شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

ده درخت مشهور دنيا

تصور كنيد كه از روز تولدتان قرن ها، از زمان شروع اندازه گيري زمان توسط بابلي ها گذشته باشد. نه تنها در آن زمان زنده بوده باشيد، بلكه عمرتان در تمام طول پيشرفت امپراتوري هاي يونان و روم و ظهور دين هاي بزرگي مانند اسلام و مسيحيت و تا دنياي امروز، ادامه داشته باشد. اين درخت ها همه ي وقايع تاريخي را مي دانند!

 

1. متوسلاه (Methuselah)

 

 

قديمي ترين درخت دنيا به نام متوسلاه، يك كاج 4800 ساله، واقع در دره ي متوسلاه، نواداي آمريكا است. بله، اين درخت رسما قديمي ترين درخت دنياست. يك درخت قديمي تر از اين به نام پرومتئوس وجود داشت كه در سال ۱۹۶۴ توسط يك محقق و طي شرايط بحث برانگيز، بريده شد.

 

2. سرو ابركوه (Sarv-e-Abarkooh)

 

گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org 

 

سرو ابركوه 4000 ساله است و در ابركوه استان يزد، ايران قرار دارد. اين درخت كه يكي از آثار طبيعي ملي ايران است و در قلب تمام ايرانيان جاي بخصوصي دارد، يكي از پيرترين موجودات زنده دنياست. محيط تنهٔ اين درخت در روي زمين يازده و نيم متر است و بلنداي آن بين ۲۵ تا ۲۸ متر برآورد شده است.

 

حمدالله مستوفي در كتاب نزهت القلوب كه در سال ۷۴۰ قمري تأليف شده درباره ابركوه مي‌نويسد: “در آنجا سروي است كه در جهان شهرتي عظيم دارد…”. دانشمند روس الكساندروف، عمر سرو ابركوه را بيش از 4000 سال مي‌داند. برخي از افسانه‌ها، كاشتن آنرا به زرتشت نسبت مي‌دهند و برخي نيز به يافث (پسر نوح).

 

3. سرخدار لانگرنيو (Llangernyw Yew)

 

 

يكي ديگر از نمونه هاي زندگي باستان، درخت لانگرنيو ييو در ولز است. درختان سرخدار به تقارن و ارتفاع مشهورند، اما اين درخت يك نمونه ي بسيار عجيب اين گونه است.

 

4. الركه (Alerce)

درخت ديگر كه گفته مي شود به دليل باقي مانده هاي فسيلي، نزديك ۳۵ ميليون سال سن داشته باشد (قديمي ترين درخت دنيا 3600 سال عمر دارد)، سرو پاتاگونيايي است كه به نام الركه نيز شناخته مي شود. اين درخت به قدري براي اهالي شيلي ارزشمند است كه از ورقه هاي بريده از اين درخت به جاي پول استفاده مي كردند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۵:۳۰:۱۸ توسط:شبكه ما موضوع:

بلند ترين درخت هاي جهان

 

تا آگوست 2006 بلندترين درختي كه شناخته شده بود، صنوبر غول پيكري در كاليفرنيا به نام "غول استراتوسفر" با ارتفاع 112 متر بود. براي درك بهتر از اين ارتفاع بايد گفت، اين درختدوبرابر مجسمه ي آزادي ار تفاع دارد.

اما اين غول، لقب بلندترين درخت دنيا را وقتي از دست داد كه دو طبيعت شناس به نام هاي كريس اتكينز (Chris Atkins) و مايكل تايلر (Michael Taylor) در پارك ملي ردوود (Redwood National Park) كاليفرنيا به گروهي از درختان بر خوردند كه از درختاني كه تا به حال ديده بودند، بلندتر شده بودند. آنها با يك اندازه گيري اوليه توسط دستگاه هاي ليزري سه درخت بلندتر از غول استراتوسفر پيدا كردند.

بلندترين درخت به نام هايپريون (Hyperion) حداقل سه متر از غول كاليفرنيا بلندتر بوده و 115 متر ارتفاع دارد. وقتي اتكينز و تايلر كشف خود را اعلام كردند، يك گروه به سرپرستي بوم شناس دانشگاه هامبولت (Humboldt State University) آقاي استيو سيلت (Steve Sillett) به پارك رفتند تا اين درخت را دوباره در سپتامبر 2006 اندازه گيري كنند. آنها ميخواستند اندازه گيري دقيق تري انجام دهند، لذا اين دفعه با متر اندازه گيري كردند. آنها از اين درخت بالا رفتند و متر را به زمين انداختند. اين عمليات حيرت انگيز براي شبكه ي نشنال جئوگرافي فيلم برداري شده است.

بلندترين درخت دنيا

سيلت در ويديو مي گويد:" بهترين راه براي اندازه گيري ارتفاع يك درخت اين است كه به بالاي آن رفته و يك متر را با به وزنه اي مستقيم به زمين بياندازيم". البته با توجه به اين كه پايين ترين شاخه هاي اين درخت در ارتفاع يك ساختمان 25 طبقه قرار داشت، بالارفتن از اين درخت خيلي آسان به نظر نمي رسيد. براي بالا رفتن، آنها از كمان هاي بسيار قدرتمندي استفاده كردند، تا قلاب هايي را به سمت بالا و بر روي شاخه ها پرتاب كنند. بعد از اطمينان حاصل كردن از اين كه طناب محكم در جاي خود قرار گرفته، سيلت از درخت بالا رفت. بعد از چندين ساعت انداختن متر در هر صد متر فاصله ، اين تيم كشف اتكينز و تايلر را تاييد كردند. آنها اعلام كردند اين درخت 115 متر و 55 سانتي متر ارتفاع دارد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۵:۲۹:۲۲ توسط:شبكه ما موضوع:

پيرترين درخت دنيا كجاست؟

درخت يا دار گياهان بزرگ چوبي ديرپا را گويند. در گياه‌شناسي درخت يكي از بادوام‌ترين گياهان است كه با رشد كردن ساقه يا تنه از برگها نگهداري مي‌كند. در برخي از تعريف‌ها از كاربردهاي درختاز جمله اين است كه تنها گياه چوبي است. تنها گياهي است كه از آن چوب به دست مي‌آورند. نمي‌شود بلنداي درختان را دقيق مشخص كرد، ولي روي‌هم‌رفته درختان بزرگسال دست‌كم به ۶ متر مي‌رسند[نيازمند منبع]. در ساختار درخت معمولاً شاخه‌هايي هست كه به تنه‌اي بزرگ پيوسته‌است. در مقايسه با ديگر گونه‌هاي گياهي و جانوري، درختان زندگي ديرپايي دارند. گونه‌هايي از درختان بيش از ۱۰۰ متر قد مي‌كشند و برخي چند هزار سال عمر مي‌كنند. درختان از عناصر مهم چشم‌انداز طبيعي و باغ‌سازي و محوطه‌سازي هستند.[۱]

 

در ايران روز ۱۵ اسفند روز درخت‌كاري است و هر ساله شمار زيادي درخت در آن روز در اين كشور كاشته مي‌شود.

 

به محل كاشته شدن زيادي درخت و درختچه براي نمايش و پژوهش درختستان گويند. اگر محيط مناسب رشد درختان فراهم شود شايد عمر و رشد درخت سال‌هاي سال ادامه يابد.

درخت هرچه ستبرتر و درازتر باشد، سن بيشتري دارد.

 

با افزايش سن درختان، لايه‌هاي ديگري در زير پوستش درست مي‌شود. رنگ لايه‌اي كه در زمستان به وجود مي‌آيد با لايه‌اي كه در تابستان به وجود مي‌آيد متفاوت است. اين اختلاف رنگ لايه‌ها به ما كمك مي‌كند تا سن درخت كپل را تعيين كنيم، هنگامي كه درختي را مي‌بريم در سطح بريدگي حلقه‌هايي مي‌بينيم كه درون همديگر قرار دارند. اگر درختي ۲۰ حلقه در مقطع خود داشته باشد، مي‌شود بگوييم كه تقريباً بيست‌ساله است و درختي كه ۶۰ حلقه دارد تقريباً شصت‌ساله است. اين روش ساده‌ترين روش تعيين سال درختان است، اما در اين روش براي شمارش حلقه‌ها بايد درخت را قطع كنيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۵:۲۸:۲۵ توسط:شبكه ما موضوع:

خلق اثر هنري با اسپل ها

ساختمانها در بازي كلش آف كلنز clash of clans به چهار دسته تقسيم مي شوند 

1- ساختمانهاي دفاعي defense 

2- ساختمانهاي مربوط به منابع resources 

3- ساختمانهاي ارتش Army 

4- و ديگر ساختمانها 

 

براي اطلاع يافتن از هديه كلش آف كلنز به يوزرهايش به مناسبت تولدش اينجا رو كليك كنيد. 

حال در زير به توضيحي مختصر در مورد هر يك ميپردازيم. 

1– ساختمان هاي دفاعي defense : 

 

250px-MPB-Defense3

 

ساختمانهاي دفاعي وظيفه دفاع از كاپ هاي به دست آمده در جنگها و دفاع ها و نيز منابع شما نظير طلا و اكسير را بر عهده دارند.

 

هر كدام از اين سازه ها نقاط قوت و ضعف مختص به خود را دارند و جايگيري مناسب و هوشمندانه آنها در دهكده شما ميتواند به نقاط قوت آنها بيفزايد يا از نقاط ضعف آن بكاهد. براي مثال سازه ي Mortar 100px-Mortar8شعاع دفاعي كمي دارد ولي آنقدر بمب افكن قدرتمندي است كه براي از بين بردن دشمنان زميني بسيار مفيد عمل ميكند. اما نقطه ضعف آن اينست كه تا 4 مربع يا كاشي بعد از خود را نمي تواند بزند و همينطور دشمنان هوايي را نميتواند مورد اصابت قرار دهد. بنابراين بايد آن را در مركز دهكده خود قرار دهيد و در عين حال از آن به كمك air defense 100px-Air_Defense8محافظت كنيد. از طرف ديگر cannon 130px-Cannon12 و archer tower 100px-Archer_Tower11با اينكه قدرت صدمه كمتري نسبت به mortar دارند ولي سريعتر و موثر تر ميتوانند هدف را از بين ببرند. wizard tower 100px-Wizard_Tower8نيز به شدت قدرتمند است . تنها ضعف آن اينست كه در شعاع خيلي كوچكي ميتواند صدمه بزند.

 

اين ساختمانهاي دفاعي عبارتند از :

 

Cannon • Archer Tower • Mortar • Air Defense • Wizard Tower • Hidden Tesla • X-Bow • Inferno Tower • Walls • Traps : Bomb • Spring Trap • Giant Bomb • Air Bomb • Seeking Air Mine

 

130px-Cannon12100px-Archer_Tower11100px-Mortar8100px-Air_Defense8100px-Wizard_Tower8100px-HiddenTesla8100px-Xbow4100px-Inferno2 100px-Wall11 120px-Bomb590px-Spring_trap 100px-Giantbomb3and490px-Seeking_Air_Mine-transparentAirbomb3and

 

عكس اين سازه ها به ترتيب اسم آنها در بالا ، از راست به چپ مشاهده مينماييد. لازم به ذكر است كه عكس هاي بالا لول ماكزيمم هر كدام از سازه ها هستند.

حالا به توضيحي مختصر از هر كدام از سازه هاي دفاعي ميپردازيم.

بمب افكن ها cannons :

130px-Cannon12

 

در زير روند تغييرات cannon را پس از هر آپديت و در هر مرحله مشاهده ميكنيد :


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۵:۲۷:۳۱ توسط:شبكه ما موضوع:

تركيب كارت عالي كلش رويال

معرفي كامل كلش رويال

 

اگر از بازي كنندگان كلش آف كلنز هستيد حتماً در اين بازي با چهره هاي آشنايي برخورد خواهيد كرد كه قبلاً آن ها را در كلش آف كلنز ديده ايد، البته لازم به ذكر است كه هيروها و كاراكترهاي جديد همچون شواليه ها، پرنسس ها و اژدهايان كوچك و … نيز در كلش رويال حضور پررنگ خواهند داشت.

كلش رويال يك بازي مالتي پلير كارتي است يعني با استفاده از مجموعه اي ازكارت ها كه در اختيار داريد بايستي يك عرشه ي نبرد براي رويارويي با دشمن تشكيل دهيد.در اين بازي قادر به ساختن كلن و به اشتراك گذاري كارت ها نيز مي باشيد.

تعدادي از اسكرين شات هاي بازي كلش رويال كه از سايت مرجع بازي برداشته شده است در قسمت زير قابل مشاهده است.

معرفي كلش رويال كلش رويال چيست

معرفي كلش رويال كلش رويال

از جمله ويژگي هاي اين بازي بنابر اطلاعات ذكر شده در سايت رسمي بازي عبارتند از:

استفاده از برخي شخصيت هاي نام آشناي كلش آو كلنز

امكان تخريب برج هاي پادشاهي و بدست آورن تاج پادشاهي

بدست آوردن chests براي باز كردن پاداش هاي جديد

امكان تشكيل قبيله (Clan) و اشتراك گذاري كارت ها و دفنس با هم قبيله اي ها

به چالش كشيدن هم قبيله اي هاي (Clanmates) با قابليت دوئل دو نفره

ساخت نيروي هاي خود براي نبرد با مخالفان و ساير پادشاهان

تريلر رسمي بازي Clash Royale در قسمت زير براي مشاهده قرار داده شده كه مي توانيد نمايي از بازي را در آن ببينيد

در حال حاضر Clash Royale براي پلتفرم iOS آن هم تنها در كشورهاي كانادا،نيوزلند، استراليا، فنلاند، دانمارك، سوئد، نروژ، ايسلند و هنگ كنگ منتشر شده و به زودي به صورت بين المللي براي تمام كشورها انتشار مي يابد. آنچه از گمانه زني ها پيداست نسخه آندرويدي اين بازي همزمان با انتشار جهاني آن در اختيار كاربران اسمارت فون هاي مبتني بر سيستم عامل گوگل قرار خواهد گرفت.

اگر مي خواهيد اخبار دقيقي از اين بازي را به صورت لحظه اي دنبال كنيد به كانال تلگرامي كلش رويال۹۸ بپيونديد تا از اولين كساني باشيد كه در جريان اتفاقات اين بازي قرار مي گيريد. بلافاصله پس از انتشار جهاني اين بازي لينك دانلود آن در سايت كلش رويال۹۸ اولين سايت مرجع بازي كلش رويال در ايران قرار خواهد گرفت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۵:۲۶:۳۶ توسط:شبكه ما موضوع:

تركيب كارت براي آرناي 7 كلش رويال

يك بازي هيجاني ديگر از Supercell به نام كلش رويال (Clash Royale)معرفي شد،بعد از بزرگترين آپديت كلش اف كلنز همه چيز به سرعت به حالت عادي برگشت و كسي انتظار چيز جديدي ازSupercell نداشت.

كلش رويال بازي جديد شركت سوپرسل مي باشد كه در حال حاضر به صورت رسمي معرفي شده است و براي سيستم عامل هاي اندرويد و اي او اس موجود مي باشد.

Clash Royale برگرفته از كاراكتر هاي بازي كلش اف كلنز مي باشد و يك بازي آنلاين چند نفره يا به اصطلاح(real-time) كه در آن با شخصيت هاي مورد علاقه خود در كلش نزديكتر برخورد خواهيد كرد،ارتقا ساختمان ها، سربازان،هيرو ها و دريافت كارت هاي امتيازي جديد از عناصر اين بازي جديد مي توان نام برد،سبك بازي جديد كلش يا همان سوپرسل كلش رويال كارتي مي باشد كه مشابه بازي Hearthstone كه چندي پيش به بررسي آن پرداختيم هست.

شخصيت رويال : Princes, Knights,Baby Dragons و بقيه كاراكتر هاي بازي كلش مي باشند.

در حالت كلي شما داراي يك قلعه مي باشيد كه شاه و شاهزاده در آن هستند و قعله خود را مي سازيد و با استفاده از سربازان خود در جنگ ها(Arena) به حمله به قلعه هاي ديگر مي پردازيد و از شاه خود دفاع مي كنيد.

در كلش رويال بازي به اين صورت مي باشد كه شما و بازيكن مقابل وارد يك زمين Arena(آرنا) مي شويد و بعد از شروع آرنا بايد ساختمان هاي خود را بسازيد و سربازانتان را براي حمله به دشمن هدايت كنيد تمام اين كارها در همان زمان آرنا صورت مي گيرد و شما نمي توانيد از قبل نسبت به آماده سازي سربازان اقدام نماييد؛بعد از هر Arena شما امتياز خواهيد گرفت،و مپ هاي آرنا(Arena) جديدي براي شما باز خواهد شد و با دريافت كارت هاي جديد سربازان شما ارتقا خواهند يافت يا به اصطلاح به سطح جديد مي روند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۱۲:۴۷ توسط:شبكه ما موضوع:

تركيب كارت براي آرناي 6 كلش رويال

يك بازي هيجاني ديگر از Supercell به نام كلش رويال (Clash Royale)معرفي شد،بعد از بزرگترين آپديت كلش اف كلنز همه چيز به سرعت به حالت عادي برگشت و كسي انتظار چيز جديدي ازSupercell نداشت.

كلش رويال بازي جديد شركت سوپرسل مي باشد كه در حال حاضر به صورت رسمي معرفي شده است و براي سيستم عامل هاي اندرويد و اي او اس موجود مي باشد.

Clash Royale برگرفته از كاراكتر هاي بازي كلش اف كلنز مي باشد و يك بازي آنلاين چند نفره يا به اصطلاح(real-time) كه در آن با شخصيت هاي مورد علاقه خود در كلش نزديكتر برخورد خواهيد كرد،ارتقا ساختمان ها، سربازان،هيرو ها و دريافت كارت هاي امتيازي جديد از عناصر اين بازي جديد مي توان نام برد،سبك بازي جديد كلش يا همان سوپرسل كلش رويال كارتي مي باشد كه مشابه بازي Hearthstone كه چندي پيش به بررسي آن پرداختيم هست.

شخصيت رويال : Princes, Knights,Baby Dragons و بقيه كاراكتر هاي بازي كلش مي باشند.

در حالت كلي شما داراي يك قلعه مي باشيد كه شاه و شاهزاده در آن هستند و قعله خود را مي سازيد و با استفاده از سربازان خود در جنگ ها(Arena) به حمله به قلعه هاي ديگر مي پردازيد و از شاه خود دفاع مي كنيد.

در كلش رويال بازي به اين صورت مي باشد كه شما و بازيكن مقابل وارد يك زمين Arena(آرنا) مي شويد و بعد از شروع آرنا بايد ساختمان هاي خود را بسازيد و سربازانتان را براي حمله به دشمن هدايت كنيد تمام اين كارها در همان زمان آرنا صورت مي گيرد و شما نمي توانيد از قبل نسبت به آماده سازي سربازان اقدام نماييد؛بعد از هر Arena شما امتياز خواهيد گرفت،و مپ هاي آرنا(Arena) جديدي براي شما باز خواهد شد و با دريافت كارت هاي جديد سربازان شما ارتقا خواهند يافت يا به اصطلاح به سطح جديد مي روند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۱۱:۳۰ توسط:شبكه ما موضوع:

تركيب كارت براي آرناي 5 كلش رويال

يك بازي هيجاني ديگر از Supercell به نام كلش رويال (Clash Royale)معرفي شد،بعد از بزرگترين آپديت كلش اف كلنز همه چيز به سرعت به حالت عادي برگشت و كسي انتظار چيز جديدي ازSupercell نداشت.

كلش رويال بازي جديد شركت سوپرسل مي باشد كه در حال حاضر به صورت رسمي معرفي شده است و براي سيستم عامل هاي اندرويد و اي او اس موجود مي باشد.

Clash Royale برگرفته از كاراكتر هاي بازي كلش اف كلنز مي باشد و يك بازي آنلاين چند نفره يا به اصطلاح(real-time) كه در آن با شخصيت هاي مورد علاقه خود در كلش نزديكتر برخورد خواهيد كرد،ارتقا ساختمان ها، سربازان،هيرو ها و دريافت كارت هاي امتيازي جديد از عناصر اين بازي جديد مي توان نام برد،سبك بازي جديد كلش يا همان سوپرسل كلش رويال كارتي مي باشد كه مشابه بازي Hearthstone كه چندي پيش به بررسي آن پرداختيم هست.

شخصيت رويال : Princes, Knights,Baby Dragons و بقيه كاراكتر هاي بازي كلش مي باشند.

در حالت كلي شما داراي يك قلعه مي باشيد كه شاه و شاهزاده در آن هستند و قعله خود را مي سازيد و با استفاده از سربازان خود در جنگ ها(Arena) به حمله به قلعه هاي ديگر مي پردازيد و از شاه خود دفاع مي كنيد.

در كلش رويال بازي به اين صورت مي باشد كه شما و بازيكن مقابل وارد يك زمين Arena(آرنا) مي شويد و بعد از شروع آرنا بايد ساختمان هاي خود را بسازيد و سربازانتان را براي حمله به دشمن هدايت كنيد تمام اين كارها در همان زمان آرنا صورت مي گيرد و شما نمي توانيد از قبل نسبت به آماده سازي سربازان اقدام نماييد؛بعد از هر Arena شما امتياز خواهيد گرفت،و مپ هاي آرنا(Arena) جديدي براي شما باز خواهد شد و با دريافت كارت هاي جديد سربازان شما ارتقا خواهند يافت يا به اصطلاح به سطح جديد مي روند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۱۰:۵۶ توسط:شبكه ما موضوع:

تركيب كارت براي آرناي 4 كلش رويال

يك بازي هيجاني ديگر از Supercell به نام كلش رويال (Clash Royale)معرفي شد،بعد از بزرگترين آپديت كلش اف كلنز همه چيز به سرعت به حالت عادي برگشت و كسي انتظار چيز جديدي ازSupercell نداشت.

كلش رويال بازي جديد شركت سوپرسل مي باشد كه در حال حاضر به صورت رسمي معرفي شده است و براي سيستم عامل هاي اندرويد و اي او اس موجود مي باشد.

Clash Royale برگرفته از كاراكتر هاي بازي كلش اف كلنز مي باشد و يك بازي آنلاين چند نفره يا به اصطلاح(real-time) كه در آن با شخصيت هاي مورد علاقه خود در كلش نزديكتر برخورد خواهيد كرد،ارتقا ساختمان ها، سربازان،هيرو ها و دريافت كارت هاي امتيازي جديد از عناصر اين بازي جديد مي توان نام برد،سبك بازي جديد كلش يا همان سوپرسل كلش رويال كارتي مي باشد كه مشابه بازي Hearthstone كه چندي پيش به بررسي آن پرداختيم هست.

شخصيت رويال : Princes, Knights,Baby Dragons و بقيه كاراكتر هاي بازي كلش مي باشند.

در حالت كلي شما داراي يك قلعه مي باشيد كه شاه و شاهزاده در آن هستند و قعله خود را مي سازيد و با استفاده از سربازان خود در جنگ ها(Arena) به حمله به قلعه هاي ديگر مي پردازيد و از شاه خود دفاع مي كنيد.

در كلش رويال بازي به اين صورت مي باشد كه شما و بازيكن مقابل وارد يك زمين Arena(آرنا) مي شويد و بعد از شروع آرنا بايد ساختمان هاي خود را بسازيد و سربازانتان را براي حمله به دشمن هدايت كنيد تمام اين كارها در همان زمان آرنا صورت مي گيرد و شما نمي توانيد از قبل نسبت به آماده سازي سربازان اقدام نماييد؛بعد از هر Arena شما امتياز خواهيد گرفت،و مپ هاي آرنا(Arena) جديدي براي شما باز خواهد شد و با دريافت كارت هاي جديد سربازان شما ارتقا خواهند يافت يا به اصطلاح به سطح جديد مي روند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۱۰:۲۵ توسط:شبكه ما موضوع:

تركيب كارت براي آرناي 3 كلش رويال

يك بازي هيجاني ديگر از Supercell به نام كلش رويال (Clash Royale)معرفي شد،بعد از بزرگترين آپديت كلش اف كلنز همه چيز به سرعت به حالت عادي برگشت و كسي انتظار چيز جديدي ازSupercell نداشت.

كلش رويال بازي جديد شركت سوپرسل مي باشد كه در حال حاضر به صورت رسمي معرفي شده است و براي سيستم عامل هاي اندرويد و اي او اس موجود مي باشد.

Clash Royale برگرفته از كاراكتر هاي بازي كلش اف كلنز مي باشد و يك بازي آنلاين چند نفره يا به اصطلاح(real-time) كه در آن با شخصيت هاي مورد علاقه خود در كلش نزديكتر برخورد خواهيد كرد،ارتقا ساختمان ها، سربازان،هيرو ها و دريافت كارت هاي امتيازي جديد از عناصر اين بازي جديد مي توان نام برد،سبك بازي جديد كلش يا همان سوپرسل كلش رويال كارتي مي باشد كه مشابه بازي Hearthstone كه چندي پيش به بررسي آن پرداختيم هست.

شخصيت رويال : Princes, Knights,Baby Dragons و بقيه كاراكتر هاي بازي كلش مي باشند.

در حالت كلي شما داراي يك قلعه مي باشيد كه شاه و شاهزاده در آن هستند و قعله خود را مي سازيد و با استفاده از سربازان خود در جنگ ها(Arena) به حمله به قلعه هاي ديگر مي پردازيد و از شاه خود دفاع مي كنيد.

در كلش رويال بازي به اين صورت مي باشد كه شما و بازيكن مقابل وارد يك زمين Arena(آرنا) مي شويد و بعد از شروع آرنا بايد ساختمان هاي خود را بسازيد و سربازانتان را براي حمله به دشمن هدايت كنيد تمام اين كارها در همان زمان آرنا صورت مي گيرد و شما نمي توانيد از قبل نسبت به آماده سازي سربازان اقدام نماييد؛بعد از هر Arena شما امتياز خواهيد گرفت،و مپ هاي آرنا(Arena) جديدي براي شما باز خواهد شد و با دريافت كارت هاي جديد سربازان شما ارتقا خواهند يافت يا به اصطلاح به سطح جديد مي روند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۰۹:۵۵ توسط:شبكه ما موضوع: