شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي موبايل ال‌ جي مدل G3 - ظرفيت 32 گيگابايت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل ال‌ جي مدل G3 - ظرفيت 32 گيگابايت

 

«ال‌جي جي3» (LG G3) را مي‌توان بهترين گوشي اندرويدي، در سال 2014 دانست. در سال 2015 هم اين گوشي همچنان يكي از اندرويدي‌هاي برتر به شمار مي‌رود. بسياري از قابليت‌هاي موفق اين گوشي در نسل بعدي‌اش يعني ال‌جي G4 هم استفاده شده‌اند تا سندي بر برتري‌هاي G3 در مقايسه با ساير رقبا باشند. تراشه‌ي اسنپ‌دارگون 801، 3 گيگابايت رم، 32 گيگابايت حافظه‌ي داخلي و پردازنده‌ي گرافيكي آدرنو 330، سخت‌افزار قدرتمند G3 را تشكيل مي‌دهند.

عملكرد گوشي موبايل ال‌ جي مدل G3 - ظرفيت 32 گيگابايت

به لطف اين تراشه، G3 از يك سيم‌كارت و شبكه‌ي 4G پشتيباني مي‌كند. اين گوشي كه از جنس پلاستيك ساخته شده، در حدود 150 گرم وزن و 9 ميلي‌متر ضخامت دارد؛ البته بايد گفت اين ضخامت نسبتا زياد، به دليل طراحي خاص قاب پشتي گوشي است؛ به‌طوري‌كه كليدهاي روشن/خاموش و كنترل صداي اين گوشي، به‌طرزماهرانه‌اي روي قاب پشتي قرار گرفته‌اند. از ديگر مشخصه‌هاي اين گوشي مي‌توان به نمايشگر 5.5 اينچي با رزولوشن 2560 در 1440 پيكسل اشاره كرد. اين نمايشگر بزرگ، تراكم 534 پيكسل بر هر اينچ دارد و از فناوري IPS بهره مي‌برد. ال‌جي براي محافظت از اين نمايشگر، از محافظ‌هاي گوريلا گلس نسخه‌ي سوم استفاده كرده است. گوشي موبايل ال‌ جي مدل G3 - ظرفيت 32 گيگابايت تقريبا به تمامي فناوري‌هاي ارتباطي و مكان‌يابي مجهز شده است.

براي مثال مي‌توان به امكان استفاده از اينفرارد، بلوتوث، Wi-Fi وNFC براي ارتباط با ساير دستگاه‌ها اشاره كرد؛ همچنين براي مكان‌يابي دقيق مي‌توان از A-GPS و GLONASS بهره برد. دوربين اصلي G3 به سنسوري با رزولوشن 13 مگاپيكسل و سايز 1/3 اينچ مجهز شده تا بتواند تصاويري را با نهايت رزولوشن 4160 در 3120 پيكسل ثبت كند؛ همچنين تهيه‌ي ويديو با رزولوشن 4K و سرعت 30 فريم بر ثانيه و صداي استريو از ديگر قابليت‌هاي دوربينG3 به شمار مي‌رود. دوربين اصلي اين گوشي به لرزش‌گير اپتيكال تصوير مجهز شده تا تصاوير و ويديوهايي كه تهيه مي‌كند، از كيفيت مطلوبي برخوردار باشند. دوربين سلفي اين گوشي هم سنسوري 2.1 پيكسلي دارد و ويديوهايي با نهايت رزولوشن fullHD ضبط مي‌كند.

 

سيستم‌عامل اندرويد كيت‌كت نسخه‌ي 4.4 براي G3 در نظر گرفته شده كه قابليت به‌روزرساني به اندرويد لالي‌پاپ نسخه‌ي 5.0 هم دارد. مجموعه‌ي كاملي از حسگر‌ها هم در اين گوشي به كار گرفته شده‌اند تا كاربر بتو‌اند در هر شرايطي، از نهايت قابليت‌هاي گوشي‌اش استفاده كند. جالب است بدانيد، يكي از حسگرهايي كه براي اولين بار در گوشيG3 مورد استفاده قرار گرفته، جهت سنجش طيف رنگ با بهره‌گيري از ليزر است كه به روند ثبت تصاوير بهتر با دوربين اصلي اين گوشي كمك مي‌كند. از ديگر حسگر‌هاي استفاده‌شده در G3مي‌توان به قطب‌نما، ژيروسكوپ، شتاب‌سنج، حسگر تشخيص اجسام مجاور و سنجش ميزان روشنايي اشاره كرد. براي G3 باتري 3000 ميلي‌آمپر ساعتي از نوع ليتيوم-يون با قابليت تعويض در نظر گرفته شده تا جواب‌گوي يك‌ونيم روز كاربري عادي گوشي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۲۴:۱۷ توسط:شبكه ما موضوع:

گوشي موبايل ال جي G2 مدل 32 گيگابايت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل ال جي G2 مدل 32 گيگابايت

 

پرچمدار سال 2013 شركت كره‌اي LG در مراسمي رسمي معرفي شد. اين گوشي LG G2 نام گرفت. گوشي LG G2با توجه به پلاستيكي بودنش 143 گرم وزن و نزديك به 9 ميلي‌متر ضخامت دارد. LG G2 مجهز به صفحه‌ي نمايش 5.2 اينچي از نوع IPS و داراي تراكم 424 پيكسل بر هر اينچ با رزولوشن 1920 در 1080 يعني FullHD است. اين گوشي از تراشه اسنپ‌دراگون 800 همراه با دو گيگابايت رم و 32 گيگابايت حافظه‌ي داخلي سود مي‌برد. تراشه اسنپ‌دراگون 800 از پردازنده‌ي اصلي چهار هسته‌اي كريت 400 و همچنين پردازنده‌ي گرافيكي آدرنو 330 استفاده مي‌كند. اين گوشي از اولين گوشي‌ها با پشتيباني از شبكه‌ي 4G در ايران است. از ديگر قابليت‌هاي ارتباطي در G2مي‌توان به Wi-Fi، GPS، NFC، بلوتوث، راديو و قطب‌نما اشاره كرد.

عملكرد گوشي موبايل ال جي G2 مدل 32 گيگابايت

گوشي موبايل ال جي G2 مدل 32 گيگابايت با سيستم‌عامل اندرويد جيلي‌بين نسخه‌ي 4.2 به بازار عرضه شد، البته در آينده به اندرويد لالي‌پاپ نسخه‌ي 5.0 به‌روز‌رساني خواهد شد. دو دوربين 13 و 2 مگاپيكسلي به عنوان دوربين‌هاي اصلي و سلفي LG G2 ايفاي نقش مي‌‌كنند. دوربين اصلي اين گوشي مي‌تواند تصاويري با ابعاد 4160 در 3120 را ثبت كند. البته قابليت ضبط ويديو با كيفيت FullHD با سرعت 60 فريم بر ثانيه را هم دارد. اين گوشي ظاهري متفاوت دارد، به گونه‌اي كه در دو لبه‌ي گوشي هيچ كليدي وجود ندارد در عوض كليد‌هاي روشن/خاموش و كنترل صدا روي قاب پشتي قرار گرفته‌اند. اين قاب پلاستيكي به نوعي طراحي و پرداخت شده كه مانند فلز به نظر مي‌رسد. اين گوشي در چهار رنگ سفيد، مشكي، طلايي و رنگ منحصر‌بفرد قرمز عرضه شد. 


خوب از آنجايي كه مي‌توانيم اين گوشي را قدرتمندترين گوشي توليد شده تا به اين تاريخ يعني اواسط مهر ماه سال 92 بدانيم، بررسي آن‌را از سخت افزار و قدرت سخت افزاري گوشي آغاز مي‌كنيم. ال جي در پرچم دار خود از جديدترين و قوي‌ترين چيپست ساخت كمپانيQualcomm يعني Snapdragon 800 بهره برده كه شامل يك پردازنده 4 هسته ايKrait 400 با فركانس 2.26 گيگاهرتز و پردازشگر گرافيكي Adreno 330 مي‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۲۳:۳۱ توسط:شبكه ما موضوع:

گوشي موبايل ال‌ جي مدل G4 H818P با قاب پشتي پلاستيكي دو سيم كارت - ظرفيت 32 گيگابايت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل ال‌ جي مدل G4 H818P با قاب پشتي پلاستيكي دو سيم كارت - ظرفيت 32 گيگابايت

 

در هشتم ارديبهشت ماه 1394، LG در مراسمي نه چندان دل‌چسب از جديدترين پرچم‌دار خود رونمايي كرد. طراحان و سازندگان LG درG4 به دوربين، صفحه‌ي نمايش و طراحي ظاهري توجه زيادي كرده‌اند. LG پرچم‌دار جديدش را با يك صفحه‌ي نمايش 5.5 اينچي معرفي كرد. اين صفحه‌ي نمايش داراي رزولوشن 2.5K از نوع IPSاست كه LG آن راQuantum True HD مي‌نامد. همچنين LGبراي محافظت از اين صفحه‌ي نمايش از گوريلا گلس 3 سود برده است.

عملكرد گوشي موبايل ال‌ جي مدل G4 H818P با قاب پشتي پلاستيكي دو سيم كارت - ظرفيت 32 گيگابايت

در طراحي گوشي موبايل ال‌ جي مدل G4 H818P با قاب پشتي پلاستيكي دو سيم كارت - ظرفيت 32 گيگابايتخميدگي خاصي شبيه به LG GFlex 2 استفاده شده‌ است. اين خميدگي خفيف است طوري‌كه به در دست گرفتن بهتر و ساده‌تر اين گوشي و همچنين كنترل گوشي با يك دست كمك بسزايي مي‌كند. از ديگر قابليت‌هاي چشم‌گير اين گوشي دوربين جديدي است كه LG روي آن حساب ويژه‌اي باز كرده. اين دوربين دريچه ديافراگم f/1.8 و حسگر 16 مگاپيكسلي دارد. همچنين فن‌آوري جديد جذب نور RGB در اين دوربين به كار گرفته شده است كه باعث مي‌شود تصاوير ثبت شده نزديك‌ترين رنگ را به رنگ‌هاي اصلي داشته باشند.

 

همچنين LG G4 مجهز به دوربين سلفي با حس‌گر 8 مگاپيكسلي شده است.اين گوشي از درگاه كارت حافظه‌ي جانبي تا 128 گيگابايت هم پشتيباني مي‌كند. سخت‌افزار اين گوشي را يك تراشه اسنپ‌دراگون 808 با معماري 64 بيتي، همراه با سه گيگابايت رم از نوعLPDDR3 و 32 گيگابايت حافظه‌ي داخلي تشكيل داده‌‌اند. اين تراشه با ليتوگرافي 20 نانومتري داراي يك پردازنده دو هسته‌اي كورتكسA57 و يك پردازنده چهار هسته‌اي كورتكس A53 است. همچنين براي پردازش‌هاي گرافيكي، آدرنو 418 را در خود جا داده است. لازم به ذكر است كه اين اولين گوشي هوشمند است كه از تراشه اسنپ‌دراگون 808 بهره مي‌برد. نكته جذاب در مورد طراحي قاب پشتي اين گوشي ساخت آن در دو نوع پلاستيكي و چرمي است. LGادعا كرده است كه چرم استفاده شده در اين قاب از نوع طبيعي است و مقاومت بالايي دارد. گوشي G4 با قاب چرمي در شش رنگ و با قاب پلاستيكي در سه رنگ روانه بازار مي‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۲۲:۳۹ توسط:شبكه ما موضوع:

گوشي موبايل ال جي مدل K10 دو سيم كارت - ظرفيت 16 گيگابايت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل ال جي مدل K10 دو سيم كارت - ظرفيت 16 گيگابايت

 

سري جديد گوشي‌هاي ميان‌رده‌ي شركت ال‌جي با نام‌خانوادگي Kشناخته مي‌شوند. اين سري گوشي‌ها در چند مدل با سخت‌افزار‌هاي مختلف روانه‌ي بازار شده‌اند. اگرچه اين گوشي‌ها از نظر اندازه‌ي نمايشگر و طراحي ظاهري، تفاوت‌هاي كمي باهم دارند؛ اما عمده تفاوت آن‌ها در بخش سخت‌افزار و امكانات است. گوشي «ال‌جي كي10 دو سيم‌كارت» (LG K10 Dual SIM) از اين گوشي‌هاي ميان‌رده است كه مشخصات و امكانات قابل‌قبولي در مقايسه با ساير گوشي‌هاي اين سري دارد.

عملكرد گوشي موبايل ال جي مدل K10 دو سيم كارت - ظرفيت 16 گيگابايت

گوشي موبايل ال جي مدل K10 دو سيم كارت - ظرفيت 16 گيگابايت با پشتيباني از دو سيم‌كارت و شبكه‌ي 4G، مجهزشدن به سخت‌افزار و مقدار رم كافي و مطلوب براي انجام امور روزانه، نمايشگري بزرگ و باكيفيت، دو دوربين براي عكاسي افراد عادي و تجهيزش به جديدترين نسخه‌ي اندرويد، انتخابي سنجيده است. استفاده از تراشه‌ي ميان‌رده‌ي مدياتك به همراه 2 گيگابايت رم علاوه بر اينكه انجام كار‌هاي روزانه را براي كاربر تضمين مي‌كند، به وي امكان مي‌دهد تا به اينترنت پرسرعت نسل چهارم متصل شود؛ همچنين انجام بازي‌هاي نسبتا سنگين را هم ممكن مي‌كند تا كاربران K10 از اين بابت هم خيال راحتي داشته باشد. براي ال‌جي K10 چيزي در حدود 16 گيگابايت حافظه‌ي داخلي در نظر گرفته ‌شده كه با كارت حافظه‌ي جانبي تا 32 گيگابايت ديگر قابل‌افزايش است.

باقي امكانات ارتباطي مثل Wi-Fi، بلوتوث و راديو هم براي كاربران اين گوشي فراهم ‌شده است. يكي از مواردي كه مي‌تواند فروش يكي از جديد‌ترين ميان‌رده‌هاي ال‌جي را بيشتر كند، نمايشگر آن است. نمايشگري باكيفيت و شفاف از نوعLCD كه تراكم 277 پيكسل بر اينچ دارد. همچنين با استفاده از فناوري IPS بابت ديدن محتويات اين نمايشگر 5.3 اينچي از زاويه‌هاي مختلف هيچ‌گونه نگراني وجود ندارد. نمايشگر ال‌جي K10 با نسل سوم از محافظ‌هاي گوريلا گلس پوشانده شده و مي‌تواند تا 5 لمس را به‌صورت هم‌زمان پاسخگو باشد. براي اين گوشي ميان‌رده، دو دوربين 13 و 5 مگاپيكسلي در نظر گرفته‌ شده است كه مي‌توانند تصاوير مطلوبي را براي كاربر ثبت كنند. تصاويري كه براي استفاده در شبكه‌هاي اجتماعي، به اشتراك‌گذاري تصوير و ثبت خاطرات مناسب‌اند. دوربين اصلي به فلشي از نوع LED مجهز شده است.

 

از ديگر مشخصات اين گوشي مي‌توان به جديد‌ترين نسخه‌ي اندرويد مارشمالو و باتري ليتيوم-‌يوني آن با ظرفيت مطلوب 2300 ميلي‌آمپر ساعتي اشاره كرد. اگر به دنبال ميان‌رده‌اي باكيفيت ساخت بالا و طراحي جديد همراه با امكاناتي مثل دوربين اصلي 13 مگاپيكسلي، نمايشگر 5.3 اينچي با تراكم 277 پيكسل بر اينچ، سخت‌افزاري بر پايه‌ي تراشه‌ي مدياتك MT6753 به همراه 2 گيگابايت رم، امكان استفاده از دو سيم‌كارت و كارت حافظه‌ي جانبي، مجهزشدن به آخرين نسخه‌ي اندرويد مارشمالو و داشتن باتري 2300 ميلي‌آمپر ساعتي هستيد؛ ال‌جي K10 با توجه به بازه‌ي قيمتي‌اش يكي از بهترين انتخاب‌هاست.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۲۱:۳۱ توسط:شبكه ما موضوع:

گوشي موبايل ال جي مدل K8 K350 دو سيم كارت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل ال جي مدل K8 K350 دو سيم كارت

 

سري K از برند LG در ميان طرفداران اين برند، سري محبوبي است. «كي 8» يك گوشي دوسيم‌كارته، با وزن 157 گرم و ضخامتي در حدود 9 ميلي‌متر است. اين گوشي از سيم‌كارت‌هاي سايز نانو پشتيباني مي‌كند. به دليل ابعاد و اندازه، اين گوشي انتخاب خوبي براي بانوان بوده و به دليل داشتن مشخصه‌هاي مناسب براي كارهاي روزمره يك گزينه‌ي خوب است.

پردازنده‌ي مركزي در «كي 8» به چهار هسته مجهز شده است. اين قلب تپنده روي تراشه‌ي MT6735 مدياتك قرار گرفته و كرتكس نام گرفته است. اين پردازنده در محيط 64 بيت با فركانس 1.3 گيگاهرتز فعاليت مي‌كند. حافظه‌ي رم 1.5 گيگابايتي در كنار پردازنده‌ي اين گوشي تركيبي خوب بوده و در بالارفتن سرعت پردازش داده نقش مهمي ايفا مي‌كند. حافظه‌ي داخلي در اين گوشي 8 گيگابايت است و تا 32 گيگايت، قابليت ارتقا براي شما مهيا شده است.

عملكرد گوشي موبايل ال جي مدل K8 K350 دو سيم كارت

صفحه‌نمايش  گوشي موبايل ال جي مدل K8 K350 دو سيم كارت از نوع LCD است. اين صفحه‌نمايش از فناوري IPSاستفاده مي‌كند. رزولوشن تصوير در اين مدل 1280 × 720 پيكسل بوده كه تراكم پيكسلي 294 پيكسل بر هر اينچ را مهيا ساخته است. از مشخصه‌هاي ديگر اين صفحه‌نمايش مي‌توان به تعداد 16 ميليون رنگ و قابليت دريافت 5 لمس به صورت هم‌زمان اشاره كرد.

در K8 قابليت پشتيباني از شبكه‌ي سريع 4G مهيا شده است تا به وسيله‌ي سيم‌كارت خود با سرعتي بالا به شبكه‌ي اينترنتي متصل شويد؛ همچنين در كنار اين تكنولوژي، فناوري‌هاي ديگري مانندEDGE ،GPRS ،Wi-Fi ، بلوتوث نسخه‌ي 4.2 و راديو قرار گرفته است. در اين گوشي موبايل، دو فناوري مكان‌يابي با نام A- GPS ، GLONASS قرار داده شده است.

دو سنسور دوربين يكي در جلوي موبايل و ديگري در قاب پشتي براي ثبت لحظات شما تعبيه شده است. اين دو سنسور با رزولوشن‌هاي 8.0 و 2.0 مگاپيكسل بوده و داراي قابليت‌هايي مانند ثبت موقعيت جغرافيايي عكس‌ها و فيلم‌ها (Geo-Tagging)، قابليت فوكوس با اشاره روي سوژه (Touch Focus )، قابليت تشخيص چهره ( Face Detection ) و قابليت عكاسي پانوراما (Panorama ) هستند.

سيستم‌عامل K8 به نسخه‌ي 6 سيستم‌عامل شركت گوگل مجهز شده است. در اين نسخه، ويژگي‌هاي متنوعي براي شما قرار گرفته تا شما را در تعامل راحت‌تر با سيستم همراهي كند.

به طور كلي مي‌توان گفت اين گوشي موبايل يك تلفن همراه با مشخصه‌هاي خوب و مناسب براي نيازهاي روزمره‌ي ماست. باتري اين گوشي قابل‌تعويض است و به دليل استفاده از ظرفيت 2125 ميلي‌آمپر ساعتي تا يك روز و نيم، توانايي استفاده از گوشي را بدون اتصال به منبع برق خواهيد داشت. به جز گوشي موبايل، در جعبه‌ي محصول يك دفترچه‌ي راهنما و شارژر هم قرار گرفته است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۲۰:۳۶ توسط:شبكه ما موضوع:

گوشي موبايل ال جي مدل K4 K130 دو سيم كارت - ظرفيت 8 گيگابايت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل ال جي مدل K4 K130 دو سيم كارت - ظرفيت 8 گيگابايت

 

گوشي موبايل ال‌ جي مدل «K4» يك گوشي با پشتيباني از دو سيم‌كارت ميكروست. اين گوشي وزن كم و ساختاري از جنس پلاستيك دارد. با توجه به برخورداري از مشخصه‌هاي فني خوب، مي‌توان اين محصول را در مقايسه با گوشي‌هاي هم‌رده‌اش، يك گوشي ‌به‌صرفه دانست.

عملكرد گوشي موبايل ال جي مدل K4 K130 دو سيم كارت - ظرفيت 8 گيگابايت


پردازنده‌ي چهارهسته‌اي با نام كرتكس در اين محصول به كار گرفته شده است. اين پردازنده روي تراشه‌ي MT6735Mمدياتك قرار دارد و با فركانس 1 گيگاهرتز در محيط 64 بيتي فعاليت مي‌كند. يار هميشگي پردازنده‌ي مركزي يعني حافظه‌ي رم، يك گيگابايت را به خود اختصاص داده است تا در كنار قلب تپنده‌ي K4 داده‌هاي ورودي را با صرف كمترين زمان پردازش كند. حافظه‌ي داخلي اين گوشي 8 گيگابايت فضا دارد و قابليت ارتقا به ظرفيت 32 گيگابايت را براي شما مهيا ساخته است.

صفحه‌نمايش  گوشي موبايل ال جي مدل K4 K130 دو سيم كارت - ظرفيت 8 گيگابايت از نوع LCD و با پشتيباني از فناوري IPS است. اين صفحه‌نمايش 4.5 اينچي رزولوشن تصوير 854 × 480 دارد و از تراكم پيكسلي 218 پيكسل بر هر اينچ و 16 ميليون رنگ پشتيباني مي‌كند. صفحه‌نمايش اين گوشي از قابليت دريافت 10 لمس به صورت هم‌زمان ببرخوردار است.

از ويژگي‌هاي مهم K4 استفاده از شبكه‌ي سريع 4G است. علاوه بر برخورداري از اين فناوري، K4 از فناوري‌هاي ارتباطي ديگري همچون EDGE ،GPRS ،Wi-Fi و بلوتوث نسخه‌ي 4.1 استفاده مي‌كند. همچنين اين گوشي موبايل از فناوري مكان‌يابي A- GPS و GLONASS بهره برده است.

دو سنسور دوربين براي ثبت لحظات شما روي بدنه‌ي اين گوشي قرار گرفته است. دوربين اصلي 5 مگاپيكسلي و دوربين دوم يا همان سلفي با كيفيت 2 مگاپيكسل قابليت عكاسي و فيلم‌برداري را براي شما مهيا ساخته‌اند. دوربين اين گوشي از امكاناتي همچون قابليت ثبت موقعيت جغرافيايي عكس‌ها و فيلم‌ها (Geo-Tagging)، قابليت فوكوس با اشاره روي سوژه (Touch Focus) و قابليت تشخيص چهره (Face Detection) پشتيباني مي‌كند.

 

اين گوشي موبايل به نسخه‌ي 5.1 سيستم‌عامل شركت گوگل مجهز شده است. باتري K4 داراي ظرفيت 1940 ميلي‌آمپر ساعت بوده و از نوع ليتيوم يوني است. سخن ‌آخر اينكه K4 يك گوشي كم‌حجم، سبك و داراي مشخصه‌هاي سخت‌افزاري مناسب بوده كه براي انجام كارهاي روزمره‌ي كاربران طراحي شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۱۹:۵۵ توسط:شبكه ما موضوع:

گوشي موبايل ال‌جي مدل G4 Stylus H540 دو سيم كارت - ظرفيت 8 گيگابايت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل ال‌جي مدل G4 Stylus H540 دو سيم كارت - ظرفيت 8 گيگابايت

 

خريد گوشي براي يادداشت‌برداري هميشه يكي از نياز‌هاي دانش‌آموزان، دانشجويان و مديران به شمار مي‌رود؛ اما هزينه‌ي بالاي اين نوع گوشي‌ها معمولا براي قشر دانشجو و دانش‌آموز سنگين است. ال‌جي با سري استايلوس خود سعي در حل اين مشكل دارد. گوشي «ال‌جي G4 استايلوس» (LG G4 Stylus) سومين گوشي از سري استايلوس ال‌جي است. امكان يادداشت‌برداري با قلم، نمايشگر بزرگ براي وب‌گردي، يادداشت و حتي نقاشي و طراحي، دوربين‌هاي مناسب و باتري با ظرفيت بالا در كنار طراحي زيبا و ارگونومي از ويژگي‌هاي اين ميان‌رده‌ي قدرتمند هستند.

عملكرد گوشي موبايل ال‌جي مدل G4 Stylus H540 دو سيم كارت - ظرفيت 8 گيگابايت

 

ال‌جي،  گوشي موبايل ال‌جي مدل G4 Stylus H540 دو سيم كارت - ظرفيت 8 گيگابايت را به قلمي مجهز كرده كه امكان يادداشت‌برداري را روي نمايشگر بزرگش مهيا مي‌كند. با اينكه اين قلم آن‌قدر كه بايدوشايد دقت ندارد؛ اما استفاده از آن تاحدي نياز يادداشت‌برداري را مرتفع مي‌كند. با اينكه نوك اين قلم پهن و لاستيكي‌ است، مي‌توان با كمي دقت براي نقاشي‌ و طراحي هم از آن استفاده كرد.

 

نمايشگر 5.7 اينچي با رزولوشن HD و تراكم 258 پيكسل بر اينچ مي‌تواند براي يادداشت‌برداري، بازي، مطالعه‌ي متون و وب‌گردي بسيار كار‌آمد باشد؛ اما كمبود‌هايي مثل تراكم پايين و مجهزنبودنش به حسگر روشنايي بعضي اوقات به چشم مي‌آيند. اين نمايشگر از نوعLCD است و از فناوريIPS بهره مي‌برد. صفحه‌ي لمسي اين گوشي تا 10 لمس را به‌صورت هم‌زمان پشتيباني مي‌كند؛ همچنين ال‌جي براي محافظت از نمايشگر G4 استايلوس محافظ‌ نام‌آشناي گوريلاگلس را به كار برده است.

 

دو دوربين 13 و 5 مگاپيكسلي، به‌عنوان دوربين‌هاي اصلي و سلفي اين گوشي انتخاب شده‌اند. دوربين اصلي به فوكوس ليزري و فلشي از نوع LED مجهز شده تا بهترين تصاوير ممكن را ثبت كند.

 

تراشه‌ي كم‌مصرف و 32 بيتي مدياتك مدل MT6592 قلب ال‌جيG4استايلوس است. روي اين تراشه 8 هسته‌ي پردازنده‌ي قدرتمند كورتكس A7، پردازنده‌ي گرافيكي مالي 450MP به همراه يك گيگابايت رم قرار گرفته‌اند تا نياز‌هاي كاربر را تاحدزيادي پاسخ‌گو باشند؛ همچنين 8 گيگابايت حافظه‌ي داخلي با امكان افزايش تا 128 گيگابايت، براي اين گوشي در نظر گرفته شده است. گوشي G4استايلوس به Wi-Fi، بلوتوث و راديو هم مجهز شده است. در كنار اين سخت‌افزار، امكان استفاده از دو سيم‌كارت به صورت هم‌زمان فراهم شده است؛ البته باتري با ظرفيت 3000 ميلي‌آمپرساعت از نوع ليتيوم-يون هم براي اين گوشي مناسب به نظر مي‌رسد و انرژي لازم اين سخت‌افزار را تامين مي‌كند.

 

طراحي اين ميان‌رده شباهت زيادي به گوشي G4 دارد. اين گوشي با طراحي ارگونوميكش نزديك به 9.6 ميلي‌متر ضخامت و 163 گرم وزن دارد. از ديگر قابليت‌هاي آن مي‌توان به اندرويد لالي‌پاپ 5.0 همراه با رابط كاربري اختصاصي ال‌جي، زبان و منوي فارسي، امكان گوش‌دادن به موسيقي و تماشاي ويديو اشاره كرد.

 

ال‌جي G4 استايلوس با قلم استايلوس، نمايشگر 5.7 اينچي با فناوريIPS، باتري ليتيوم-يون 3000 ميلي‌آمپرساعتي، سخت‌افزار قدرتمند بر پايه‌ي تراشه‌ي مدياتك MT6592، دوربين اصلي با سنسور 13 مگاپيكسل و دوربين سلفي 5 مگاپيكسلي انتخاب بسيار خوبي براي قشر دانشجو و دانش‌آموز است. درمقابل تراكم پايين نمايشگر، دقت پايين قلم استايلوس در طراحي، مقدار پايين رم و پشتيباني‌نكردن از شبكه ي 4G از ضعف‌هايش به شمار مي‌روند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۱۹:۰۹ توسط:شبكه ما موضوع:

گوشي موبايل ال جي مدل X Cam دو سيم كارت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل ال جي مدل X Cam دو سيم كارت

 

اگر هزينه كافي براي خريد گوشي‌هاي پرچم‌دار از برندهاي پرطرفدار را نداريد، بهتر است روي آن ويژگي كه مي‌خواهيد گوشي جديدتان داشته باشد تمركز كنيد. شركت «ال‌جي» با همين رويكرد، سري گوشي‌هاي «X» را به بازار عرضه كرده است كه اگرچه گوشي‌هاي ميان رده‌اي هستند، اما هركدام داراي ويژگي برجسته‌اي هستند. گوشي‌هاي «X Cam و X Screen» همان‌طور كه از اسمشان پيداست تمركز ويژه‌اي روي كيفيت دوربين و صفحه‌نمايش دارند و گوشي‌هاي «X Max, X Style, X Mach, X Power» هم ويژگي‌هاي ديگري دارند كه در صفحه محصولشان به شرح آن‌ها پرداخته شده است.

عملكرد گوشي موبايل ال جي مدل X Cam دو سيم كارت

گوشي X Cam دو سيم‌كارت نانو را پشتيباني مي‌كند و بدنه باريك و سبك آن از پلاستيك ساخته شده است. اين گوشي سبك تنها 118 گرم وزن دارد ضخامتش 6.9 ميلي‌متر است. نمايشگر 5.2 اينچي آن از نوع «LCD» است و در ساخت آن از فناوري «IPS» استفاده شده است. اين صفحه‌نمايش كه قابليت دريافت چندين لمس همزمان را دارد، رزولوشن «Full HD» معادل 1080 × 1920 پيكسل دارد و تراكم پيكسل‌هايش در هر اينچ 424 ppi است.

پردازنده هشت هسته‌اي آن مجهز به تراشه «MT6753» مدياتك با فركانس 1.1 گيگاهرتز است. در كنار اين پردازنده 2 گيگابايت حافظ رم وجود دارد تا پردازش اطلاعات با سرعت قابل‌توجهي صورت گيرد. حافظه داخلي كه براي اين گوشي در نظر گرفته شده است 16 گيگابايت است اما جايي براي نگراني وجود ندارد چراكه X Camقابليت نصب كارت حافظه microSD تا 128 گيگابايت را دارد. اگر از طرفداران اينترنت پرسرعت هستيد هم بايد بدانيد كه اين گوشي قادر به پشتيباني از شبكه «4G» هم است.

 

اما خصيصه بارز گوشي گوشي موبايل ال جي مدل X Cam دو سيم كارت، وجود دوربين با دو سنسور 13 و 5 مگا پيكسلي در پشت گوشي است. سنسور 13 مگا پيكسلي براي عكاسي در حالت عادي و نرمال است اما با كمك سنسور 5 مگا پيسكلي مي‌توان عكس‌هايي در حالت «Fisheye» گرفت كه ميدان ديد وسيع‌تري در اختيارتان قرار خواهد داد. پس اگر انتظارتان از گوشي موبايل، داشتن دوربيني باكيفيت است، X Cam مي‌تواند همان گوشي ميان رده‌اي باشد كه به دنبالش هستيد. اين دوربين كه قابليت‌هايي چون عكاسي پاناروما و تشخيص چهره دارد، به فلاش LED مجهز است و مي‌تواند با رزولوشن 1080 × 1920 پيكسل و سرعت 30 فريم بر ثانيه فيلم‌برداري كند. دوربين سلفي آن هم سنسوري 8 مگا پيكسلي دارد كه در ميان گوشي‌هايي در اين محدوده قيمت، كيفيت بالاتري دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۱۷:۴۹ توسط:شبكه ما موضوع:

گوشي موبايل ال جي مدل Stylus 2 K520DY دو سيم كارت - ظرفيت 16 گيگابايت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل ال جي مدل Stylus 2 K520DY دو سيم كارت - ظرفيت 16 گيگابايت

 

با در دست گرفتن استايلوس 2 حس خوب كار با يك فبلت خوش‌دست را تجربه خواهيد كرد. ال‌جي با طراحي زيباي قاب پشتي و خط‌هاي كمرنگ‌ دايره‌اي شكل، جلوه‌اي زيبا به استايلوس 2 داده است. استايلوس 2 به همراه يك‌قلم عرضه مي‌شود. اين قلم براي استفاده راحت‌تر با رابط كاربري همراه خوبي براي شماست. همانند مدل‌هاي معرفي‌شده ديگر ال‌جي دكمه‌هاي كنترل صدا زير دوربين در قاب پشتي قرارگرفته است. استايلوس 2 امكان استفاده از دو سيم‌كارت نانو را به شما مي‌دهد.

عملكرد گوشي موبايل ال جي مدل Stylus 2 K520DY دو سيم كارت - ظرفيت 16 گيگابايت

پردازنده‌ي مركزي چهار هسته‌اي بانام كرتكس-اي53 با تراشه اسنپ‌دراگون 410 در محيط 64 فعاليت مي‌كند. فركانس فعاليت پردازنده 1.4 گيگاهرتز تعيين‌شده است. حافظه 1.5 گيگابايتي، داده‌هاي موردنياز پردازش را با سرعت بالايي به پردازنده انتقال مي‌دهد. حافظه 16 گيگابايتي باقابليت ارتقا به 128 گيگابايت خط قرمز ذخيره‌سازي داده را برايتان از بين ‌مي‌برد.

صفحه‌نمايشگوشي موبايل ال جي مدل Stylus 2 K520DY دو سيم كارت - ظرفيت 16 گيگابايت 5.7 اينچ و از نوع LCD با پشتيباني از فناوري IPS است. قابليت دريافت 10 لمس به‌صورت همزمان كار با فبلت را برايتان راحت‌تر مي‌كند. اين فبلت‌ براي افرادي كه به‌ يادداشت‌برداري علاقه دارند مناسب است؛ هم‌چنين اگر از افرادي هستيد كه گشت‌وگذار در اينترنت جزو فعاليت‌هاي هرروزتان بوده، بد نيست بدانيد كه استايلوس 2 از شبكه 4G پشتيباني مي‌كند. از مشخصه‌هاي مهم‌ ديگر اين فبلت استفاده از دوربين 13 مگا پيكسلي در كنار يك فلش LED است. سيستم‌عامل شركت گوگل با آخرين نسخه از رابط كاربري Marshmallow جلوه‌اي مثال‌زدني به اين فبلت بخشيده است. استايلوس 2 در سه رنگ قهوه‌اي، سفيد و مشكي توليد و عرضه‌شده است.

ال‌جي از معدود سازنده‌هايي است كه بدون سر و صداي زيادي به مسير پيشرفت و تكامل ساخت گوشي‌هاي با قلم و ارزان‌قيمت خود ادامه مي‌دهد. جديدترين گوشي با قلم اين سازنده استايلوس 2 (Stylus 2) نام دارد. اين گوشي برخلافG4 Stylus و G3 Stylus هيچ ارثي از نام پرچم‌دار جديد ال‌جي (G5) نبرده است. بنابراين مي‌توان گفت كه استايلوس 2 نه از نظر ظاهري و نه از نظر سخت‌افزاري، شباهت زيادي با G5 ندارد. استايلوس 2 يك فبلت زيبا، خوش‌ساخت و ظريف است و از امكانات زيادي برخوردار است كه در صدر آن‌ها قلم استايلوس قرار دارد. اما قدرت سخت‌افزاري متوسط اين فبلت ممكن است كمي شما را در انتخاب اين فبلت ميان‌رده مردد كند. البته اين ضعف را مي‌توان تا حد زيادي به خاطر قيمت كم آن توجيه كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۱۷:۰۶ توسط:شبكه ما موضوع:

گوشي موبايل ال‌جي مدل X Screen K500dsZ دو سيم كارت - ظرفيت 16 گيگابايت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل ال‌جي مدل X Screen K500dsZ دو سيم كارت - ظرفيت 16 گيگابايت

 

گوشي موبايل ال‌جي ايكس اسكرين جزو گوشي‌هاي ارزان قيمت اما با مشخصات فني مثال‌زدني است. با در دست گرفتن اين گوشي اولين حسي كه به شما منتقل مي‌شود اين است كه فكر مي‌كنيد باتري در گوشي قرار داده نشده! اين حس به دليل وزن پايين اين گوشي است. اين گوشي زيبا و خوش‌ساخت به دليل استفاده از شيشه و فيبر شيشه‌ در ساخت خود، طراحي اين گوشي را منحصر به فرد كرده است. اين گوشي در دو مدل دو سيم كارت و تك سيم توليد‌شده و از قطع سيم‌كارت نانو استفاده مي‌كند.

عملكرد گوشي موبايل ال‌جي مدل X Screen K500dsZ دو سيم كارت - ظرفيت 16 گيگابايت

از ويژگي‌هاي فني اين گوشي ميان‌رده استفاده از پردازنده مركزي چهارهسته‌اي با نام كرتكس روي تراشه اسنپ‌دراگون 410 است. اين پردازنده در كنار رم 2 گيگابايتي در محيط 64 بيتي و فركانس 1.2 گيگاهرتز فعاليت مي‌كند. دو گيگابايت حافظه رم در كنار اين پردازنده، به خوبي از پس فعاليت‌هاي روزمره برمي‌آيد و يار خوبي براي پردازش داده‌هاي نسبتا سنگين است. حافظه‌ي داخلي اين گوشي 16 گيگابايت است و براي افرادي كه مي‌خواهند از ظرفيت بيشتري بهره‌مند شوند قابليت ارتقا تا 256 گيگابايت را فراهم كرده است.

صفحه نمايش  گوشي موبايل ال‌جي مدل X Screen K500dsZ دو سيم كارت - ظرفيت 16 گيگابايت موبايل از دو قسمت تشكيل شده است. يك نمايشگر هميشه روشن در بالاي صفحه اصلي وظيفه نمايش اعلان‌ها و پيغام‌ها را دارد؛ هم‌چنين شما مي‌توانيد به انتخاب خود در زمان خاموشي صفحه نمايش امضاي خود، نام خود يا ساعت را در تنظيمات صفحه نمايش دوم تنظيم كرده تا نمايش داده شود. صفحه نمايش اصلي ايكس اسكرين از نوع LCD و پشتيباني از فناوريIPS است. رزولوشن تصوير HD و تراكم پيكسلي 298 پيكسل بر هر اينچ از ديگر ويژگي‌هاي صفحه نمايش اصلي اين گوشي است.

ال‌جي ايكس اسكرين قابليت پشتيباني از شبكه 4G را دارد. هم‌جنين اين گوشي موبايل از فناوري‌هايي ديگر مثل EDGE،GPRS ،NFC،Wi-Fi، راديو و بلوتوث نسخه 4.2 پشتيباني مي‌كند. درگاه ارتباطي اين گوشي موبايل microUSBنسخه دو است و به فناوري‌هاي مكان‌يابي A- GPS , GLONASS مجهز است.

دو دوربين 13 و 8 مگاپيكسلي براي ثبت تصاوير شما به ترتيب روي قسمت جلويي و قاب پشتي گوشي قرار گرفته است. دوربين ايكس اسكرين از قابليت‌هاي متنوعي مانند ثبت موقعيت جغرافيايي عكس‌ها و فيلم‌ها (Geo-Tagging)، قابليت فوكوس با اشاره روي سوژه (Touch Focus )، قابليت تشخيص چهره ( Face Detection )، قابليت عكاسي پانوراما ( Panorama ) پشتيباني مي‌كند.

اين گوشي خوش‌ساخت به نسخه 6.0 سيستم‌عامل شركت گوگل يعني مارشمالو مجهز شده است. باتري ال‌جي اسكرين از نوع ليتيوم يوني و با ظرفيت 2300 ميلي‌آمپر است. در كل اين گوشي موبايل يك انتخاب خوب براي افرادي است كه نياز به يك گوشي با مشخصه‌هاي فني خوب در كنار قيمت مناسب دارند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۱۵:۵۴ توسط:شبكه ما موضوع: