شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

لنوو z510

اوايل سال 2013 ميلادي، كمپاني لنوو توانست با توليد لپ‌تاپ‌هاي قدرتمند و بسيار خوش قيمت لنوو z510، به محبوبيت زيادي در بين كاربران دست پيدا كنند. اين لپ‌تاپ‌ها يك نقطه‌ي عطف براي كساني بودند كه مي‌خواستند با كمترين هزينه، بيش‌ترين كارايي را به دست آورند. اما استقبال خوب كاربران از سري Z500 باعث شد تا در واپسين ماه‌هاي سال 2013، لنوو سري جديد اين لپ‌تاپ‌ها را با ارتقا قطعات داخلي و تحت عنوان لنوو z510 معرفي و وارد بازار كند. آيا Z510 نيز مي‌تواند همانند مدل قبلي، به عنوان يكي از بهترين لپ‌تاپ‌ها در اين بازه‌ي قيمتي خودنمايي كند؟ براي رسيدن به پاسخ اين سوال، با ديجي كالا در نقد و بررسي IdeaPad Z510 همراه شويد.

طراحي و ساخت

فارغ از محل قرارگيري باتري، هيچ‌گونه تغييري ظاهري بين Z510و Z500 مشاهده نمي‌شود. هر دو سري از طراحي، شاسي، مواد اوليه و كيفيت ساخت يكساني استفاده مي‌كنند.

وزن لنوو z510 نزديك به 2.2 كيلوگرم بوده و ضخامت آن معادل 25 ميلي‌متر است كه براي يك لپ‌تاپ 15.6 اينچي، كاملا مناسب است. به همين دليل، مشكلي در حمل‌ونقل و جابجايي Z510 نخواهيد داشت. كيفيت ساخت Z510نيز فوق العادست! هيچ‌گونه ضعفي در ساخت دستگاه مشاهده نمي‌شود و جايي براي گلايه وجود ندارد. لولاهاي صفحه نمايش بسيار محكم ساخته شده‌اند و به كمك آن‌ها مي‌توان لپ‌تاپ را تا زاويه 135 درجه‌اي باز نمود.

قاب پشت صفحه نمايش و قسمت زيرين دستگاه، از پلاستيك مات ساخته شده كه تا حدودي در مقابل جذب اثر انگشت و چربي دست مقاومت مي‌كنند. اما فضاي اطراف كيبورد و استراحتگاه دست، داراي يك روكش از جنس آلومينيوم برس خورده مي‌باشند و كاملا احساس كار با يك لپ‌تاپ رده‌بالا را به كاربر انتقال مي‌دهد. ظاهر دستگاه بسيار شكيل و مدرن است و مناسب تمامي محيط‌ها، چه اداري و چه خانگي، مي‌باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۴۵:۲۸ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :