شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S6 Edge Plus SM-G928C - ظرفيت 32 گيگابايت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S6 Edge Plus SM-G928C - ظرفيت 32 گيگابايت

 

استقبال از گوشي گلكسي S6 اج، سامسونگ را به فكر ساختن نسخه‌ي بزرگتري از اين گوشي اما با همان شكل و شمايل قبلي انداخت. براي تحقق اين انديشه؛ سامسونگ گوشي جديدش را با نمايشگري بزرگتر، باتري با ظرفيت بيشتر و مقدار رم بيشتر، با نام «سامسونگ گلكسي اس6 اج پلاس» (Samsung galaxy S6 Edge Plus) طراحي و توليد كرد. اين گوشي با بدنه‌ي ساخته شده از فلز و شيشه‌ 153 گرم وزن دارد. اما با بزرگ شدن ابعاد طولي و عرضي اين گوشي، قطرش همچنان 7 ميلي‌متر باقي مانده است. گلكسي S6اج پلاس هم مثل S6اج داراي نمايشگري منحني در لبه‌هاي راست و چپش است.

عملكرد گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S6 Edge Plus SM-G928C - ظرفيت 32 گيگابايت

در كنار اين طراحي عالي و كم‌نظير، نمايشگري منحني از نوع اولد و با فن‌آوري سوپر امولد براي اين گوشي با رزولوشن 2560 در 1440 و تراكم 518 پيكسل بر هر اينچ در نظر گرفته شده است. سامسونگ براي محافظت از اين نمايشگر 5.7 اينچي از محافظ‌هاي گوريلا گلس نسخه‌ي چهارم بهره برده است. تراشه‌ي S6اج پلاس همان تراشه‌ي اختصاصي سامسونگ اگزينوس 7420 است كه پيش‌تر در گلكسي S6اج هم استفاده شده بود. اين تراشه‌ي قدرتمند 64 بيتي، پردازنده‌اي 8 هسته‌اي دارد. 4 هسته با معماري كورتكس A53 و قدرت پردازش 1.5 گيگاهرتز و 4 هسته‌ي ديگر با معماري كورتكسA57 و قدرت پردازش 2.1 گيگاهرتز، هشت هسته‌‌ي پردازنده‌ي مركزي، S6اج پلاس را تشكيل داده‌اند.

همچنين از ديگر مشخصات سخت‌افزاري گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S6 Edge Plus SM-G928C - ظرفيت 32 گيگابايت مي‌توان به پردازنده‌ي گرافيكي «مالي 760»، 4 گيگابايت رم اشاره كرد. اين مقدار رم كمك مي‌كند تا هر برنامه يا بازي به راحتي در اين گوشي اجرا شود. گلكسي S6اج پلاس در دو ظرفيت 32 و 64 گيگابايت عرضه شده است. اين گوشي از يك سيم‌كارت و شبكه‌ي 4G پشتيباني مي‌كند. البته امكان استفاده از Wi-Fi، بلوتوث وNFC هم در اين گوشي فراهم شده است. براي مكان‌يابي دقيق، هم فن‌آوري‌هايي نظير A-GPS، GLONASSو Beidou در نظر گرفته شده‌اند. دوربين S6اج پلاس از سنسور 16 مگاپيكسلي بهره مي‌برد. نو‌آوري‌هاي قابل ملاحظه‌اي در دوربين اين گوشي وجود دارند كه نمونه‌اش را قبل‌تر در سامسونگ گلكسي S6اج شاهد بوديم.

 

همچنين اين دوربين مي‌تواند ويديو‌هايي با رزولوشن 4K و سرعت 30 فريم بر ثانيه همراه با صداي استريو ضبط كند. دوربين سلفيS6اج پلاس هم به سنسوري 5 مگاپيكسلي مجهز شده است. سامسونگ، اين گوشي را به سيستم‌عامل اندرويد لالي‌پاپ نسخه‌ي 5.1 و رابط كاربري تاچ‌ويز مجهز كرده است. در اين گوشي هم مثلS6اج مجموعه‌ي كاملي از حس‌گرها مثل ژيرسكوپ، قطب‌نما، شتاب‌سنج، مجاورت، روشنايي، فشارسنج، شمارنده‌ي ضربان‌قلب و سنجش اكسيژن خون مورد استفاده قرار گرفته‌اند. با بزرگ شدن ابعادS6اج پلاس، باتري آن هم در مقايسه با S6اج، ظرفيتي بيشتر و در حدود 3000 ميلي‌آمپر ساعت دارد، كه پاسخگوي يك روز استفاده‌ي معمولي از گوشي است. اين گوشي هم مثل S6اج در چهار رنگ سفيد، مشكي، نقره‌اي و طلايي عرضه شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۵۶:۴۳ توسط:شبكه ما موضوع:

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S7 SM-G930F - ظرفيت 32 گيگابايت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S7 SM-G930F - ظرفيت 32 گيگابايت

 

هرساله پرچم‌دار قديمي «سامسونگ» جاي خود را به گوشي جديدي مي‌دهد تا سامسونگ به‌وسيله‌ي آن، بازار گوشي‌هاي لوكس و بالارده را در اختيار بگيرد. در سال 2016 هم سامسونگ نسل جديدي از گوشي‌هاي سري S را با نام «سامسونگ گلكسيS7» (Samsung Galaxy S7) معرفي كرد. اين نسل را مي‌توان ميراث گلكسي S5 وS6دانست؛ اين گوشي علاوه‌بر شباهت ظاهري زياد به S6، بسياري از خصوصيات S5 را كه در گوشي S6 حذف شده بودند، مثل ضدآب‌‌بودن و امكان استفاده از كارت حافظه‌ي جانبي را مجددا با خود به همراه آورده است. گلكسي S7 با سخت‌افزاري قدرتمند كه هيچ‌چيز جلودارش نيست، نمايشگري با اندازه‌ي مناسب و تراكم عالي كه مي‌تواند براي هر نيازي پاسخ مناسبي باشد، دوربيني با فناوري‌ها و قابليت‌هاي جديد كه مي‌تواند تصاوير منحصربه‌فرد را ثبت كند، همچنين حسگر اثرانگشت و باتري با ظرفيت مناسب را در رنگ‌هايي چشم‌نواز عرضه كرده است.

عملكرد گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S7 SM-G930F - ظرفيت 32 گيگابايت

 

از نظر ظاهري مي‌توان گفت گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S7 SM-G930F - ظرفيت 32 گيگابايتتفاوت زيادي با نسل قبلي‌اش ندارد. در عوض ويژگي ضدآب‌بودن را از نسل پنجم سري گلكسي S به ارث برده است. اين گوشي در مقابل آبي با عمق يك‌ونيم متر به‌ مدت سي‌دقيقه مقاومت دارد. همچنين با بدنه‌ي كاملا فلزي‌اش كه در پشت و جلو با نسخه‌ي پنجم از محافظ‌هاي گوريلا گلس محافظت شده، نشان مي‌دهد سامسونگ به جلوه‌ي ظاهري و مقاومت بالاي گوشي جديدش چقدر اهميت مي‌دهد. مثل نسل قبلي حسگر اثرانگشت با كليد خانه يكپارچه‌سازي شده كه امنيت بالا را هم براي اين گوشي به ارمغان آورده است. اين گوشي تمام فلزي، چيزي در حدود 152 گرم وزن و 7.9 ميلي‌متر ضخامت دارد.

 

 

اين گوشي در دو مدل و با دو سخت‌افزار متفاوت كه بر پايه‌ي دو تراشه‌ي مختلف بنا شده‌اند، راهي بازار شده است. يكي با تراشه‌ي اختصاصي سامسونگ و ديگري با تراشه‌ي قدرتمند شركت كوالكام. هر دو مدل از قدرت سخت‌افزاري فوق‌العاده‌ي تراشه‌ اصلي‌شان و 4 گيگابايت رم سود مي‌برند. گلكسي S7 دو ظرفيت 32 و 64 گيگابايتي دارد كه هر دو مي‌توانند كارت حافظه‌ي جانبي تا 200 گيگابايت را پشتيباني كنند؛ همچنين جديدترين گلكسي سامسونگ، دو نسخه‌ي يك و دو سيم‌كارته دارد كه هر دو از شبكه‌ي 4Gپشتيباني مي‌كنند و مي‌توان با آن‌ها از اينترنت نسل چهارم استفاده كرد. طبق روال تمام گوشي‌هاي هوشمند امكان استفاده از فناوري‌هايي مثل بلوتوث، Wi-Fi، اينفرارد، NFC و البته OTGبراي كاربران S7 هم فراهم شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۵۵:۳۸ توسط:شبكه ما موضوع:

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S6 edge Plus SM-G928C - ظرفيت 64 گيگابايت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S6 edge Plus SM-G928C - ظرفيت 64 گيگابايت

 

استقبال از گوشي گلكسي S6 اج، سامسونگ را به فكر ساختن نسخه‌ي بزرگتري از اين گوشي اما با همان شكل و شمايل قبلي انداخت. براي تحقق اين انديشه؛ سامسونگ گوشي جديدش را با نمايشگري بزرگتر، باتري با ظرفيت بيشتر و مقدار رم بيشتر، با نام «سامسونگ گلكسي اس6 اج پلاس» (Samsung galaxy S6 Edge Plus) طراحي و توليد كرد. اين گوشي با بدنه‌ي ساخته شده از فلز و شيشه‌ 153 گرم وزن دارد. اما با بزرگ شدن ابعاد طولي و عرضي اين گوشي، قطرش همچنان 7 ميلي‌متر باقي مانده است.

عملكرد گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S6 edge Plus SM-G928C - ظرفيت 64 گيگابايت

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S6 edge Plus SM-G928C - ظرفيت 64 گيگابايتاج پلاس هم مثلS6اج داراي نمايشگري منحني در لبه‌هاي راست و چپش است. در كنار اين طراحي عالي و كم‌نظير، نمايشگري منحني از نوع اولد و با فن‌آوري سوپر امولد براي اين گوشي با رزولوشن 2560 در 1440 و تراكم 518 پيكسل بر هر اينچ در نظر گرفته شده است. سامسونگ براي محافظت از اين نمايشگر 5.7 اينچي از محافظ‌هاي گوريلا گلس نسخه‌ي چهارم بهره برده است. تراشه‌ي S6اج پلاس همان تراشه‌ي اختصاصي سامسونگ اگزينوس 7420 است كه پيش‌تر در گلكسيS6اج هم استفاده شده بود.

اين تراشه‌ي قدرتمند 64 بيتي، پردازنده‌اي 8 هسته‌اي دارد. 4 هسته با معماري كورتكس A53 و قدرت پردازش 1.5 گيگاهرتز و 4 هسته‌ي ديگر با معماري كورتكس A57 و قدرت پردازش 2.1 گيگاهرتز، هشت هسته‌‌ي پردازنده‌ي مركزي، S6اج پلاس را تشكيل داده‌اند. همچنين از ديگر مشخصات سخت‌افزاري اين گوشي مي‌توان به پردازنده‌ي گرافيكي «مالي 760»، 4 گيگابايت رم اشاره كرد. اين مقدار رم كمك مي‌كند تا هر برنامه يا بازي به راحتي در اين گوشي اجرا شود.

گلكسي S6اج پلاس در دو ظرفيت 32 و 64 گيگابايت عرضه شده است. اين گوشي از يك سيم‌كارت و شبكه‌ي 4Gپشتيباني مي‌كند. البته امكان استفاده از Wi-Fi، بلوتوث و NFC هم در اين گوشي فراهم شده است. براي مكان‌يابي دقيق، هم فن‌آوري‌هايي نظير A-GPS، GLONASS و Beidou در نظر گرفته شده‌اند. دوربينS6اج پلاس از سنسور 16 مگاپيكسلي بهره مي‌برد. نو‌آوري‌هاي قابل ملاحظه‌اي در دوربين اين گوشي وجود دارند كه نمونه‌اش را قبل‌تر در سامسونگ گلكسي S6اج شاهد بوديم. همچنين اين دوربين مي‌تواند ويديو‌هايي با رزولوشن 4K و سرعت 30 فريم بر ثانيه همراه با صداي استريو ضبط كند.

 

دوربين سلفي S6اج پلاس هم به سنسوري 5 مگاپيكسلي مجهز شده است. سامسونگ، اين گوشي را به سيستم‌عامل اندرويد لالي‌پاپ نسخه‌ي 5.1 و رابط كاربري تاچ‌ويز مجهز كرده است. در اين گوشي هم مثل S6اج مجموعه‌ي كاملي از حس‌گرها مثل ژيرسكوپ، قطب‌نما، شتاب‌سنج، مجاورت، روشنايي، فشارسنج، شمارنده‌ي ضربان‌قلب و سنجش اكسيژن خون مورد استفاده قرار گرفته‌اند. با بزرگ شدن ابعاد S6اج پلاس، باتري آن هم در مقايسه با S6اج، ظرفيتي بيشتر و در حدود 3000 ميلي‌آمپر ساعت دارد، كه پاسخگوي يك روز استفاده‌ي معمولي از گوشي است. اين گوشي هم مثل S6اج در چهار رنگ سفيد، مشكي، نقره‌اي و طلايي عرضه شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۵۵:۰۱ توسط:شبكه ما موضوع:

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S7 Edge SM-G935F - ظرفيت 32 گيگابايت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S7 Edge SM-G935F - ظرفيت 32 گيگابايت

 

شايد عدم موفقيت در فروش سامسونگ گلكسي S6 Edge و S6 Edge Plus سامسونگ را بر آن داشت تا در سال 2016 فقط يك گوشي با لبه‌هاي منحني توليد كند تا هم خريداران اين دسته از گوشي‌ها را راضي نگه دارد و هم سهمي از بازار اين دسته از گوشي‌هاي انحصاري‌اش داشته باشد. گوشي «سامسونگ گلكسي S7 اج» (Samsung Galaxy S7 Edge) را مي‌توان تركيبي از دو گوشي قبلي سامسونگ دانست.

عملكرد گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S7 Edge SM-G935F - ظرفيت 32 گيگابايت

برخلاف دو نسل قبلي، به گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S7 Edge SM-G935F - ظرفيت 32 گيگابايت قابليت‌هاي جديد مثل ضدآب‌بودن و امكان استفاده از كارت حافظه‌ي جانبي اضافه شده‌اند. گلكسي S7 Edge با سخت‌افزاري قدرتمند كه هيچ‌چيز جلودارش نيست، نمايشگري با اندازه‌ي مناسب و تراكم عالي با لبه‌هاي منحني در چپ و راست كه مي‌تواند هر نيازي را پاسخگو باشد، دوربيني با فناوري‌ها و قابليت‌هاي جديد را كه مي‌تواند تصاوير منحصربه‌فرد ثبت كند، در كنار حسگر اثرانگشت و باتري با ظرفيت مناسب را در رنگ‌هايي چشم‌نواز عرضه كرده است. از نظر ظاهري مي‌توان گفت اين گوشي تفاوت زيادي با نسل‌هاي قبلي‌اش ندارد. درعوض ويژگي ضدآب بودن به آن اضافه شده تا كاربران بتوانند از آن در مناطق مرطوب يا خيس هم از آن استفاده كنند. اين گوشي در مقابل آب تا عمق يك‌ونيم متر به ‌مدت سي دقيقه مقاومت دارد.

همچنين با بدنه‌ي كاملا فلزي‌اش كه در پشت و جلو با نسخه‌ي چهارم از محافظ‌هاي گوريلا گلس محافظت شده، نشان مي‌دهد سامسونگ چقدر به جلوه‌ي ظاهري و مقاومت بالاي گوشي جديدش اهميت مي‌دهد. مثل نسل‌هاي قبلي حسگر اثرانگشت با كليد خانه يكپارچه‌سازي شده كه امنيت بالا را هم براي اين گوشي به ارمغان آورده است. اين گوشي تمام فلزي، چيزي در حدود 157 گرم وزن و 7.7 ميلي‌متر ضخامت دارد. اين گوشي در دو مدل و با دو سخت‌افزار متفاوت كه بر پايه‌ي دو تراشه‌ي مختلف بنا شده‌اند، راهي بازار شده است.

يكي با تراشه‌ي اختصاصي سامسونگ و ديگري با تراشه‌ي قدرتمند شركت كوالكام. هر دو مدل از قدرت سخت‌افزاري فوق‌العاده‌ي تراشه‌ اصلي‌شان و 4 گيگابايت رم سود مي‌برند. گلكسي S7 Edge دو ظرفيت 32 و 64 گيگابايتي دارد كه هر دو مي‌توانند كارت حافظه‌ي جانبي تا 200 گيگابايت را پشتيباني كنند. همچنين جديدترين گلكسي سامسونگ، دو نسخه‌ي يك و دو سيم‌كارته دارد كه هر دو از شبكه‌ي 4Gپشتيباني مي‌كنند كه مي‌توان با آن‌ها از اينترنت نسل چهارم استفاده كرد. طبق روال تمام گوشي‌هاي هوشمند امكان استفاده از فناوري‌هايي مثل بلوتوث، Wi-Fi، اينفرارد، NFC و البته OTG براي كاربرانS7 Edge هم فراهم شده است. براي بخشي از S7 Edge كه مي‌توان آن را مهم‌ترين عامل خريدش دانست، نمايشگري 5.5 اينچي با تراكم 534 پيكسل بر اينچ انتخاب شده است. همانند نسل‌هاي قبلي اين نمايشگر هم لبه‌هاي منحني در چپ و راست دارد.

نمايشگر S7 Edge از نوع اولد با فناوري سوپر امولد است كه رزولوشن 1440 در 2560 پيكسل دارد و از قابليت روشن‌ماندن هميشگي با مصرف انرژي بسيار كم‌، بهره مي‌برد. شايد دوربين اصلي S7 Edge در عدد مگاپيكسل دوربين در مقايسه با نسل‌هاي قبلي‌اش كم‌فروغ‌تر باشد، اما با توجه به دريچه‌ي ديافراگم و سايز سنسورش حرف‌هاي بسياري براي گفتن دارد. دوربيني 12 مگاپيكسلي كه به فلشي از نوع LED با دو رنگ سفيد و زرد مجهز شده است. اين دوربين به لرزشگير اپتيكال تصوير هم مجهز شده تا هيچ‌چيز، ازجمله لرزش دست نتوانند كيفيت تصاوير شما را تحت تاثير قرار دهند.

 

دوربين سلفي گلكسي S7 Edge، سنسوري 5 مگاپيكسلي با دريچه‌ي ديافراگم باز‌تر دارد كه حالا مي‌تواند نور بيشتري جذب كند و درنتيجه تصاوير بهتري هم ثبت مي‌كند. اين گوشي با قابليت‌هاي ديگري مثل نسخه‌ي ششم از اندرويد، باتري 3600 ميلي‌آمپر ساعتي، قابليت شارژ سريع و مجموعه‌ي كاملي از حسگر‌ها در چهار رنگ زيبا روانه‌ي بازار شده است. سامسونگ، گلكسي S7 Edgeخود را با سخت‌افزاري قدرتمند همراه با چهار گيگابايت رم، امكان استفاده از كارت حافظه‌ي جانبي، بدنه‌ي تمام فلزي مقاوم در برابر آب، دوربين اصلي 12 و سلفي 5 مگاپيكسلي، نمايشگر 5.5 اينچي با تراكم 534 پيكسل بر اينچ با فناوري سوپر امولد و قابليت‌هاي كم‌نظيري ديگر وارد بازار كرده تا يكي ديگر گوشي‌هاي انحصاري‌اش را به همه معرفي كرده باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۵۴:۱۹ توسط:شبكه ما موضوع:

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S6 Edge SM-G925F - ظرفيت 64 گيگابايت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S6 Edge SM-G925F - ظرفيت 64 گيگابايت

«سامسونگ گلكسي اس6 اج» (Samsung Galaxy S6 Edge) يكي از جذاب‌ترين و متفاوت‌ترين گوشي‌هاي هوشمند توليد شده توسط سامسونگ به‌شمار مي‌رود. اين گوشي با شعار «اولين گوشي هوشمند با دو لبه‌ي خميده» معرفي شد. سامسونگ هم از همان ابتدا سعي كرد تا جايي كه امكان دارد اين گوشي را متفاوت از ساير محصولاتش نشان دهد. ‌خود اين محصول هم به اندازه‌ي كافي خاص و زيبا به‌نظر مي‌رسيد تا هر كاربري را وسوسه كند تا براي يك بار هم كه شده اين گوشي نوآورانه‌ي سامسونگ را در دست بگيرد. به‌طور كلي، بزرگ‌ترين تفاوت «گلكسي اس6» و «گلكسي اس6 اج» را مي‌توان در لبه‌هاي خميده ‌جستجو كرد.

عملكرد گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S6 Edge SM-G925F - ظرفيت 64 گيگابايت

اين در حالي است كه اين دو گوشي اندك تفاوت‌هاي فيزيكي ديگري مثل تفاوت در وزن، ضخامت و ظرفيت باتري هم دارند. از همه مهتر؛ گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S6 Edge SM-G925F - ظرفيت 64 گيگابايت ‌‌در مقايسه با مدل معمولي‌اش قيمت بالاتري دارد. اما سوالي كه ممكن است در اين‌جا پيش بيايد اين است كه آيا خريدن اين گوشي كاري منطقي و متناسب با شرايط بازار محصولات الكترونيكي، خصوصا گوشي‌هاي تلفن همراه است؟ يا اين كه آيا گلكسي اس6 اج صرفا يك گوشي‌ شيك و زيباست كه لبه‌هاي خميده‌ي آن كارايي چنداني در استفاده‌ها‌ي روزمره‌ي كاربران ندارد؟ براي رسيدن به پاسخ اين سوالات كليدي با ادامه‌ي نقد و بررسي «سامسونگ گلكسي اس6 اج» در ديجي كالا همراه شويد. 

طراحي و ساخت

 

«خدا نگه‌دار پلاستيك!»؛ احتمالا اين اولين عبارتي است كه كاربران پس از در دست گرفتن گلكسي اس6 اج، به‌زبان مي‌آوردند و در قدم دوم هم براي چند دقيقه‌اي به تعريف و تمجيد از اين پرچم‌دار كره‌اي مي‌پردازند. در نهايت هم احتمالا از زبان اكثرشان جمله‌ي «بهترين گلكسي اس ساخته شده تاكنون» را مي‌شنويد. اين‌ها بخشي از احساسات كاربران منصفي است كه براي نخستين بار گلكسي اس6 اج را لمس مي‌كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۵۳:۳۷ توسط:شبكه ما موضوع:

تريلر فيلم دزدان درايي كارائيب 5

داستان فيلم در درياي كاراييب رخ مي‌دهد كه ماجراهاي عده‌اي دزد دريايي را روايت مي‌كند. دزدي به نام جك اسپارو و اليزابت سوآن و ويل ترنر هستند كه در فيلم اول با هم آشنا مي‌شوندو در فيلم دوم جك اسپارو به كاپيتان سختگيري به نام ديوي جونز بدهكار است و با كمك ويل ترنر و اليزابت سوآن سعي به كنترل جونز مي‌گيرد ولي در پايان فيلم در زندان جونز كه يك جزيره گمشده‌است زنداني مي‌شود. در فيلم سوم جك اسپارو به كمك دوست ديرينه‌اش باربوسا و اليزابت و ويل باز مي‌گردد و با هم تلاش ميكنند تا جلوي دشمنان دزدان دريايي بايستند.

تريلر فيلم دزدان دريايي كارائيب 5

شخصيت‌ها

جاني دپ در نقش كاپيتان جك اسپارو و نقش اصلي فيلم يك دزد دريايي سرخوش است از خصوصيات او مي‌توان به فرارهاي به موقع و از دارايي‌هاي او مي‌توان به قطب نماي جادويي او و از سمت‌هاي او مي‌شود به رياست دزدان دريايي و مجمع برادران ولتز اشاره كرد. او كاپيتان كشتي مرواريد سياه نيز است.

 

ويليام ترنر نقش مكمل فيلم با بازي اورلاندو بلوم كه در واقع آهنگري است كه به‌دنبال معشوقه‌اش اليزابت سوآن و پدرش بيل ترنر پا به دريا گذاشته. از مهارت‌هاي او مي‌توان به شمشير بازي او اشاره كرد. او كاپيتان هلندي سرگردان نيز است.

 

اليزابت سوآن با بازي كيرا نايتلي بازيگر انگليسي مي‌باشد. او دختري خوش قلب است كه به خاطر كارهاي جك اسپارو دزد دريايي شد. از دارايي‌هاي او مي‌توان به كشتي سئو فنگ اشاره كرد. او عضو مجمع برادران ولتز نيز است.

 

ديوي جونز با بازي بيل نايي شخصيت بدجنس داستان است. او طبق قوانين كشتي هلندي سرگردان فقط ۱۰ سال يكبار پا به خشكي بگذارد. از دارايي‌هاي او مي‌توان به صندوق مرد مرده اشاره كرد. بعد از مرگ او ويل ترنر كاپيتان هلندي شد.

 

كاپيتان هكتور باربوسا با بازي جفري راش. او شخصيت منفي فيلم اول بود ولي در فيلم سوم درستكار مي‌شود. او و جك اسپارو هميشه با هم در جدال هستند. از دارايي‌هاي او مي‌توان به ۸۸۲ سكه نفرين شده كورتز و ميمون آزتكي او اشاره كرد.

 

به تازگي تريلر فيلم دزدان دريايي كارائيب 5 منتشر شده است ازتريلر فيلم دزدان درايي كارائيب 5 مي توان فهميد كه شرورو اصلي به دنبال جك اسپارو هست.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۵۲:۵۴ توسط:شبكه ما موضوع:

استراتژي حمله با مگا مينيون

كلش رويال يك بازي كارتي و دوئل بر سر غنائم و تخت پادشاهي است كه امكان تشكيل اتحاد و قبليه براي رويارويي با حريف را به شما ميدهد و همچنين نمايش كامل مراحل جنگي و دوئل به صورت مستقيم و زنده را در اين بازي ميتوانيد تجربه كنيد ، نكته قابل توجه آنست كه امكان بازي به صورت خصوصي با دوستان (دوئل ۲ نفره) براي شما وجود دارد و مهم تر از همه حضور شخصيت هاي محبوب بازي كلش اف كلنز نيز باعث شده كه طرفداران بازي كلش نيز جذب اين بازي شوند. شايد براي بعضي ها اين سوال مطرح شود كه آيا كلش رويال همان كلش آف كلنز ۲ هست ؟ بايد بدانيد كه اين بازي يك بازي كاملا مجزا با تيم گسترش دهنده مجزا ميباشد و تيمي كه اين بازي را گسترش ميدهند تيمي جدا از گسترش دهندگان بازي كلش آف كلنز هستند.

ويدئوي استراتژي حمله با مگا مينيون

پرنس كلش رويال

اين محصول تازه كه تحت عنوان Clash Royale كه ابتدا براي دستگاه هاي iOs (اپل) روانه بازار شد بزودي براي استفاده كنندگان دستگاه هاي اندرويدي نيز قابل استفاده خواهد بود.

 

Clash Royale مثل تمام بازي هاي كم حجم ژانر MOBA ميباشد و هدف از بازي ارسال نيروها به سمت سپاه دشمن براي تخريب برج ها و سرنگون كردن پادشاه آنهاست. همزمان با اين كار هم بايد از قلمرو پادشاهي خودتان با اتكاي به جادو، بناهاي دفاعي و سربازاني كه در اختيار داريد محافظت كنيد كه اين امر به ميزان هوش و استعداد شما در اين سبك از بازي ها بستگي دارد . در Clash Royale كارت هاي متفاوتي در اختيار شماست كه بايد بوسيله آنها يكBattle Deck براي ارسال به ميدان مبارزه تشكيل دهيد. حتي مي توانيد در بازي براي خودتان يك كلن بسازيد و در آن كارت هايتان را با ديگر اعضا به اشتراك بگذاريد. بسياري از كاراكترهاي Clash Royaleهمان چهره هاي آشناي بازي كلش آو كلنز هستند، هر چند كه كاراكترهاي جديدي مثل پرنسس ها، شواليه ها و اژدهاي كوچك (بچه اژدها در بازي كلش اف كلانس) را هم در ميانشان خواهيد ديد.

استراتژي حمله با مگا مينيون يكي از استراتژي هاي برتر است .

مينيون ها يكي از نيروهاي جالب در بازي كلش رويال هستند و استراتژي حمله با مگا مينيون بسيار كاربردي مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۵۲:۰۹ توسط:شبكه ما موضوع:

آموزش ساخت جميل

ساختن جيميل بسيار ساده است، فقط كافيست مراحل زير را طي كنيد تا شما هم براي خود يك جيميل داشته باشيد.

ساختن جيميل بسيار ساده است، فقط كافيست مراحل زير را طي كنيد تا شما هم براي خود يك جيميل داشته باشيد.

ويدئوي آموزش ساخت جميل

1. براي ساختن جيميل ابتدا به آدرس gmail.com برويد و يا اينجا كليك كنيد.

 

2. سمت راست بالاي صفحه بر روي دكمه Create an accountكليك كنيد:

 

 

 

3. شروع به پر كردن فرم مي كنيم. در قسمت Name نام و نام خانوادگي خود را بنويسيد.

 

4. در قسمت Choose your username نام كاربري خود را وارد كنيد (تنها از حرف، عدد و نقطه استفاده كنيد). انتخاب يك نام كاربري كه تابحال انتخاب نشده باشد شايد كمي دشوار باشد چراكه مليون ها نفر از جيميل استفاده مي كنند و هر كدام آدرس مخصوص به خودشان را دارند. در مستطيل خالي نام كاربري مورد نظر خود را وارد كنيد بعد از رفتن به مرحله بعد خودكار چك خواهد شد كه اين نام كاربري قابل قبول هست يا خير. معمولاً با اضافه كردن يك عدد به انتها نام كاربري پذيرفته خواهد شد!

 

5. در قسمت Create a password و Confirm your password كلمه عبور خود را وارد كنيد (رمز عبوري كه انتخاب مي كنيد را در اختيار هيچكس قرار ندهيد، در انتخاب رمز عبور از حروف و اعداد استفاده كنيد تا رمز عبورتان امن باشد. همچنين سعي كنيد در رمز عبورتان از نام خودتان، شماره شناسنامه و موارد مشابه استفاده نكنيد چون نشخيص آنها براي ديگران آسان است).

 

6. در قسمت Birthday ماه، روز و سپس سال تولد خود را به ميلادي انتخاب كنيد.

 آموزش ساخت جميل

7. در قسمت Mobile phone كشور و شماره تلفن همراه خود را وارد كنيد (اين قسمت اختياري است ولي يكي از بهترين راه ها براي جلوگيري از سوء استفاده ديگر افراد از اكانت گوگلي شما است و گوگل از شماره شما براي هيچ كار ديگري استفاده نمي كند و من به شما توصيه مي كنم شماره خود را وارد كنيد.)

 

8. در قسمت Your current email address شما بايد يك ايميل از خود ذكر كنيد، اگر در حال حاضر ايميل ديگري داريد (جيميل، ايميل ياهو، لايو، هات ميل، …) آنرا در اين قسمت ذكر كنيد، اين ايميل بسيار مهم است چرا كه اگر روزي رمز عبور خود را فراموش كنيد و به گوگل اطلاع بدهيد، رمز عبور را به اين ايميل براي شما مي فرستد. پس فقط اگر به ايميل خود اطمينان داريد آنرا در اين قسمت ذكر كنيد. اما اگر اولين بار است كه ايميل مي سازيد و ايميل ديگري نداريد، اين قسمت را خالي بگذاريد.

آموزش ساخت جميل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۵۱:۲۵ توسط:شبكه ما موضوع:

آموزش ساخت ايميل ياهو

ساختن ايميل در ياهو براي همگان آزاد و رايگان است. اگر شما هم مايل هستيد در ياهو صاحب ايميل شويد، فقط كافيست مراحل زير را با دقت طي كنيد در صورتي كه سوالي براي شما پيش آمد كافي است در قسمت نظرات كاربران براي ما كامنت بگذاريد تا به آن پاسخ گوييم ...

ساختن ايميل در ياهو براي همگان آزاد و رايگان است. اگر شما هم مايل هستيد در ياهو صاحب ايميل شويد، فقط كافيست مراحل زير را با دقت طي كنيد در صورتي كه سوالي براي شما پيش آمد كافي است در قسمت نظرات كاربران براي ما كامنت بگذاريد تا به آن پاسخ گوييم:

ويدئوآموزش ساخت ايميل ياهو

 

1. به آدرس mail.yahoo.com برويد يا اينجا كليك كنيد.

 

2. پس از آنكه صفحه ايميل ياهو كاملا باز شد، بر روي دكمه آبي رنگ Create New Account كه بالا سمت راست صفحه قرار دارد كليك كنيد.

 

 

 

3. پس از كليك بر روي دكمه !Sign up for Yahoo (يا لينكSign Up) شما به صفحه اي هدايت مي شويد كه بايد مشخصات خود را با دقت در بخشهاي مربوط وارد كنيد،

 

- در قسمت اول نام و نام خانوادگي را در قسمت هاي First Nameو Last Name 

آموزش ساخت ايميل ياهو

 

- در قسمت Yahoo Username بايد نام كاربري صحيح وارد كنيد اگر چند لحظه صبر كنيد ياهو يه شما چند نام كاربري پيشنهاد مي كند كه مي توانيد آنها را انتخاب كنيد. سعي كنيد نامي با معني انتخاب كنيد كه به خاطر سپردن آن كار دشواري نباشد. (براي مثال من ممكن است swift.liam را انتخاب كنم با اينكه نام liam.swift را ترجيه مي دهم. و اگر موجود نبود، عددي را به آخر آن اضافه كنم). اگر نام كاربري مورد نظر شما از قبل توسط فرد ديگري انتخاب شده باشد، پيام قرمز رنگ This ID is not available را مشاهده خواهيد كرد كه بايد نام كاربري مورد نظر خود را تغيير دهيد.

 آموزش ساخت ايميل ياهو

- در قسمت Password هم بايد كلمه عبور صحيح وارد كنيد. در فرم جديد ثبت نام ياهو بايد حتماً كلمه عبور بين 8 تا 32 كاراكتر (حرف) داشته باشد، حتماً شامل هم حروف كوچك و هم حروف بزرگ باشد و حتماً بايد شامل اعداد هم باشد.

 

- اما به قسمت بعدي ميرسيم كه اينجا شما بايد شماره تلفن همراه خود را وارد كنيد تا ياهو براي شما يك كد ارسال كند. در بين اين كشور ها كشور ايران را انتخاب كنيد. و در كادر جلوي آن شماره تلفن همراه خود را وارد نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۵۰:۳۷ توسط:شبكه ما موضوع:

آموزش ثبت نام در اينستاگرام

آموزش ثبت نام در اينستاگرام

همان طور كه در مطالب قبلي در مورد اينستاگرام صحبت كرديم در اين قسمت نيز قصد داريم آموزش نصب اينستاگرام را به طور كامل بررسي كنيم. 

ويدئو آموزش ثبت نام در اينستاگرام

  

. براي ساخت حساب كاربري دو راه حل پيش رو داريد: 

  

1.Enter your email

يك آدرس ايميل معتبر (مانند ياهو، جيميل، ...) خود را وارد نمائيد. 

  

2. Log in with Facebook

از اين قسمت زماني براي ايجاد حساب كاربري استفاده نماييد كه در فيسبوك نيز حساب كاربر ي داشته باشد. به خاطر اين كه با وارد نمودن كلمه كاربري و رمز عبور فيسبوك به راحتي حساب اينستاگرام شما فعال خواهد شد. 

  

آموزش ثبت نام در اينستاگرام 

 

(Add your full name(optional

نام كامل خود را وارد نماييد. ( اين قسمت اختياري مي باشد.)

آموزش تصويري ثبت نام در اينستاگرام

 

 

Choose a username

نام كاربري دلخواه كه تكراري نباشد. نام كاربري نمي تواند فارسي باشد. براي جداسازي حروف از Dash (-) نميتوان استفاده كرد. ولي استفاده از نقطه (.) و Underline(_) بلامانع مي باشد.

 

آموزش تصويري ثبت نام در اينستاگرام

 

 

Create a password

كلمه عبوري كه حداقل 8 كاراكتر (حرف يا عدد يا ترجيحا تركيبي از حروف و اعداد و كاراكترهاي ويژه)

 

آموزش تصويري ثبت نام در اينستاگرام

 

 

PROFILE PHOTO

انتخاب عكس براي پروفايل

 

آموزش تصويري ثبت نام در اينستاگرام

 

FIND FRIENDS

Find Facebook Friends to Follow

در اين مرحله به شما پيشنهاد مي‌دهد كه دوستان‌تان در فيس‌بوك كه از اينستاگرام استفاده مي‌كنند را پيدا كنيد. در غير اين صورت دكمهskip را بزنيد تا به مرحله بعد برود.

FIND CONTACTS

دراين قسمت با جستجو در ليست شماره تلفن هاي موجود در دفترچه تلفن همراه، اسامي دوستان تان را كه در اينستاگرام عضو هستند را نشان ميدهد. با انتخاب اين گزينه صفحه‌اي مانند شكل زير باز خواهد شد كه با انتخاب گزينه + در سمت راست هر نام، مي‌توانيد آن‌ها را دنبال (Follow) كنيد (سبز رنگ خواهد شد كه با كليلك دوباره غيرفعال مي‌گردد). منظور از دنبال يا فالو كردن اين است كه يعني مي‌توانيد عكس‌ها و فيلم‌هاي به اشتراك گذاشته شده آن‌ها را ببينيد. البته درخواست دنبال كردن شما بايد توسط آن‌ها مورد پذيرش قرار گيرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۴۹:۵۹ توسط:شبكه ما موضوع: