شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

لنوو وايب شات

لنوو روي لبه‌ي سمت راست وايب شات دو كليد جديد قرار داده تا نشان دهد كه اولويت اول اين گوشي، دوربين‌اش است. يكي از اين كليدها كه دو حالت «حرفه‌اي» (Pro) و «خودكار» (Auto) دارد، براي انتخاب حالت عكاسي و كليد ديگر هم كليد دو مرحله‌اي شاتر دوربين است. دوربين اصلي لنوو وايب شات حسگري از نوعBSI CMOS با دقت ۱۶ مگاپيكسل و دريچه‌ي ديافراگم f/2.2 دارد. لنوو در كنار اين دوربين، از فلش «سه‌گانه» (Triple LED) و همچنين فوكوس مادون‌قرمز استفاده كرده است. اگر كليد حالت انتخاب عكاسي روي «خودكار» باشد، گوشي به‌صورت خودكار مي‌تواند مكان و حالت عكاسي شما را تشخيص دهد و خود را با شرايط مختلف هماهنگ كند.

عملكرد لنوو وايب شات

همچنين فن‌آوري ويژه‌اي با نام «اسمارت» (Smart) براي حالت عكاسي خودكار در لنوو وايب شات وجود دارد. با استفاده از اين فن‌آوري، وايب شات به كاربر راهنمايي لازم جهت ثبت تصويري مناسب با در نظر گرفتن نقاط طلايي را مي‌دهد. اين فن‌آوري مي‌تواند براي عكاسي از افراد و منظره مورد استفاده قرار گيرد. اما با قرار دادن اين كليد روي حالت حرفه‌اي، همه چيز فرق خواهد كرد. تمام تنظيمات يك دوربين ديجيتال پيشرفته در اختيارتان قرار مي‌گيرد. از تنظيم درجه‌ي ISO و تنظيم تراز سفيدي گرفته تا فوكوس دستي و سرعت شاتر. به‌علاوه مي‌توانيد در هر شرايطي با دو بار فشردن كليد شاتر، برنامه‌ي دوربين را اجرا كنيد. اما بايد گفت سرعت اجرا شدن برنامه‌ي دوربين در حالت حرفه‌اي كمي بيشتر از حالت خودكار است.

منويي هم براي تنظيمات تكميلي وجود دارد. در اين منو مي‌توانيد تنظيمات مربوط به نسبت تصوير، رزولوشن عكس، كيفيت تصوير، تراز سفيدي، تراز صاف بودن دوربين در دست و خطوط طلايي تغيير دهيد.

تصاوير دوربين اصلي در حالت خودكار كيفيت و شفافيت كم‌نظيري دارند. تراز سفيدي در آن‌ها رعايت شده و رنگ‌ها سرزنده به نظر مي‌رسند. در حالت حرفه‌اي هم مي‌توانيد با استفاده از تنظيمات دستي متعدد، بهترين تصاوير را با تغييرات مدنظرتان، ثبت كنيد.

دوربين سلفي هم حسگري با دقت ۸ مگاپيكسل و دريچه‌ي ديافراگمf/2.2 دارد. در اين دوربين از تنظيمات دستي خبري نيست و تمام تنظيمات به‌صورت خودكار هستند. تصاوير ثبت شده توسط اين دوربين از كيفيت قابل‌قبولي برخودار هستند. اما در بسياري از اين تصاوير رنگ‌ها حد و مرز خود را حفظ نكرده‌اند و تصاويري كه در آن‌ها منابع نور شديد وجود داشته باشد، كيفيت خوبي ندارند.

هر دو دوربين مي‌توانند ويديو‌هايي با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ با سرعت ۳۰ فريم بر ثانيه و صداي استريو ضبط كنند. اين ويديو‌ها كيفيت خوبي دارند و از پرش فريم در آن‌ها خبري نيست.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۳۴:۵۹ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :