه مشاهده مي‌شود. كيبورد اين دستگاه از نوع جزيره‌اي با استاندارد AccuType لنوو و مجهز به نور پس‌زمينه‌ي قرمز است كه كيفيت خوبي دارد و انتظارات را از كيبورد يك لپ‌تاپ مخصوص بازي برآورده مي‌كند؛ البته كليد Enterاصلي اندازه‌ي نسبتا كوچكي دارد كه ممكن است گاهي اوقات مشكل‌ساز باشد. تاچ‌پد هم يك نمونه‌ي يك‌تكه‌ي خوب با حساسيت بالاست كه البته براي انجام امور عادي روزمره مناسب بوده و واضح است كه براي بازي‌كردن بايد از يك ماوس جداگانه استفاده كنيد. پورت‌هاي ورودي و خروجي اين مدل براي چنين محصولي كاملا معمولي بوده و تنها شاملUSB 2.0،USB 3.0، HDMI و LAN مي‌شود و از DisplayPort و USB Type-C خبري نيست.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۳۰:۳۰ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :