شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

تبلت لنوو s8

لنوو در مراسم IFA 2014 از تبلت لنوو s8 بسيار زيبا رونمايي كرد. اين محصول ازلحاظ طراحي با تبلت‌هاي قبلي لنوو فرق دارد و ازلحاظ تنوع رنگ بدنه، يادآور محصولات سري لومياي نوكيا است.تبلت لنوو s8 به نمايشگري 8 اينچي با رزولوشن 1200 × 1920 پيكسل مجهز شده است. اين يعني تراكم پيكسلي صفحه‌نمايش S8چيزي حدود 283ppi است كه عدد خوبي به نظر مي‌آيد. از ديگر مشخصات اين تبلت مي‌توان به پردازشگري 4 هسته‌اي آن اشاره كرد كه به چيپست «Atom Z3745» ساخت شركت اينتل با فركانس 1.86 گيگاهرتز مجهز است.

در كنار اين پردازنده، 2 گيگابايت حافظه رم وجود دارد تا پردازش اطلاعات با سرعت قابل قبولي انجام شود. فضايي كه براي ذخيره‌سازي اين تبلت در نظر گرفته شده است 8 گيگابايت حافظه داخلي است كه البته بخشي از آن توسط سيستم‌عامل اشغال شده است. اما با استفاده از كارت حافظه «microSD» مي‌توان 32 گيگابايت ديگر فضا براي نگهداري اطلاعات در اختيار داشت. نمايشگر 8 اينچي آن از نوع «LCD» است و با فناوري «IPS» ساخته شده است. تراكم پيكسل‌هايش در هر اينچ 283 است و رزولوشن «Full HD» دارد. نكته قابل‌توجه ديگر در مورد اين تبلت قابليت نصب سيم‌كارت در اندازه ميكرو و امكان اتصال به شبكه اينترنت پرسرعت «4G» و قابليت مكالمه است.

دوربين اصلي تبلت لنوو s8 سنسوري 8 مگا پيكسلي دارد و به فلاش «LED» و فوكوس خودكار مجهز است. دوربين جلو هم به سنسور 1.8 مگا پيكسلي مجهز است. سيستم‌عامل نصب شده روي اين تبلت اندرويد كيت‌كت است و اگر كار با منوي فارسي برايتان اهميت دارد، بايد بدانيد كه تبلت «TAB S8-50LC» لنوو، از زبان و منوي فارسي پشتيباني مي‌كند.

لنوو تب S8، از لحاظ طراحي با تبلت‌هاي قبلي لنوو تفاوت زيادي دارد. اين تبلت، به خصوص در مدل‌هاي رنگي، يادآور تلفن‌هاي هوشمند لوميا است. حتي شباهت‌هايي بين اين تبلت و گوشي وان‌پلاس وان وجود دارد. در نماي روبرويي، بلندگوهاي تبلت را در بالا و پايين نمايشگر مي‌بينيم. لوگوي لنوو دقيقا در زير بلندگوي بالايي نقش بسته است. دوربين جلويي (وبكم) و حسگرهاي تبلت هم در سمت راست لوگو ديده مي‌شوند. بخش پشتي و كناره‌هاي دستگاه بسيار شيك و يكپارچه طراحي شده‌اند. با نگاهي به بخش پشتي، دوربين اصلي تبلت را به همراه فلش LED در گوشه سمت چپ و بالاي تبلت مي‌بينيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۴۳:۳۰ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :