شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي موبايل ال جي جي 2 ميني دو سيم كارت دي 618

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل ال جي جي 2 ميني دو سيم كارت دي 618

 

شركت ال جي مانند بسياري از سازنده هاي ديگر تلفن همراه، نسخه‌ي كوچك شده‌ي پرچم‌دار خود را براي كساني كه توان خريد پرچم‌دار اين شركت را نداشتند، توليد نمود. ال جي در فروردين سال 93، نسخه‌ي ميني پرچم‌دار خود را به نام «ال‌جي جي2 ميني» روانه‌ي بازار نمود تا بتواند اولين نسخه‌ي ميني خود را توليد كرده باشد. در واقع ال‌جي رويه‌ي سوني را در ساخت نسخه‌ي ميني پرچم‌دار خود در پيش نگرفت و مانند كمپاني‌ها ديگر، بسياري از ويژگي‌هاي جي2 ميني را نسبت به پرچم‌دار سال 2013 خود، كم كرده است.

عملكرد گوشي موبايل ال جي جي 2 ميني دو سيم كارت دي 618

اما تفاوت بزرگي كهگوشي موبايل ال جي جي 2 ميني دو سيم كارت دي 618 با ساير ميني‌هاي بازار دارد، اندازه‌ي بزرگ آن مي‌باشد. اكثر نسخه هاي ميني پرچم‌داران، مانند گلكسي S4 mini و hTC One miniاندازه اي برابر با 4.3 اينچ دارند و در موردي استثنايي، hTC One Mini 2 صفحه نمايشي با اندازه‌ي 4.5 اينچ دارد. اما ال‌جي اندازه‌ي جي2 ميني را به 4.7 اينچ رساند تا تعجب همگان را برانگيزد. به واقع تصور عامه‌ي مردم از كلمه‌ي «ميني» اندازه‌ي كوچك مي‌باشد. ال‌جي هم اين اصل را به خوبي رعايت نموده است.

ال‌جي جي2 ميني با صفحه نمايش 4.7 اينچي، نسبت به جي2 كه 5.2 اينچ اندازه داشت، كوچك به حساب مي‌آيد؛ چرا كه اختلاف 0.5 اينچي مي‌تواند فاصله‌ي نسبتا خوبي بين نسخه‌ي ميني و اصلي اين دو گوشي باشد. اما برندهاي ديگري چون سامسونگ و سوني اين اختلاف را به 0.7 اينچ رسانده‌اند. پس به راحتي مي‌توان لقب بزرگ‌ترين ميني بازار تا به كنون و يا «ميني بزرگ» را به جي2 ميني اختصاص داد.ال جي دقيقا مشابه ساير برندها، جي2 ميني را براي افرادي كه توان خريد نسخه‌ي اصلي اين گوشي را نداشته‌اند و يا براي آن دسته از افرادي كه به دنبال گوشي جمع و جورتري بوده‌اند توليد كرده است. به هر حال جي2 ميني نسبت به جي2، ارزش خريد بسيار بيشتري دارد و از برادر بزرگ‌تر خود، به شدت مقرون به صرف‌تر مي‌باشد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۱۵:۰۴ توسط:شبكه ما موضوع:

گوشي موبايل ال جي نكسوس 5 - 32 گيگابايت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل ال جي نكسوس 5 - 32 گيگابايت

 

شامگاه پنج شنبه نهم آبان ماه 1392، گوگل در اوج بي خبري مخاطبان و طرفدارانش، از پنجمين نسل گوشي‌هاي هوشمند خانواده نكسوس، تحت عنوان Nexus 5 رونمايي كرد. در حالي كه طي هفته هاي اخير، اخبار، شايعات و تصاوير پي در پي منتشر شده از نكسوس 5، برگزاري مراسمي با شكوه و پررنگ را براي معرفي اين محصول از سوي گوگل نويد مي‌داد، گوگل تنها به معرفي آن در صفحه اختصاصي خانواده نكسوس بسنده كرد.

عملكرد گوشي موبايل ال جي نكسوس 5 - 32 گيگابايت

هر چند كوران تصاوير و اخبار منتشر شده ازگوشي موبايل ال جي نكسوس 5 - 32 گيگابايت، ما را با اكثر قابليت‌هاي آن آشنا كرده بود و تنها گوگل به آن‌ها حالت رسمي بخشيد. اما پنجمين نكسوس. اين بار نيز قرعه به نام ال‌جي افتاد و شراكت پر سود با ال‌جي در توليد نكسوس 4، گوگل را ترغيب نمود كه ساخت پنجمين پرچم‌دارش را نيز به اين كمپاني محول كند. در بخش طراحي، پنجمين نكسوس از همان سبك و سياق سنتي اين سري پيروي مي‌كند با اين تفاوت كه بسياري بر اين باورند كه گوگل و ال‌جي در طراحي نكسوس جديد در مقايسه با نسخه چهارم، ضعيف عمل كرده است. قلب تپنده اين گوگلي تازه وارد يك اسنپ دراگون 800 چهارهسته اي با فركانس پردازشي 2.3 گيگاهرتز مي‌باشد.

 

نمايشگر فول اچ دي 4.95 اينچي مجهز به پنل IPS نيز به همراه پردازنده تصويري Adreno 330 همه چيز را تكميل كرده است و با توجه به رنگ و لعاب اندرويد تازه وارد، بايد منتظر محيطي تازه در نكسوس 5 باشيد. براي محافظت از اين نمايشگر، گوگل از گوريلا گلس نسل سوم بهره برده، كه در بسياري از تست‌ها بينندگان را شگفت زده كرده بود. گوگل در Nexus 5 از 2 گيگابايت حافظه پردازشي (RAM) و از نوع DDR3 با فركانس 800 مگاهرتز استفاده كرده و پنجمين سرباز در دو ظرفيت 16 و 32 گيگابايتي عرضه شده است. نكسوس 5 به همراه مجموعه كاملي از كانال‌هاي ارتباطي و سنسور هاي هوشمند به بازار عرضه گرديده است و بايد به تمامي اين ويژگي‌هاي قابليت شارژ بيسيم يا QI را نيز اضافه كرد. فروش اين محصول از روز جمعه در فروشگاه گوگل با دو قيمت 349 و 399 دلار آغاز شده و نكته جالب اينكه گوگل از اتمام موجودي ويرايش 16 گيگابايتي نكسوس جديد، در همان ساعات اوليه خبر داده و اين امر از محبوبيت پايدار و روزافزون محصولات خانواده نكسوس در ميان طرفداران حكايت دارد. اين محصول به صورت پيش فرض ميزبان ويرايش جديد سيستم عامل اندرويد تحت عنوان كيت كت است كه با عنوان اختصاري 4.4 شناخته مي‌شود. هر چند نكسوس پنجم بسيار ساده و كمرنگ به جهانيان معرفي شد، اما حواشي پس از آن بسيار خبرساز بوده است. بي شك گوگل و ال‌جي سعي كرده‌اند بهترين محصول ممكن را به بازار عرضه نمايند و استقبال مخاطبان از اين محصول تازه وارد نيز اولين بازخورد مثبتي بود كه به اردوي نكسوسي ها رسيد.حال، مي‌خواهيم به بررسي عضو جديد خانواده نكسوس ها در ديجي كالا بپردازيم. پس با ما در نقد و بررسيNexus 5 همراه شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۱۴:۲۱ توسط:شبكه ما موضوع:

گوشي موبايل ال‌جي مدل G3 بيت دو سيم كارت D724

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل ال‌جي مدل G3 بيت دو سيم كارت D724

 

انتخاب يك گوشي ميان‌رده مناسب، هميشه يكي از مشكل‌ترين انتخاب‌ها در خريد گوشي‌همراه است. گوشي‌هاي ميان رده معمولا نسخه‌اي تضعيف شده از پرچم‌داران شركت هاي گوشي سازي هستند. گوشي «ال‌جي جي3 بيت» (LG G3 Beat) يكي از اين ميان‌رده‌هاي تقريبا موفق در بازار است. درون اين ميان‌رده‌ي خوش ساخت كره اي، پردازنده‌ي چهار هسته اي كورتكس A7قرار گرفته كه مي‌تواند حداكثر تا 1.2 گيگاهرتز دستورات را پردازش نمايد. اين پردازنده همراه با يك گيگابايت حافظه‌ي رم بر روي تراشه‌ي اسنپ‌دراگون 400 ساخت شركت كوالكام قرار گرفته تا سخت افزاري بسيار مشابه با G2 ميني داشته باشد.

عملكرد گوشي موبايل ال‌جي مدل G3 بيت دو سيم كارت D724

صفحه نمايشگوشي موبايل ال‌جي مدل G3 بيت دو سيم كارت D724 نسبت به G3، در حدود نيم اينچ كوچك‌تر شده و دقت پايين‌تر از HD را به همراه دارد. خوشبختانه G3 بيت همانند G3حاشيه‌ي نمايشگر بسيار كمي دارد كه سبب جذابيت بيشتر آن شده. از آن مهم‌تر؛ ظاهر و كيفيت ساخت G3 بيت است كه هيچ تفاوتي با G3نمي‌كند و اين گوشي كاملا حس يك پرچم‌دار را به كاربران منتقل مي‌كند. اين ميان رده داراي يك دوربين 8 مگاپيكسلي همراه با فلاشLED و فوكوس خودكار همراه با ليزر در پشت و يك دوربين 1.3 مگاپيكسلي در جلو است كه دوربين اصلي آن قادر خواهد بود با كيفيتFullHD فيلم برداري كند.

دست آخر ال‌جي براي اين ميان رده‌ي 5.0 اينچي خود، از يك باتري ليتيوم يوني با ظرفيت 2540 ميلي آمپر ساعت استفاده نموده. در مجموع بايد بگوييم كه هر دو گوشي معرفي شده ال‌جي تا به كنون، يعني G3 بيت و G3 كاملا دوست داشتني و جذاب بوده‌اند و قابليت‌هاي خوب و فراواني را به همراه دارند. ال‌جي G3 Beatداراي ابعادي به طول 137.7 و عرض 69.6 ميلي متر مي‌باشد. همچنين اين گوشي ضخامتي به طول 10.3 ميلي متر دارد. گفتني است كه اين گوشي در قسمت‌هاي مختلف، ضخامت‌هاي گوناگوني دارد كه در بيشترين حالت، ضخامت اين ميان رده به 10.3 ميلي متر مي‌رسد كه مربوط به مركز آن مي‌باشد. به عبارت ديگر؛ مركز G3 Beat داراي بيشترين ضخامت و كناره هاي آن داراي كمترين ضخامت مي‌باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۱۳:۴۱ توسط:شبكه ما موضوع:

گوشي موبايل ال جي مدل G Flex 2

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل ال جي مدل G Flex 2

 

«جي فلكس» (G Flex) نام خانواده‌اي از گوشي‌هاي هوشمند شركت ال‌جي است كه به طراحي خاص و منحصربه‌فردشان شهرت دارند. جي فلكس، خانواده‌ا‌ي نوپاست كه تنها دو عضو دارد: «ال‌جي جي فلكس» و «ال‌جي جي فلكس2». همان‌طور كه احتمالا مي‌دانيد بدنه، نمايش‌گر و باتري اين دو گوشي‌ به‌صورت خميده طراحي شده‌اند و مي‌توانند در برابر فشار، مقاومت نشان دهند.

همچنين ال‌جي براي جذابيت هر چه بيش‌تر گوشي‌هاي سري فلكس‌اش، از قابليت «خود ترميمي» (Self-healing) در قاب پشتي آن‌ها استفاده كرده است. به‌ اين ترتيب خط‌ و خش‌هاي جزيي و كم‌عمقي كه روي قاب پشتي اين دو گوشي ايجاد مي‌شوند، به صورت خودكار ترميم مي‌شوند. حالا ال‌جي تصميم گرفته تا راهي كه ‌با جي فلكس طي كرده است را با جي فلكس 2 ادامه دهد و اين گوشي را از هرنظر به درجه‌ي ‌بلوغ و پختگي برساند. ال‌جي جي فلكس مشكلات‌ كوچكي ‌داشت كه باعث مي‌شدند كاربران نگاهي جدي‌ به اين محصول نياندازند.

عملكرد گوشي موبايل ال جي مدل G Flex 2

مهم‌ترين مشكل گوشي موبايل ال جي مدل G Flex 2 به پايين بودن ‌وضوح تصوير نمايشگرش مربوط مي‌شد كه تراكم پيكسلي پايين صفحه‌ي ‌نمايش اين گوشي را به‌همراه داشت. ‌خبر خوب و اميدواركننده اين‌كه ال‌جي پس از گذشت يك سال از رونمايي جي فلكس، اكثر ايراداتي كه در اين گوشي وجود داشت را در جي فلكس 2 برطرف كرده و به‌شكل ويژه توجه بيش‌تري به طراحي اين محصول كرده است.

 

ال‌جي هر آن‌چه در چنته داشته را در جي فلكس 2 رو كرده؛ از خميدگي نمايش‌گر و باتري گرفته تا فوكوس خودكار ليزري دوربين‌اش. «جي فلكس» (G Flex) نام خانواده‌اي از گوشي‌هاي هوشمند شركت ال‌جي است كه به طراحي خاص و منحصربه‌فردشان شهرت دارند. جي فلكس، خانواده‌ا‌ي نوپاست كه تنها دو عضو دارد: «ال‌جي جي فلكس» و «ال‌جي جي فلكس2». همان‌طور كه احتمالا مي‌دانيد بدنه، نمايش‌گر و باتري اين دو گوشي‌ به‌صورت خميده طراحي شده‌اند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۱۲:۵۰ توسط:شبكه ما موضوع:

گوشي موبايل ال‌جي مدل Nexus 5X - ظرفيت 16 گيگابايت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل ال‌جي مدل Nexus 5X - ظرفيت 16 گيگابايت

 

گوشي‌هاي سري نكسوس، در عين نداشتن هيچ‌گونه وجه تشابه از نظر سيستم‌عامل با هم يكسان هستند. هرسال گوگل با همكاري يكي از شركت‌هاي برتر گوشي‌سازي، به توليد گوشي‌هاي سري نكسوس اقدام مي‌كند. در سال 2015 هم مجددا قرعه به نام ال‌ جي افتاد و اين شركت ششمين گوشي سري نكسوس را با نام «ال‌ جي نكسوس 5 ايكس» (LG Nexus 5X) طراحي و توليد كرد. جديد‌ترين نسخه از سيستم‌عامل اندرويد، نمايشگر با تراكم مناسب، حسگر اثرانگشت، سخت‌افزار مطلوب و دوربين‌هاي باكيفيت از ويژگي‌هاي جديدترين گوشي سري نكسوس هستند.

عملكرد گوشي موبايل ال‌جي مدل Nexus 5X - ظرفيت 16 گيگابايت

نسخه‌ي ششم اندرويد هم با نام «مارشمالو» (Marshmallow) يا به‌بيان‌ديگر «مارشملو» در جريان كنفرانس رونمايي اين گوشي معرفي شد. در اين نسخه از اندرويد تمركز بر بهبود دسترسي برنامه‌ها، امكان استفاده از حسگر اثرانگشت، بهبود استفاده از منبع انرژي گوشي، امكان استفاده از پورت جديد USB Type C و ساده‌سازي به‌اشتراك‌گذاري مديا بوده است. يكي از ويژگي‌هاي جذاب نكسوس جديد گوگل را مي‌توان عرضه‌ي اين گوشي با اندرويد مارشمالو نسخه‌ي 6.0 دانست.

براي گوشي موبايل ال‌جي مدل Nexus 5X - ظرفيت 16 گيگابايت، نمايشگري 5.2 اينچي با رزولوشن 1920 در 1080 با تراكم 424 پيكسل بر اينچ انتخاب ‌شده است. اين نمايشگر كه از نوعLCD و با فناوري IPS ساخته‌ شده تراكم پيكسلي مناسبي دارد؛ علاوه‌براين ال‌ جي براي محافظت از اين نمايشگر از محافظ‌هاي معروف گوريلاگلس بهره برده است؛ پس نبايد نگران ديدن محتويات از زواياي مختلف يا امكان خط‌برداشتن نمايشگر اين گوشي باشيد. از قابليت‌هاي جديد اندرويد مارشمالو نسخه‌ي 6.0، پشتيباني از اثرانگشت به‌صورت پيش‌فرض است؛ بالطبع گوشي نكسوس 5X هم از اين قابليت به‌صورت مطلوبي پشتيباني مي‌كند. حسگر اثرانگشت اين گوشي روي قاب پشتي و زير دوربينش قرار گرفته تا دسترسي كاربر به آن ساده باشد. از اين حسگر مي‌توان براي بازكردن قفل گوشي استفاده كرد.

استفاده از USB Type C در نكسوس 5X مي‌تواند يكي از قوت‌هايش باشد. براي اين گوشي هم مثل گوشي ال‌ جيG4، سخت‌افزاري بر پايه‌ي تراشه‌ي اسنپ‌دراگون 808 در نظر گرفته ‌شده‌ است. روي اين تراشه پردازنده‌ي اصلي 6 هسته‌اي، پردازنده‌ي گرافيكي آدرنو 418 و دو گيگابايت رم قرار گرفته‌اند؛ همچنين اين گوشي در دو ظرفيت 16 و 32 گيگابايتي عرضه شده و امكان استفاده از كارت حافظه‌ي جانبي در آن وجود ندارد. در نكسوس 5Xاز شبكه‌ي 4Gپشتيباني مي‌شود. امكان استفاده از Wi-Fi، بلوتوث وNFC هم براي كاربران اين گوشي فراهم شده است.

 

گوگل براي دوربين‌هاي اصلي و سلفي اين گوشي، دو سنسور‌ با رزولوشن‌هاي 12.3 و 5 مگاپيكسلي در نظر گرفته است. نتيجه‌ي عكاسي با اين دوربين‌ها با توجه به دريچه‌ي ديافراگمشان، تصاويري روشن و چشم‌نواز است. وجود فوكوس ليزري و همچنين فلشي از نوعLED مي‌توانند به ثبت تصاوير با كيفيت بالاتر كمك كنند. با دوربين اصلي نكسوس 5X مي‌توانيد ويديوهايي با رزولوشن 4K و با دوربين سلفي‌اش مي‌توانيد ويديو‌هايي با رزولوشن HD ضبط كنيد. از ديگر قابليت‌هاي اين گوشي مي‌توان به بدنه‌ي يكپارچه‌ تزريقي از جنس پلي‌كربنات، ضخامت 7.9 ميلي‌متري، وزن 136 گرمي، باتري ليتيوم-پليمري 2700 ميلي‌آمپرساعتي و عرضه‌ي آن در رنگ‌هاي سفيد، سبزآبي و دودي اشاره كرد. تراشه‌ي قدرتمند اسنپ‌دراگون 808، حسگر اثرانگشت، نمايشگر 5.2 اينچي با رزولوشن fullHD، دوربين‌ 12.3 با دريچه‌ي ديافراگم f/2.0 و دوربين سلفي 5 مگاپيكسلي از ويژگي‌هاي جديدترين نكسوس گوگل هستند؛ همچنين همراه اين گوشي، اندرويد مارشمالو (جديدترين نسخه از سيستم‌عامل گوگل) هم عرضه شده است كه مي‌تواند خبر خوبي براي اندرويددوستان باشد. در كنار اين قابليت‌ها بايد طراحي زيباي اين گوشي را هم در نظر گرفت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۱۱:۲۲ توسط:شبكه ما موضوع:

گوشي موبايل ال جي مدل V10 - ظرفيت 32 گيگابايت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل ال جي مدل V10 - ظرفيت 32 گيگابايت

 

ال‌جي با توليد گوشي G4 ثابت كرد مي‌تواند تمامي امكانات مناسب را در قالبي خوش‌نقش‌ونگار براي كاربران مهيا كند. كمي بعد از فروش موفق اين گوشي، ال‌جي گوشي ديگري را با نام «ال‌جي وي10» (LG V10) معرفي كرد. اين گوشي را مي‌توان بهترين محصول اين روزهاي ال‌جي ناميد؛ سخت‌افزاري قدرتمند، نمايشگري بزرگ با تراكم پيكسلي مناسب و نمايشگري كوچك و كاربردي، طراحي ظاهري زيبا و در عين حال مقاوم، دوربين‌هاي اصلي و سلفي با كيفيت بالا اين مورد را تاييد مي‌كنند.

عملكرد گوشي موبايل ال جي مدل V10 - ظرفيت 32 گيگابايت

در بخش نمايشگر، V10 برخلاف G4 از نمايشگري 5.7 اينچي بهره مي‌برد. رزولوشن اين نمايشگر 2560 در 1440 انتخاب شده كه تراكمي در حدود 515 پيكسل بر اينچ را براي اين نمايشگر به ارمغان آورده است؛ البته وجه تمايز اين دو گوشي در نمايشگر به اينجا ختم نمي‌شود: ال‌جي بالاي نمايشگر اصلي گوشي موبايل ال جي مدل V10 - ظرفيت 32 گيگابايت، از يك نمايشگر كو‌چك‌تر دوم استفاده كرده كه 2.1 اينچ اندازه و رزولوشني حدود 1040 در 160 پيكسل دارد. به گفته‌ي ال‌جي، گوشي V10 از اين نمايشگر براي نمايش اعلان‌ها و ميان‌برها استفاده مي‌كند. براي محافظت از اين دو نمايشگر دو لايه از محافظ‌هاي گوريلاگلس استفاده شده است.

ديگر نو‌آوري ال‌جي كه تقريبا براي اولين بار در گوشي‌هاي همراه شاهدش هستيم، وجود دو دوربين با سنسور‌هاي 5 مگاپيكسلي براي ثبت تصاوير سلفي است. روي قاب پشتي هم دوربيني با سنسور 16 مگاپيكسل به همراه فلشي از نوعLED و فوكوس ليزري قرار گرفته‌اند. اين مجموعه، نويد ثبت تصاويري باكيفيت را مي‌دهند. اين دوربين به لرزش‌گير اپتيكال تصوير مجهز شده تا هنگام ثبت تصوير و ويديو از تاثير لرزش‌هاي دست كاربر بكاهد؛ همچنين مي‌تواند ويديو‌هايي را با رزولوشن 4K با سرعت 30 فريم و صداي استريو ضبط كند. تراشه‌ي قدرتمند اسنپ‌دراگون 808 كه قبل‌تر روي گوشي ال‌جي G4 عملكردش را به رخ رقبا كشيده بود، براي V10 هم مورد استفاده قرار گرفته است. روي اين تراشه‌ي 64 بيتي 6 هسته‌ي‌ پردازنده، پردازنده‌ي گرافيكي Adreno 418 و 4 گيگابايت رم قرار گرفته‌اند. اين گوشي از 32 گيگابايت حافظه‌ي داخلي بهره مي‌برد كه مي‌توان آن را به كمك كارت حافظه‌ي داخلي تا 128 گيگابايت ديگر هم افزايش داد. ال‌جي V10 با اين سخت‌افزار، از پس تمامي بازي‌ها و برنامه‌ها، هر مقدار هم سنگين باشند، بر‌مي‌آيد.

ال‌جي در طراحي و ساخت اين گوشي هم كم‌كاري نكرده است. اين گوشي موفق شده گواهي‌نامه‌ي MIL-STD-810Gرا دريافت كند. گوشي‌هايي كه اين گواهي‌نامه را دارند، معمولا در برابر نمك، خاك، رطوبت، باران، لرزش ، تابش اشعه‌ي خورشيد، شوك حرارتي و حمل‌ونقل مقاومت بالايي از خود نشان مي‌دهند؛ همچنين اين گوشي به حسگر اثرانگشت مجهز شده كه با كليد پاور يكپارچه شده است. اين گوشي نسبتا بزرگ، در حدود 193 گرم وزن و 8.6 ميلي‌متر ضخامت دارد.

 

از ديگر قابليت‌هاي اين گوشي مي‌توان به پشتيباني از شبكه‌ي 4G، اندرويد لالي‌پاپ نسخه‌ي 5.1، باتري 3000 ميلي‌آمپر ساعتي از جنس ليتيوم-يون و عرضه‌ در رنگ‌هاي آبي آسماني، آبي نفتي، بژ، سفيد و مشكي اشاره كرد. وجود نمايشگر دوم 2.1 اينچي براي نمايش اعلان‌ها و ميان‌برها، حضور سنسور‌هاي 5 مگاپيكسلي براي دوربين سلفي، دوربين اصلي 16 مگاپيكسلي با فلش LED و فوكوس ليزري، تراشه‌ي اسنپ‌دراگون 808 همراه با 4 گيگابيت رم اين گوشي را به بهترين گوشي ال‌جي تا به امروز تبديل كرده است. در كنار اين مجموعه، وجود طراحي زيبا و مقاوم هم مي‌تواند وجه تمايز اين گوشي با رقبايش باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۱۰:۴۰ توسط:شبكه ما موضوع:

گوشي موبايل ال جي مدل G5 SE H845 دو سيم كارت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل ال جي مدل G5 SE H845 دو سيم كارت

 

تنها اپل نيست كه براي بازآفريني محصولات جديدش از گوشي‌هاي قبلي استفاده مي‌كند. كره‌اي‌ها بعد از موفقيت پرچم‌دار شماره‌ي پنج خود، نسخه‌اي ساده‌تر از آن را روانه‌ي بازار كردند كه به (G5 SE H845) نام‌گذاري شده است. اين محصول مشخصات تقريبا يكساني با نمونه‌ي قدرتمندترش دارد؛ به‌نحوي‌كه بدنه‌ي تمام‌فلزي، سنسور تشخيص اثرانگشت، 32 گيگابايت حافظه‌ي داخلي و باتري 2800 ميلي‌آمپر ساعتي را در كنار صفحه‌نمايش 5.3 اينچي خود حفظ كرده است.

عملكرد گوشي موبايل ال جي مدل G5 SE H845 دو سيم كارت


البته از لحاظ فيزيكي، ضخامت آن در حد ناچيزي كم شده و اندكي هم سبك‌تر شده است. برخلاف نسخه‌ي گران‌تر، در آن از تراشه‌ي اسنپ‌دراگون 652 استفاده شده و يك گيگابايت از حجم حافظه‌ي رم كاسته شده است؛ اما همچنان دو دوربين پشت براي آن در نظر گرفته‌اند. يكي از دوربين‌هاي پشت 16 مگاپيكسلي و دوربين ديگر 8 مگاپيكسلي است. دوربين جلوي گوشي هم 8 مگاپيكسلي است. وجود دو دوربين پشت روي اين گوشي باعث مي‌شود كه كاربران بتوانند به‌صورت دستي، فاصله‌ي كانوني دوربين را تغيير دهند و از سيستم بزرگ‌نمايي اپتيكال بهره ببرند.

همچنين اين دوربين مي‌تواند با كيفيت 4K فيلم‌برداري كند.  گوشي موبايل ال جي مدل G5 SE H845 دو سيم كارت از صفحه‌نمايش 5.3 اينچي IPS با كيفيت QHD يا (2560 در 1440 پيكسل) بهره مي‌برد. براي محافظت از اين صفحه‌‌نمايش از محافظ‌هاي گوريلاگلس 4 استفاده شده تا استقامت صفحه‌نمايش را تضمين كند. يك باتري 2800 ميلي‌آمپرساعتي هم براي اين محصول در نظر گرفته شده است. ازجمله قابليت‌هاي باتري اين گوشي، امكان تعويض آن است. سنسور تشخيص اثرانگشت اين تلفن همراه هوشمند، پشت آن قرار دارد و دكمه‌هاي تنظيم صداي آن هم روي لبه‌هاي گوشي جاي گرفته‌اند.

اسكنر چشم، از ديگر ويژگي‌هاي مشترك اين دو گوشي است. گوشيG5 SE همانند نسخه‌ي قبلي ماژولار است و قابليت‌هايي خاص دارد. درگاه جادويي يا Magic Slot كه ديگر براي همگان آشناست، به كاربران اجازه مي‌دهد كه بتوانند ماژول‌هاي مختلفي را به گوشي اضافه كنند. برخي از اين ماژول‌ها باعث مي‌شوند كه بتوانيد ظرفيت باتري را افزايش دهيد و برخي ديگر قابليت‌هاي جديدي به گوشي اضافه مي‌كنند و كاربرد آن‌ را افزايش مي‌دهند.

مثلا با اضافه‌شدن يك قطعه‌ي سخت‌افزاري، امكانات تصويربرداري و ثبت عكس گوشي پيشرفته‌تر از قبل مي‌شود. درگاه جادويي گوشي ال‌جي G5 SE هم قابليتي برجسته براي اين محصول به شمار مي‌رود كه مي‌تواند اين محصول را در مقايسه با گوشي‌هاي ديگر متمايز كند. اين گوشي به همراه سيستم‌عامل اندرويد 6 مارشمالو با رابط كاربريLG Optimus UX 5.0 UI در اختيار مصرف‌كنندگان قرار مي‌گيرد. ازجمله قابليت‌هاي ويژه‌ي اين گوشي جديد، پشتيباني از كارت حافظه‌ تا 200 گيگابايت است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۱۰:۰۱ توسط:شبكه ما موضوع:

گوشي موبايل ال جي مدل G5 H860 دو سيم كارت - ظرفيت 32 گيگابايت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل ال جي مدل G5 H860 دو سيم كارت - ظرفيت 32 گيگابايت

 

پس از انتشار شايعات مختلف، شركت ال جي در جريان نمايشگاه MWC 2016، گوشي «ال‌جي جي5» (LG G5) را به شكل رسمي معرفي كرد. گوشي LG G5 كه بدنه‌اي تمام‌فلزي دارد، از تراشه‌ي اسنپ‌دراگون 820، چهار گيگابايت رم، 32 گيگابايت حافظه‌ي داخلي، صفحه‌نمايش 5.3 اينچي، دو دوربين پشت، سنسور تشخيص اثرانگشت و باتري 2800 ميلي‌آمپر ساعتي بهره مي‌برد. ال جي دو دوربين پشت براي گوشي G5 در نظر گرفته است. يكي از دوربين‌هاي پشت 16 مگاپيكسلي و دوربين ديگر 8 مگاپيكسلي است.

عملكرد گوشي موبايل ال جي مدل G5 H860 دو سيم كارت - ظرفيت 32 گيگابايت

دوربين جلويگوشي موبايل ال جي مدل G5 H860 دو سيم كارت - ظرفيت 32 گيگابايت هم 8 مگاپيكسلي است. وجود دو دوربين پشت روي اين گوشي باعث مي‌شود كه كاربران بتوانند به صورت دستي، فاصله‌ي كانوني دوربين را تغيير دهند و همچنين از سيستم بزرگ‌نمايي اپتيكال بهره ببرند. همچنين اين دوربين مي‌تواند با كيفيت 4K فيلم‌برداري كند. اين گوشي از صفحه‌نمايش 5.3 اينچي IPS با كيفيت QHD يا (2560 در 1440 پيكسل) بهره مي‌برد. براي محافظت از اين صفحه‌‌نمايش از محافظ‌هاي گوريلاگلس 4 استفاده شده تا استقامت صفحه‌نمايش را تضمين كند. يك باتري 2800 ميلي‌آمپرساعتي هم براي اين محصول در نظر گرفته شده است. از جمله قابليت‌هاي باتري گوشي ال‌جي G5امكان تعويض آن است. سنسور تشخيص اثرانگشت اين تلفن همراه هوشمند به پشت گوشي انتقال پيدا كرده و دكمه‌هاي تنظيم صداي آن هم به لبه‌هاي گوشي منتقل شده‌اند و ديگر در پشت گوشي قرار ندارند. همين‌طور براي پرچمدار جديد ال‌جي، اسكنر چشم هم در نظر گرفته شده است.

گوشي LG G5 يك ويژگي هيجان‌انگيز ديگر هم دارد. درگاه جادويي يا Magic Slot كه در چند روز گذشته تصاوير آن به بيرون درز كرده بود، به كاربران اجازه مي‌دهد كه بتوانند ماژول‌هاي مختلفي به گوشي اضافه كنند. برخي از اين ماژول‌ها باعث مي‌شوند كه بتوانيد ظرفيت باتري را افزايش دهيد و برخي ديگر قابليت‌هاي جديدي به گوشي اضافه مي‌كنند و كاربرد آن‌ را افزايش مي‌دهند. مثلا با اضافه‌شدن يك قطعه‌ي سخت‌افزاري، امكانات تصويربرداري و ثبت عكس گوشي پيشرفته‌تر از قبل مي‌شود. درگاه جادويي گوشي ال‌جيG5 يك قابليت جديد براي اين محصول به شمار مي‌رود كه مي‌تواند اين محصول را در مقايسه با گوشي‌هاي ديگر متمايز كند. اين گوشي به‌همراه سيستم‌عامل اندرويد 6 مارشملو با رابط كاربري LG Optimus UX 5.0 UI در اختيار مصرف‌كنندگان قرار مي‌گيرد. از جمله قابليت‌هاي ويژه‌ي اين گوشي جديد پشتيباني از كارت حافظه‌ي‌ تا 200 گيگابايت است. پرچمدار جديد ال‌جي 149.4 در 73.9 در 7.7 ميلي‌متر است. وزن اين گوشي هم 159 گرم است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۰۹:۲۲ توسط:شبكه ما موضوع:

گوشي موبايل ال‌جي مدل G4 H818P با قاب پشتي چرمي - ظرفيت 32 گيگابايت دو سيم كارت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل ال‌جي مدل G4 H818P با قاب پشتي چرمي - ظرفيت 32 گيگابايت دو سيم كارت

 

در هشتم ارديبهشت ماه 1394، LG در مراسمي نه‌چندان دل‌چسب، از جديدترين پرچم‌دار خود رونمايي كرد. طراحان و سازندگان LG درG4 به دوربين، صفحه‌ي نمايش و طراحي ظاهري توجه زيادي كرده‌اند.

LG پرچم‌دار جديدش را با يك صفحه‌ي نمايش 5.5 اينچي معرفي كرد. اين صفحه‌ي نمايش داراي رزولوشن 2.5K از نوع IPS است كه LG آن را Quantum True HD مي‌نامد. همچنين LG براي محافظت از اين صفحه‌ي نمايش از گوريلا گلس 3 سود برده است. در طراحي اين گوشي، خميدگي خاصي شبيه به LG GFlex 2 استفاده شده‌ است.

عملكرد گوشي موبايل ال‌جي مدل G4 H818P با قاب پشتي چرمي - ظرفيت 32 گيگابايت دو سيم كارت

اين خميدگي خفيف است؛ طوري‌كه به در دست گرفتن بهتر و ساده‌تر اين گوشي و همچنين كنترل آن با يك دست كمك بسزايي مي‌كند. از ديگر قابليت‌هاي چشمگير اين گوشي، دوربين جديدي است كه LGروي آن حساب ويژه‌اي باز كرده است. اين دوربين دريچه‌ي ديافراگمf/1.8 و حسگر 16 مگاپيكسلي دارد. همچنين فناوري جديد جذب نورRGB در اين دوربين به كار گرفته شده است كه باعث مي‌شود تصاوير ثبت‌شده نزديك‌ترين رنگ را به رنگ‌هاي اصلي داشته باشند. علاوه بر اين،LG G4 به دوربين سلفي با حسگر 8 مگاپيكسلي مجهز شده است.

 گوشي موبايل ال‌جي مدل G4 H818P با قاب پشتي چرمي - ظرفيت 32 گيگابايت دو سيم كارت از درگاه كارت حافظه‌ي جانبي تا 128 گيگابايت هم پشتيباني مي‌كند. سخت‌افزار اين گوشي را يك تراشه‌ي اسنپ‌دراگون 808 با معماري 64 بيتي، سه گيگابايت رم از نوع LPDDR3 و 32 گيگابايت حافظه‌ي داخلي تشكيل داده‌‌اند. اين تراشه با ليتوگرافي 20 نانومتري داراي يك پردازنده‌ي دو هسته‌اي كورتكس A57 و يك پردازنده‌ي چهار هسته‌اي كورتكسA53 است. همچنين براي پردازش‌هاي گرافيكي، آدرنو 418 را در خود جا داده است.

گفتني است كه اين اولين گوشي هوشمندي است كه از تراشه‌ي اسنپ‌دراگون 808 بهره مي‌برد. نكته‌ي جذاب در مورد طراحي قاب پشتي اين گوشي، ساخت آن در دو نوع پلاستيكي و چرمي است.LGادعا كرده كه چرم استفاده‌شده در اين قاب، از نوع طبيعي است و مقاومت بالايي دارد. گوشي G4 با قاب چرمي در شش رنگ و با قاب پلاستيكي در سه رنگ روانه‌ي بازار مي‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۰۸:۴۲ توسط:شبكه ما موضوع:

گوشي موبايل ال جي مدل X Power دو سيم كارت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل ال جي مدل X Power دو سيم كارت

شركت «ال‌جي» با توليد محصولي با مدل «X Power» پا به عرصه رقابت با شركت‌هاي بزرگ ديگر گذاشته است. همانطور كه مي‌دانيد اين شركت از ساليان دور به توليد گوشي‌ موبايل و تبلت مي‌پردازد و توانسته است در اين مسير جايگاه مناسبي براي خود به دست آورد. در اين مدل از گوش‌هاي ال‌جي صفحه‌نمايشي 5.3 اينچي به كار رفته است كه از رزولوشن HD معادل 1280 در 720 پيكسل برخوردار است.

عملكرد گوشي موبايل ال جي مدل X Power دو سيم كارت

براي محافظت بيشتر از اين صفحه‌نمايش از محافظ «Corning Gorilla Glass 3» استفاده شده است كه با افزايش استقامت نمايشگر گوشي، تجربه كاربري بهتري را براي كاربران به ارمغان آورده است. پردازنده 4 هسته‌اي «Cortex-A53» با تراشه «MT6735» مدياتك در هسته مركزي اين گوشي موبايل قرار دارند و پردازش اطلاعات بر عهده آن‌هاست. اين گوشي موبايل با داشتن 16 گيگابايت حافظه داخلي، قطعاً نمي‌تواند فضاي كافي را براي ذخيره‌سازي فايل‌هاي صوتي و تصويري مورد نياز كاربران فراهم كند. البته اگر از كارت حافظه microSD استفاده كنيد مي‌توانيد اين ظرفيت را تا 256 گيگابايت افزايش دهيد.

يكي ديگر از ويژگي‌هاي گوشي موبايل ال جي مدل X Power دو سيم كارت پشتيباني از نسل چهارم اينترنت پر سرعت يعني 4G است كه با استفاده از آن مي‌توانيد سرعت دانلود و آپلودي معادل 150 مگابيت بر ثانيه و 50 مگابيت بر ثانيه داشته باشيد. سنسورهاي به كار رفته در دوربين‌هاي اصلي و سلفي اين محصول به ترتيب 13.0 و 5.0 مگاپيكسل هستند. دوربين اصلي با داشتن فلش LED و امكاناتي همچون ثبت موقعيت جغرافيايي (Geo-Tagging)، فوكوس با اشاره روي سوژه (Touch Focus)، قابليت تشخيص چهره (Face Detection) و عكاسي پانوراما مي‌تواند تا حد زيادي نياز كاربران را در زمينه عكاسي با موبايل پاسخگو باشد

. باتري اين محصول از نوع ليتيوم يون بوده و ظرفيت آن معادل 4100 ميلي‌آمپر ساعت است. شركت توليدكننده با در نظر گرفتن اين باتري، منع تغديه مناسبي را براي استفاده از گوشي موبايل به صورت مداوم فراهم كرده است. در اين محصول مانند بسياري از محصولات جديد از سيستم‌عامل نسخه 6.0 اندرويد استفاده شده كه امكاناتي همچون ويرايش عكس، سرويس‌هاي گوگل، استفاده از سرويس شبكه اجتماعي و ... را پيش روي كاربران قرار داده است. گاهي اوقات كاربران نياز دارند گوشي موبايل خود را خيلي سريع و در اسرع وقت شارژ كنند. اين گوشي با داشتن قابليت شارژ سريع مي‌تواند بدون اتلاف وقت، شارژ شده و مجدداً به فعاليت خود ادامه دهد. شركت ال‌جي اين گوشي موبايل را كه 139 گرم وزن دارد با بدنه‌اي پلاستيكي توليد كرده است. ضخامت اين محصول 7.9 ميلي‌متر بوده و طول و عرض آن به ترتيب 148.9 و 74.9 ميلي‌متر است. اگر مي‌خواهيد گوشي موبايلي با كيفيت از يك شركت نام آشنا داشته باشيد مي‌توانيد اين محصول را به عنوان يكي از گزينه‌هاي انتخاب مد نظر قرار دهيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۰۸:۰۳ توسط:شبكه ما موضوع: