شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي هواوي p6

گوشي هواوي p6 بسيار زيبا و باريك اندام است، اما هر كاري كنيم نمي‌توانيم از كنار شباهت آن به iPhone به آساني بگذريم! اين شباهت در بخش بالايي گوشي كاملاً مشهود است

 

لبه‌ها، قاب نقره‌اي دور گوشي و شياري كه آنها را از هم جدا كرده در اولين نگاه شما را به ياد محصولات اپل مي‌اندازد. با اين حال در بخش پاييني اين روال تغيير خواهد كرد و با لبه‌اي گرد در پايين گوشي مواجه مي‌شويد. استفاده از روكش آلومينيومي در پشت گوشي نيز حركت مثبت ديگري از سوي هواوي است كه هم زيبايي خاصي به گوشي مي‌بخشد و هم مقاومت خوبي در برابر محيط اطراف دارد.براي رسيدن به ضخامت بسيار كم، هواوي تصميم گرفته تا امكان بازكردن قاب پشت و دسترسي به باتري را حذف كرده و در عوض دسترسي به محل سيم كارت و كارت حافظه جانبي microSD را از ديواره سمت راست گوشي ميسر سازد. مانند گوشي‌هاي آيفون بايد از يك سوزن براي انجام اين كار استفاده كنيد، اما اينبار لازم نيست دور و برتان را بگرديد تا يك شي نوك تيز پيدا كنيد، زيرا هواوي اين سوزن را درون بدنهگوشي هواوي p6 و در محل اتصال هدفون 3.5 ميليمتري (در گوشه پايين سمت چپ) تعبيه كرده است

 

وجود اين سوزن براي كساني مناسب است كه مي‌خواهند سيم‌كارت‌هاي خود را به شكل مداوم تعويض كنند

با اين حال اين سوزن مستعد گم شدن است. براي گوش دادن به موسيقي و اتصال هدست بايد اين سوزن را از جاي خود خارج كنيد. هواوي خواسته اتصال هدفون را در محلي متناسب با طراحي ديگر بخش‌هاي گوشي قرار دهد و در نهايت آن را در گوشه پايين سمت چپ مستقر كرده است كه محلي نامناسب براي اتصال هدفون و گوش دادن به موسيقي است (اين مسئله زماني نمايان مي‌شود كه گوشي را در جيب شلوار قرا مي‌دهيد و پس از مدتي كابل هدفون شما دچار قطعي خواهد شد).يكي از نقاط قوت گوشي هواوي p6 ، صفحه نمايشIPS+ اين گوشي است كه از بابت زاويه ديد، نمايش رنگ‌ها، شدت نور و موارد ديگر جزو بهترين‌ها در نوع خود به شمار مي‌آيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۰۵:۰۳:۵۵ توسط:شبكه ما موضوع:

گوشي هواويp7

هوآوي نسخه دوم گوشي نازك خود را كه گوشي هواويp7 نام گرفته است را معرفي كرد، اين گوشي قرار است كه رقيبي براي گوشي‌هاي پر سر و صداي اين روزهاي بازار يعني Galaxy S5، Xperia Z2و HTC One M8 باشد.

 

اين گوشي در خود ويژگي‌هايي دارد كه هر پرچمداري براي اينكه بتوانيم آن را به اين نام بخوانيم بايد در خود داشته باشد. امروز مي‌خواهم برادر بزرگ P6 را براي شما بررسي كنيم تا اگر قصد خريد يك گوشي خوب و زيبا را داريد بدانيد كه آيا امكان دارد اين گوشي را در ليست خود قرار دهيد يا خير؟

 

گوشي هواويp7 شباهت‌هاي زيادي را از نسل قبلي به ارث برده است، بدنه شيك اين گوشي تنها 6.5 ميليمتر ضخامت دارد، يك غلاف فلزي اطراف گوشي قرار گرفته است و قسمت پاييني گوشي به صورت گرد طراحي شده است.

 

هوآوي جنس فلزي پشت گوشي را در اين گوشي به كار نبرده و در عوض از شيشه براي اين قاب استفاده كرده است. اگر در نور زياد به اين قاب نگاه كنيد طراحي نقطه نقطه‌اي را در آن خواهيد ديد. هوآوي براي افزايش رضايت كاربران اين شيشه را با پوششي از جنس گوريلا گلس 3 محافظت مي‌كند به همين خاطر بر خلاف نسل قبلي مي‌توانيد با خيال راحت اين گوشي را در كنار كليد و سكه در جيب خودتان قرار دهيد.

علاوه بر اينكه استفاده از شيشه باعث افزايش دوام گوشي مي‌شود، اين حس را به كاربر القاء مي‌كند كه يك گوشي سطح بالا را در دست گرفته است. با اينكه اندازه صفحه نمايش از نسل قبلي بيشتر است اما كاهش فاصله اين صفحه نمايش با لبه‌هاي گوشي باعث شده كه بدنه گوشي افزايش اندازه چشمگيري نداشته باشد.

 

يكي از تغييرات به واقع مثبت در طراحي گوشي هواوي p7 نسبت بهP6 اين است كه جك 3.5 ميليمتري صدا از كنار گوشي به قسمت بالاي آن منتقل شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۰۵:۰۳:۰۳ توسط:شبكه ما موضوع:

گوشي هواوي4c

شركت هوآوي در تاريخ 18 ارديبهشت 1394 (مطابق با 8 مي سال 2015 ميلادي) از دو گوشي «آنر بي» و «آنر 4C» در شهر بمبئي كشور هند رونمايي كرد. آنر بي را مي‌توان يك گوشي ميان‌رده با مشخصات سخت‌افزاري نه‌چندان چشمگير دانست؛ اما داستان در مورد گوشي هواوي 4c كمي متفاوت است؛ چرا كه اين محصول براي آن دسته از افرادي كه به دنبال خريد يك گوشي زيبا، داراي ويژگي‌هاي جذاب و در آخر مشخصات سخت‌افزاري قدرتمند هستند، مناسب است.

 

در نگاه اول به گوشي هواوي 4c مي‌توان دريافت كه هوآوي در طراحي اين گوشي، به طرز مشهودي از نسل‌هاي گذشته‌ي آن الهام گرفته است؛ به‌طوري كه مي‌توان گفت طراحي گوشي هواوي 4cبسيار شبيه به برادر بزرگ‌تر خود يعني آنر 4X است. از شباهت‌هاي اين دو محصول مي‌توان به قاب پلاستيكي بافت‌دار، موقعيت يكسان دوربين اصلي و لبه‌هاي مسطح اشاره كرد. اين گوشي ميان‌رده 8.8 ميلي‌متر ضخامت و 162 گرم وزن دارد. درمجموع مي‌توان ابراز كرد كه جنس بدنه‌ي اين گوشي كاملا رضايت‌بخش است. آنر 4C در سه رنگ سفيد، مشكي و طلايي معرفي‌شده است كه رنگ‌هاي سفيد و طلايي آن جذاب‌تر به نظر مي‌رسند.

اين گوشي به يك نمايشگر 5 اينچي با تكنولوژي IPS مجهز شده كه وضوح تصوير 720 × 1280 پيكسل را نمايش مي‌دهد. انتخاب نمايشگر HD براي گوشي ميان‌رده‌ي آنر 4C هرگز نمي‌تواند نااميدكننده باشد؛ بلكه كاملا راضي‌كننده است. همچنين اين نمايشگر تراكم پيكسلي 294 پيكسل بر هر اينچ را ارائه مي‌دهد كه رقمي منطقي به‌حساب مي‌آيد. سخت‌افزار اين محصول را تراشه‌ي 64 بيتي**********n 620 تشكيل مي‌دهد كه در خود يك پردازنده‌ي هشت هسته‌اي با سرعت 1.2 گيگاهرتز و رم دو گيگابايتي مي‌بيند. هشت گيگابايت حافظه‌ي داخلي براي اين گوشي در نظر گرفته شده است كه قابل ارتقا به‌وسيله‌ي كارت حافظه‌ي microSD است. شايان ذكر است كه به دليل نرم‌افزارهاي از پيش نصب‌شده، حافظه‌ي در دسترس اين گوشي كمتر از حافظه‌ي داخلي واقعي آن است.

 

همان‌طور كه از نام اين گوشي پيداست، آنر 4C داراي دو درگاه سيم‌كارت است كه هر دو سيم‌كارت آن از شبكه‌ي 3Gپشتيباني مي‌كنند. يك حسگر 13 مگاپيكسلي به همراه يك فلاش LED بر قاب پشتي و يك حسگر 5 مگاپيكسلي در بالاي نمايشگر اين گوشي قرار گرفته است. گفتني است كه دوربين اصلي اين گوشي، ساخت شركت سوني و داراي درجه‌ي ديافراگم F2.0 است. درست مانند آنر 4X، براي آنر 4C هم اندرويد كيت كت (4.4.2) به همراه رابط كاربريEmotion UI 3.0 در نظر گرفته شده است. دست‌آخر هوآوي يك باتري غيرقابل‌تعويض ليتيوم يوني براي آنر 4C به كار برده است كه ظرفيتي برابر با 2550 ميلي‌آمپرساعت دارد. اين باتري به‌راحتي مي‌تواند با استفاده‌ي متوسط، انرژي موردنياز يك روزه‌ي اين گوشي را تامين كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۰۵:۰۲:۱۵ توسط:شبكه ما موضوع:

گوشي هواوي4x

يكي از فاكتور‌ها يا اگر كمي رك باشيم، مهم‌ترين فاكتور انتخاب گوشي‌هاي ميان‌رده قيمت است. شركت هوآوي هميشه ثابت كرده مي‌تواند قيمت‌هاي رقابتي و بعضا پاييني را در مقايسه با ساير برند‌ها ارايه دهد. اين قيمت پايين‌ باعث كاستن از كيفيت محصولات نمي‌شود؛ بلكه همان امكانات، سخت‌افزار و ويژگي‌هاي ساير گوشي‌ها را مي‌توان با قيمت كمتر در گوشي‌هاي هو‌آوي در اختيار گرفت.

 گوشي هواويx(Huawei Honor 4X) با سخت‌افزاري پذيرفتني و نمايشگري بزرگ، مي‌تواند يكي از اين انتخاب‌ها باشد. آنر 4X به نمايشگري 5.5 اينچي با رزولوشن 1280 در 720 پيكسل مجهز شده است. از قوت‌هاي اين نمايشگر بزرگ مي‌توان به تراكم 267 پيكسل بر هر اينچ و فناوري IPS استفاده‌شده در آن اشاره كرد. از مزيت‌هاي آنر 4Xاستفاده از تراشه‌ي اختصاصي 64 بيتي هو‌آوي با نام «هاي‌سيليكون كرين 620» است.

پردازنده‌ي 8 هسته‌‌اي با معماري كورتكس A53 و قدرت پردازش 1.2 گيگاهرتز روي اين تراشه قرار دارد؛ همچنين پردازنده‌ي گرافيكي «مالي 450»، 8 گيگابايت حافظه‌ي داخلي و 2 گيگابايت رم از ديگر مشخصات سخت‌افزار قدرتمند آنر 4X هستند. مي‌توان از كارت حافظه‌ي جانبي هم تا حجم 32 گيگابايت، در اين گوشي بهره برد. اين گوشي كه از پلاستيك مرغوبي ساخته شده است، 165 گرم وزن دارد كه يكي از ضعف‌هايش محسوب مي‌شود؛ البته قطر 8.7 ميلي‌متري اين گوشي هم مي‌تواند برايش كمي ضخيم به‌ نظر برسد.

در عوض گوشي هواويx4 از دو سيم‌كارت و شبكه‌ي 4G پشتيباني مي‌كند كه در اين بازه‌ي قيمتي بسيار مطلوب است. از ديگر فناوري‌هاي ارتباطي آنر 4X ، مي‌توان به امكان استفاده از Wi-Fiبراي اتصال به اينترنت، امكان استفاده از بلوتوث و همچنين راديويFM اشاره كرد؛ البته فناوري محبوب OTGهم براي اتصال فلش از طريق پورت microUSBدر اين گوشي گنجانده شده است. برايگوشي هواويx، دو دوربين با حسگر‌هاي 13 و 5 مگاپيكسلي در نظر گرفته شده كه براي اين رده‌ي قيمتي مناسب به نظر مي‌رسند.

 

اندرويد اين گوشي با توجه به اينكه در سال 2015 به بازار عرضه شده، كمي قديمي به نظر مي‌رسد؛ البته رابط كاربري ايموشن نسخه‌ي سوم، تمامي كمبود‌هاي اندرويد كيت كت نسخه‌ي 4.4 را به‌خوبي پوشش داده است. در كنار اين امكانات خوب، باتري ليتيوم-پليمري 3000 ميلي‌آمپر ساعتي آنر 4X با توجه به نمايشگر و تراشه‌ي كم‌مصرفش بازده‌ي خوبي دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۰۵:۰۱:۲۴ توسط:شبكه ما موضوع:

huawei p8 lite

هوآوي در كنار معرفي پرچم‌دار سال 2015 خود (هوآوي پي8)، از مدل بزرگ‌تر و كوچك‌تر آن هم با نام‌هاي «هوآوي پي8مكس» (Huawei P8max) و « huawei p8 lite» پرده‌برداري كرد. مدل كوچك‌تر با نام هوآوي پي8 لايت داراي صفحه‌نمايشي 5 اينچي با رزولوشن 720 در 1280 پيكسل است.

پردازنده‌ي آن به مدل ضعيف‌تر **********n 620 هشت‌هسته‌اي كاهش يافته و قابليت 4G، دوربين 13 مگاپيكسلي و دوربين جلوي 5 مگاپيكسلي پرچم‌دار اصلي را در خود حفظ كرده است؛ هرچند به نظر از لرزش‌گير ليزري تصوير خبري نيست. باتري اين گوشي 2200 ميلي‌آمپرساعت ظرفيت دارد و از دو گيگابايت حافظه‌ي رم و 16 گيگابايت حافظه‌ي داخلي بهره مي‌برد. چه مدل بزرگ‌تر و چه كوچك‌تر پي8 به اندرويد 5.0 موسوم به لالي پاپ (آب‌نبات چوبي) مجهز هستند.

huawei p8 lite مي‌تواند انتخاب خوبي براي كساني باشد كه به زيبايي ظاهري گوشي‌شان اهميت مي‌دهند. البته اين گوشي نه‌تنها در ظاهر بلكه از نظر مشخصات سخت‌افزاري هم انتخاب خوبي به شمار مي‌رود و ارزش خريد بالايي دارد. تراشه و سيستم‌عامل هوآويp8لايت ازنوع 64 بيتي، قدرت بيشتر را در كنار مصرف پايين‌تر به ارمغان آورده‌اند.

همچنين دوربين‌هاي با كيفيت 13 و 5 مگاپيكسل و نمايشگري 5.0 اينچي با رزولوشن 720 در 1280 مي‌توانند از نقاط‌قوت هوآويP8لايت و دلايل خوبي براي خريد اين گوشي باشند. براي هوآوي P8لايت سيستم‌عامل اندرويد كيت‌كت نسخه‌ي 5.0.2 درنظر گرفته شده كه يكي از مزاياي آن به شمار مي‌رود. يكي از ضعف‌هاي اين گوشي انتخاب كاربر بين سيم‌كارت دوم و كارت حافظه‌ي جانبي است، كاربر نمي‌تواند از هر دو ويژگي به صورت هم‌زمان استفاده كند.

نام‌گذاري گوشي‌هاي هوآوي با حرف «P» نشان‌دهنده‌ي گوشي‌هاي بالارده‌ي اين شركت است. گوشي «هوآوي اسندP7» سال گذشته عنوان پرچم‌دار اين شركت چيني را يدك مي‌كشيد؛ اما در سال 2015 شركت هوآوي تصميم گرفت تا علاوه بر «هوآويP8» دو گوشي ديگر با اين پيشوند به بازار عرضه كند تا يك سري كامل را مطابق با نياز‌هاي گوناگون كاربرانش معرفي كرده باشد. گوشي «هوآوي P8لايت» huawei p8 lite يكي از گوشي‌هاي معرفي‌شده در سال 2015 بود كه نسخه‌ي ضعيف‌شده‌اي از هوآوي P8 است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۰۵:۰۰:۳۰ توسط:شبكه ما موضوع:

گوشي هواوي y3

سايز صفحه‌ي نمايش اين گوشي هواوي y3 كاملا استاندارد است و به راحتي در يك دست قرار مي‌گيرد. گوشي هواويy3 داراي يك صفحه‌ي نمايش 4 اينچي از نوع IPS مي‌باشد كه اين اندازه براي گوشي‌هاي ميان رده، سايزي بسيار شايع و پر مصرف است. صفحه‌ي نمايش Y300 قابل‌قبول بوده و عملكرد خوبي دارد. با دقت 800 در 480 پيكسلي كه اين گوشي ارائه مي‌دهد، نبايد هم انتظار تصاويري شفاف و واضح، مانند اسمارت فون هاي رده‌بالا را داشته باشيم. اما همان طور كه گفته شد، اين گوشي داراي صفحه نمايشي روشن است و همچنين زواياي ديد رضايت‌بخش و خوبي را دارد. در نهايت براي گوشي‌اي در اين كلاس، شاهد صفحه‌ي نمايش خوبي هستيم كه كاربرانش را در هنگام استفاده، نااميد نخواهد كرد.

سخت‌افزار

مغز متفكر اين گوشي شامل يك چيپ Qualcomm مدلMSM8225 مي‌باشد كه بر روي آن يك پردازنده‌ي دو هسته‌ايCortex-A5 با فركانس يك گيگاهرتز و پردازنده‌ي گرافيكيAdreno 203 قرار گرفته است. همچنين يك رم 512 مگابايتي، پردازنده‌ي اين گوشي را همراهي مي‌كند. عملكرد اين گوشي مطلوب و قابل‌قبول مي‌باشد. اما مقدار كمي مكث و كاهش سرعت در اين گوشي ديده مي‌شود. به طور مثال، زماني كه كليد لمسي خازني هوم را در قسمت‌هاي مختلف سيستم‌عامل فشار دهيد؛ گاهي اوقات مقدار كمي تاخير ديده مي‌شود تا صفحه‌ي هوم براي شما به نمايش داده شود. به هر حال بنچ مارك‌ها، نتايج واقعي‌تري از عملكرد گوشي براي كاربران نشان مي‌دهند. در بنچ مارك معروفAnTuTu، اين گوشي نمره‌اي بهتر از 6000 كسب ننمود كه اين نتيجه، با گوشي‌هاي رده‌بالا‌ي 2 سال پيش مانندGalaxy S2 قابل مقايسه است. مسلما نمره‌ي 6000 براي گوشي‌اي براي اين رنج قيمت، كاملا قابل‌قبول مي‌باشد.

حافظه‌ي داخلي گوشي هواوي y3 مانند ساير اسمارت فون هاي ميان رده‌ي كمپاني هواوي، 4 گيگابايت است كه خوشبختانه كمبود حافظه در اين گوشي به وسيله‌ي كارت حافظه‌ي جانبي microSD قابل جبران است و به واسطه‌ي آن مي‌توانيد تا 32 گيگابايت حافظه‌ي اين گوشي را ارتقاء دهيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۵۹:۳۹ توسط:شبكه ما موضوع:

گوشي هواويy560

گوشي‌هاي پايين‌رده كه امكانات قابل‌قبول و بعضا روبه‌بالايي دارند، بيشتر موردتوجه خريداران قرار مي‌گيرند. اكثر كاربران امروزي، گوشي‌هايي را مي‌پسندند كه نيازهاي روزانه‌شان را به بهترين شكل مرتفع كنند. سيستم‌عاملي به‌روز و مناسب، سخت‌افزاري براي رفع نيازهاي اوليه‌ و برقراري ارتباط با اينترنتي كه بتواند پاسخگوي نياز به وب‌گردي يا اتصال به شبكه‌هاي اجتماعي باشد، از ويژگي‌هاي گوشي « گوشي هواويy560» (Huawei Y560 Dual SIM) هستند. اگر گوشي شما از زبان ‌فارسي پشتيباني كند و حتي به منوي فارسي مجهز باشد، شايد يكي از دغدغه‌هاي شما را كه سروكله‌زدن با منوي گوشي است، از بين ببرد. همچنين امكان نصب برنامه‌هاي به‌روز در سيستم‌عامل اندرويد لالي‌پاپ نسخه‌ي 5.1، به‌صورت بهتري براي كاربران فراهم شده است.

استفاده از قابليت‌هاي اندرويد جديد براي كاربران گوشي‌هاي ميان‌رده هم مي‌تواند مفيد باشد. براي هوآوي Y560نمايشگري 4.5 اينچي با فناوري TFT و تراكم 218 پيكسل بر اينچ در نظر گرفته شده است. اين نمايشگر رزولوشن 854 در 480 پيكسل را به تصوير مي‌كشد. نمايشگر اين گوشي مي‌تواند تا 5 لمس را به‌صورت هم‌زمان پاسخ‌گو باشد. در اين نمايشگر مي‌توانيد به‌راحتي از مطالعه يا بازي كردن لذت ببريد؛ البته شايد رزولوشن پايين آن كمي آزارتان بدهد.

اين نمايشگر در قابي به ابعاد 136 در 67.7 ميلي‌متر قرار داده شده است. همچنين اين گوشي، وزني 141 گرمي و ضخامتي نزديك به 10 ميلي‌متر دارد. تراشه‌ي 32 بيتي Spreadtrum SC7731، براي گوشي هواويy560استفاده شده است. پردازنده‌ي اصلي چهار هسته‌اي با قدرت پردازش 1.2 گيگاهرتزي و پردازنده‌ي گرافيكي مالي 400 روي اين تراشه قرارگرفته‌اند. همچنين هوآوي Y560 به يك گيگابايت رم و 8 گيگابايت حافظه‌ي داخلي ‌افزايش‌يافتني مجهز شده است. اين سخت‌افزار مي‌تواند براي برآوردن نيازهاي پايه‌ي كاربر و بازي‌هاي نسبتا سنگين مناسب باشد.

 

پشتيباني از شبكه‌ي 3G و دوسيم‌كارته بودن اين گوشي مي‌تواند، خيال شما را از اتصال به اينترنت پرسرعت راحت كند. بلوتوث و Wi-Fiاز ديگر فناوري‌هاي ارتباطي در اين گوشي هستند؛ همچنين براي مكان‌يابي هم مي‌توانيد روي فناوريA-GPS به‌كاررفته در اين گوشي حساب باز كنيد.

 

 

از ديگر مشخصات گوشي هواويy560 مي‌توان به دوربين اصلي با سنسور 8 مگاپيكسل، ثبت تصاوير سلفي با رزولوشن 2 مگاپيكسلي، باتري ليتيوم‌‍يوني با ظرفيت 1730 ميلي‌آمپرساعتي اشاره كرد. نمايشگر 4.5 اينچي با فناوريTFT، سخت‌افزاري كه بر پايه‌ي تراشه‌ي اسنپ‌دارگون 210، پشتيباني از شبكه‌ي 3G و دوربين اصلي 8 مگاپيكسلي براي اين رده‌ي قيمتي مطلوب به نظر مي‌رسند و شانس خريد گوشي هوآوي Y560 را بالا مي‌برند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۵۸:۴۸ توسط:شبكه ما موضوع:

هواوي ميت 8

طراحي كه هواوي در محصولاتش استفاده مي‌كند همان كيفيت و زيبايي را پيدا كرده كه پيش از اين در محصولات كمپاني اچ‌تي‌سي به دنبال آن مي‌گشتيم. بدنه‌ي جديدترين گوشي هوشمند اين كمپاني با نام هواوي ميت 8 آنقدر خوب تراش خورده كه حتي در دست گرفتنش هم لذت بخش است. كمپاني هواوي با ميت ۸ مي‌خواهد ثابت كند كه يك دستگاه ۶ اينچي را هم مي‌توان با يك دست گرفت به شرط اينكه مهندسان طراحي شما مرز‌هاي كشيده شده به دور يك نمايشگر را به كمترين ميزان خود برسانند. 

طراحي هواوي ميت 8 خيلي ساده است. هواوي از دكمه‌هاي اضافي پرهيز كرده، جلو و پشت گوشي را خيلي ساده و بدون شلوغ كاري ساخته و روي طراحي ظريف دكمه‌ها هم حسابي كرده و از همه مهم‌تر اين دستگاه را به طرز عجيبي سبك ساخته است. زماني كه ميت ۸ را در دست مي‌گيرد به هيچ وجه حس نمي‌كنيد كه يك گوشي با نمايشگر غول پيكر ۶ اينچي را در دست گرفته‌ايد. 

 

در بخش جلويي هواوي ميت 8 با يك شيشه يكدست طرف هستيم كه تمام حاشيه و نمايشگر گوشي را پوشانده است. اين شيشه يك تكه در كنار‌ه‌هايي كه به فريم دور دستگاه مي‌رسد به خوبي انحنا داده شده تا كاربر حس خوبي از در دست گرفتن اين دستگاه و همچنين دست كشيدن بر روي اين حاشيه‌هاي نمايشگر پيدا كند. حاشيه‌هاي بالا و پايين اندازه يكساني ندارند و حاشيه پاييني كه اسم هواوي در زير شيشه آن درج شده بزرگ‌تر است. در حاشيه بالايي بخش جلويي نمايشگر؛ اسپيكر مكالمه، دوربين جلويي و حسگر سنجش نور محيط قرار گرفته‌اند.

 

با نگاهي به فريم دور دستگاه در سمت راست يك دكمه براي پاور و يك دكمه پيوسته براي تنظيم صداي دستگاه را مشاهده مي‌كنيم كه بسيار نازك و ظريف ساخته شده اما در زمان نياز كاملا قابل لمس هستند. در بخش سمت چپ فريم يك محفظه وجود دارد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۵۷:۵۰ توسط:شبكه ما موضوع:

هواويy6

اندازه و طراحي هواويy6 شباهت زيادي به گوشي Y6 دارد. قاب پشتي اين گوشي درست مانند Y6 از جنس پلاستيك پلي‌كربنات است. اين قاب به خاطر بافت نرمي كه دارد، اصطكاك خوبي با دست دارد و به‌آساني از دست سر نمي‌خورد. همچنين اثرانگشت و چربي روي بدنه‌ي اين گوشي بر جاي نمي‌ماند.

 

طول و عرض هواويy6 بسيار شبيه به Y6 است و ۷۱٫۸ × ۱۴۳٫۱ ميلي‌متر است. اما كمي اين گوشي ضخامت و وزن زيادي دارد و ممكن است ضخامت ۹٫۷ ميلي‌متري و وزن ۱۶۰ گرمي آن شما را در استفاده‌هاي طولاني‌مدت اذيت كند.

 

هواوي Y6 Pro در سه رنگ سفيد، مشكي و طلايي توليد شده است. نكته‌ي مثبتي كه در مورد رنگ‌هاي اين گوشي وجود دارد آن است كه رنگ حاشيه‌ي نمايشگر و قاب پشتي آن يكسان است. براي مثال قاب پشتي، حاشيه‌ي نمايشگر و لبه‌هاي رنگ طلايي اين گوشي، طلايي است. اين موضوع در زيبايي Y6 Pro بسيار تاثيرگذار است. اما وجود نوار باريك مشكي بين نمايشگر و حاشيه‌هاي اطراف آن اصلا نمي‌تواند بر جذابيت‌هاي اين محصول بيفزايد.

 

در مورد كيفيت نمايشگر هواويy6 بايد بگوييم كه رزولوشن HDبراي صفحه‌نمايش ۵ اينچي كافي به نظر مي‌رسد و مشكل كمبود پيكسل‌ها در آن به چشم نمي‌خورد. نوشته‌ها در نمايشگر Y6 Proجزئيات خوبي دارند و تصاوير شادابي و كيفيت لازم را دارند.

در نمايشگر ۵ اينچي Y6 Pro مي‌توانيد تصاوير را با هر دمايي كه دوست داريد، ببينيد؛ از گرم‌ترين حالت تا سردترين حالت. براي اين كار تنها كافي است به تنظيمات بخش نمايشگر گوشي برويد و تغييرات را از آنجا اعمال كنيد. البته مي‌توانيد براي برگرداندن همه‌چيز به شرايط اوليه و طبيعي، حالت پيش‌فرض (Default) را انتخاب كنيد.

 

 

ديگر چيزي كه بر كيفيت خوب نمايشگر اين گوشي دلالت دارد، فناوري IPS است. استفاده از اين فناوري سبب مي‌شود تا به‌راحتي بتوانيد در زواياي مختلف، نمايشگر را ببينيد. علاوه بر اين، به دليل روشنايي بالا و احتمالا لايه‌هاي ضد انعكاسي كه Y6 Pro دارد، كار با اين گوشي در زير نور آفتاب بدون مشكل است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۵۷:۰۰ توسط:شبكه ما موضوع:

هواوي gr3

گوشي موبايل هواوي gr3 داراي دو شيار ارتباطي براي قرارگيري سيم‌كارت دوم و كارت حافظه است. طراحي زيباي قاب پشتي اين گوشي هم‌چون هوآوي 5ايكس از جنس آلومينيوم يكپارچه است؛ استفاده از آلومينيوم درگوشي‌هاي موبايل در زيبايي بيشتر اين محصول تأثير به سزايي دارد در سه رنگ طلايي، نقره‌اي و خاكستري توليد و به بازار عرضه‌شده است. پردازنده مركزي هشت هسته‌اي روي تراشهMTK6753T قرار داده‌شده و با فركانس‌هاي 1.5 گيگاهرتز در محيط 64 بيتي فعاليت مي‌كند. پردازنده گرافيكي در اين گوشي موبايلMali-T720 است. حافظه داخلي اين گوشي 16 گيگابايت است و يار هميشگي پردازنده يعني حافظه رم، از ظرفيت 2 گيگابايتي برخوردار شده تا با توانايي بيشتر به پردازش داده كمك كند.

 

همانند اكثر گوشي‌هاي موبايل صفحه‌نمايش اين گوشي از نوع LCD و از فناوري IPS پشتيباني مي‌كند. صفحه‌نمايش 5 اينچي اين گوشي موبايل از كيفيت HD پشتيباني مي‌كند و داراي تراكم پيكسلي 294 پيكسل بر هر اينچ است.

 

هواوي gr3 از شبكه ارتباطي سريع 4G پشتيباني مي‌كند. در كنار مجهز بودن به شبكه 4G، پشتياني از فناوري‌هاي ارتباطي EDGE, GPRS, Wi-Fi, بلوتوث نسخه 4.0 محبوبيت بيشتري به گوشي موبايل داده است. جي‌آرآر 3 به دو سنسور دوربين 13 و 5 مگا پيكسلي به ترتيب در قاب جلويي و قاب پشتي مجهز شده است. دوربين جلوي اين گوشي قابليت پشتيباني از ثبت موقعيت جغرافيايي عكس‌ها و فيلم‌ها (Geo-Tagging)، قابليت فوكوس با اشاره روي سوژه (Touch Focus)، قابليت تشخيص چهره (Face Detection)، قابليت عكاسي پانوراما (Panorama) و قابليت عكاسي HDR را دارد.

 

هواوي gr3 از نسخه 5.1 سيستم‌عامل شركت گوگل استفاده مي‌كند. باتري GR3 از نوع ليتيوم پليمر است و از ظرفيت 2200 ميلي‌آمپر ساعت پشتيباني مي‌كند. به‌صورت كلي و در يك كلام مي‌توان گفت كه گوشي موبايل هوآوي GR3نسبت به نياز افراد در عصر حاضر، يك انتخاب خوب و ايده آل است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۵۶:۱۱ توسط:شبكه ما موضوع: