شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S6 SM-G920FD

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S6 SM-G920FD - ظرفيت 32 گيگابايت دو سيم كارت

 

«پروژه‌ي صفر»؛ اين عبارتي است كه سامسونگ در سال 2015 براي توصيف جديدترين پرچم‌دار سري «اس» (S) خود به‌كار برد. شركت سامسونگ پس از تجربه‌ي تلخي كه با پرچم‌دار سال گذشته‌ي خود يعني «گلكسي اس5» داشت، تصميم گرفت همه‌چيز را از نو شروع كند و روحي تازه به كهكشان سري اس بدمد. شايد قبل از ورود اس5 به بازار‌هاي جهاني، بسياري از طرفداران سامسونگ تصور مي‌كردند اين همان پرچم‌داري است كه سامسونگ با آن مي‌تواند به اوج برسد. اما هيچ كدام از اين پيش‌بيني‌ها با واقعيت همراه نشد و سامسونگ در زمينه‌ي فروش پرچم‌دار سري اس‌اش‌ سال كم‌فروغي را تجربه كرد. اين اتفاقات باعث شد تا سامسونگ به فكر ايجاد تحولي بزرگ در پرچم‌دار بعدي‌اش بيافتد و حداقل اين‌بار صرفا به اضافه كردن ويژگي‌هاي جذاب و كاربرپسند در كنار قدرتمندتر كردن سخت‌افزار بسنده نكند.

عملكرد گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S6 SM-G920FD

 

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S6 SM-G920FD، شش‌امين پرچم‌دار خانواده‌ي اس سامسونگ به‌شمارمي‌رود كه در روز ده‌ام اسفند ماه سال 1393، در جريان ‌همايش MWC شهر بارسلوناي اسپانيا، رونمايي شد. اگر بخواهيم در همين ابتداي كار خيلي خلاصه در مورد گوشي جديد سامسونگ سخن بگوييم، در يك كلام اس6 وراي ساير پرچم‌داران سامسونگ در پنج سال گذشته ‌است. تحولات ايجاد شده در پرچم‌دار سال 2015 سامسونگ آن‌قدر چشم‌گير بوده كه در مدتي كوتاه توانست نگاه كاربران زيادي ازجمله مخالفان اين برند را به‌سوي خودش جلب كند. سامسونگ اين بار نه از پلاستيك متخلخل براي ساخت بدنه‌ي گلكسي اس6 استفاده كرده و نه از پلاستيك شبه چرم. به‌جاي اين دو، سراغ تركيبي از فلز و شيشه براي طراحي و ساخت بدنه‌ي پرچم‌دار جديدش رفته؛ بدنه‌اي كه تا اين لحظه، كار كارشناسان حوزه‌ي تكنولوژي را در انتخاب خوش‌ساخت‌ترين و بهترين گوشي توليد شده توسط سامسونگ، راحت كرده است. از توليد اين گوشي هوشمند خوش‌ساخت و باكيفيت، مي‌توان به ذكاوت مديران شركت سامسونگ پي برد. سامسونگ به‌خوبي ‌پي برده بود كه عصر قرباني كردن جنس بدنه به‌خاطر ويژگي‌هاي نرم‌افزاري و سخت‌افزاري به‌سر آمده و اين سياست ديگر مخاطب چنداني ندارد و بايد به ساخت پرچم‌داري روي آورد كه در آن تعادل و توازني منطقي‌ميان كيفيت ساخت و امكانات جذاب وجود داشته باشد. گلكسي اس6 دقيقا مصداق همان سياستي است كه سامسونگ مدت‌ها در موردش سخن مي‌گفت؛ سامسونگي كه اكنون مي‌تواند جديدترين دست‌پخت‌اش را در جمع خوش‌ساخت‌ترين گوشي‌ها و ‌مجهزترين پرچم‌داران ببيند. با ادامه‌ي نقد و بررسي گلكسي اس6 در ديجي‌كالا همراه باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۳۴:۰۷ توسط:شبكه ما موضوع:

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy J5 SM-J500H/DS

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy J5 SM-J500H/DS دو سيم كارت

 

گوشي‌هاي ميان‌رده‌ي سامسونگ هر روز با نام‌ و پيشوند‌هاي جديد معرفي شده؛ اما همچنان با همان سبك قديمي، طراحي و روانه‌ي بازار مي‌شوند. بعد از عرضه‌ي سري A كه تمركز سامسونگ به جنس بدنه و طراحي معطوف بود، حالا نوبت به سري J رسيده است. سامسونگ در اين سري، تمركزش را روي سرعت اتصال به اينترنت، دوربين سلفي و قابليت‌هاي بازي در گوشي گذاشته است.

عملكرد گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy J5 SM-J500H/DS

از سري J تاكنون تقريبا سه گوشي با يك شكل‌وشمايل عرضه شده‌اند. گوشي «سامسونگ گلكسي J5» را مي‌توان يكي از بهترين گوشي‌هاي اين سري دانست. سامسونگ اين گوشي را به دوربين سلفي با سنسور 5 مگاپيكسلي همرا با فلشي از نوع LED مجهز كرده است؛ همچنين اين گوشي از شبكه‌ي 3G و دو سيم‌كارت پشتيباني مي‌كند.

سامسونگ براي تجربه‌ي بهتر بازي درگوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy J5 SM-J500H/DS، تراشه‌ي 64 بيتي اسنپ‌دراگون 410 را در نظر گرفته كه 4 هسته‌ي پردازنده‌ با معماري كورتكس A53 با قدرت پردازش 1.2 گيگاهرتز دارد. همچنين نمايشگر 5.0 اينچي گلكسي J5، با تراكم 294 پيكسل بر هر اينچ و رزولوشن 1280 در 720 پيكسل مي‌تواند در لذت‌‌بردن از بازي نقش بسزايي داشته باشد. اين نمايشگر از نوع اولد است و از فناوري سوپر امولد بهره مي‌برد. گلكسي J5 از جنس پلاستيك ساخته شده و146 گرم وزن دارد؛ البته قاب پشت گوشي هم بازشدني است. از ديگر مشخصات ظاهري اين گوشي مي‌توان به ضخامت 7.9 ميلي‌متري، طول 142 ميلي‌متري و عرض 72 ميلي‌متري مناسبش با در نظرگرفتن نمايشگر 5.0 اينچي‌ آن اشاره كرد.

 

علاوه ‌بر پردازنده‌ي اصلي 4 هسته‌اي، پردازنده‌ي گرافيكي «آدرنو 306»، 1.5 گيگابايت رم و 8 گيگابايت حافظه‌ي داخلي براي J5 در نظر گرفته شده است؛ البته مي‌توانيد از كارت حافظه‌ي جانبي تا حجم 128 گيگابايت هم در اين گوشي استفاده كنيد. گلكسي J5 به دوربين اصلي 13 مگاپيكسلي همراه با فلش LED مجهز شده است. اين دوربين مي‌تواند ويديو‌هايي را با رزولوشن FullHD و با سرعت 30 فريم بر ثانيه ضبط كند. در گلكسي J5، از اندرويد لالي‌پاپ نسخه‌ي5.1 به عنوان سيستم‌عامل و رابط كاربري تاچ‌ويز استفاده شده است. همچنين امكان استفاده از Wi-Fi، بلوتوث و راديو هم در اين گوشي وجود دارد. سامسونگ، گلكسي J5 را به باتري ليتيوم- يوني 2600 ميلي‌آمپر ساعتي مجهز كرده تا خيال كاربران براي بازي در اين گوشي راحت باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۳۳:۲۳ توسط:شبكه ما موضوع:

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy J7 SM-J700F/DS

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy J7 SM-J700F/DS دو سيم كارت

 

گوشي‌هاي ميان‌رده‌ي سامسونگ هر روز با نام‌ و پيشوند‌هاي جديد معرفي مي‌شوند؛ اما همچنان با همان سبك قديمي، طراحي شده و به بازار راه پيدا مي‌كنند. بعد از عرضه‌ي سري A كه تمركز سامسونگ بر روي جنس بدنه و طراحي معطوف بود، حالا نوبت به سري Jرسيده است. سامسونگ در اين سري، تمركزش را بر سرعت اتصال به اينترنت، دوربين سلفي و قابليت‌هاي بازي در گوشي گذاشته است. از سري J تاكنون، سه گوشي تقريبا يك‌شكل‌وشمايل عرضه شده‌اند.

عملكرد گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy J7 SM-J700F/DS

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy J7 SM-J700F/DS

را مي‌توان بهترين گوشي از اين سري دانست. سامسونگ اين گوشي را به دوربين سلفي با سنسور 5 مگاپيكسلي همرا با فلشي از نوعLED مجهز كرده است. همچنين اين گوشي از شبكه‌ي 4G و دو سيم‌كارت پشتيباني مي‌كند. سامسونگ براي تجربه‌ي بهتر بازي در گلكسي J7، تراشه‌ي 64 بيتي اختصاصي‌اش را با نام اگزينوس 7580 در نظر گرفته كه 8 هسته‌ي پردازنده‌ با قدرت پردازش 1.5 گيگاهرتز دارد. همچنين نمايشگر 5.5 اينچي گلكسي J7، با تراكم 267 پيكسل بر هر اينچ و رزولوشن 1280 در 720 پيكسل مي‌تواند در لذت‌بردن از بازي، نقش بسزايي داشته باشد.

 

اين نمايشگر از نوع اولد است و از فناوري سوپر امولد بهره مي‌برد. گلكسي J7 از جنس پلاستيك ساخته شده و171 گرم وزن دارد؛ البته قاب پشت گوشي هم بازشدني است. از ديگر مشخصات ظاهري اين گوشي مي‌توان به ضخامت 7.5 ميلي‌متري، طول 152 ميلي‌متري و عرض 79 ميلي‌متري مناسبش با در نظرگرفتن نمايشگر 5.5 اينچي‌ اشاره كرد. علاوه‌بر پردازنده‌ي اصلي 8 هسته‌اي، پردازنده‌ي گرافيكي «مالي 720»، 1.5 گيگابايت رم و 16 گيگابايت حافظه‌ي داخلي براي J7 در نظر گرفته شده است. البته مي‌توان از كارت حافظه‌ي جانبي تا حجم 128 گيگابايت هم در اين گوشي استفاده كرد. گلكسيJ7 به دوربين اصلي 13 مگاپيكسلي همراه با فلش LED مجهز شده است. اين دوربين مي‌تواند ويديو‌هايي را با رزولوشن FullHD با سرعت 30 فريم بر ثانيه ضبط كند. در گلكسي J7، از اندرويد لالي‌پاپ نسخه‌ي5.1 به عنوان سيستم‌عامل و رابط كاربري تاچ‌ويز استفاده شده است؛ همچنين امكان استفاده از Wi-Fi، بلوتوث و راديو در اين گوشي وجود دارد. سامسونگ، گلكسي J7 را به باتري ليتيوم- يوني 3000 ميلي‌آمپر ساعتي مجهز كرده تا خيال كاربران براي بازي در اين گوشي راحت باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۳۲:۴۳ توسط:شبكه ما موضوع:

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy A3 2016 SM-A310F

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy A3 2016 SM-A310F دو سيم كارت

 

اين روزها بازار گوشي‌هاي ميان‌رده آن‌قدر داغ شده است كه توليد‌كنندگان سعي مي‌كنند توجه ويژه‌اي به اين بازار داشته باشند؛ تا جايي كه برخي از ويژگي‌هاي گوشي‌هاي بالارده و بعضا پرچم‌دار خود را در اين رسته قرار مي‌دهند تا بخت خريده شدن اين سري را افزايش دهند. استفاده از فلز در ساخت گوشي و استفاده نمايشگر با كيفيت عالي از اين ويژگي‌ها هستند. سري A سامسونگ هم با همين هدف به وجود آمده‌اند.

عملكرد گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy A3 2016 SM-A310F

با موفقيت اين سري، حالا سامسونگ با نام‌گذاري سري جديد اين گوشي با نام 2016 سعي كرده تا قابليت‌هاي بيشتري را هم به آن‌ها اضافه كند. گوشي «سامسونگ گلكسي A3 (2016) دو سيم‌كارت» (Samsung galaxy A3 (2016)) از اين سري يك ميان‌رده‌ي باكيفيت به‌حساب مي‌آيد. سخت‌افزاري كه مي‌تواند براي انجام بسياري از امور مفيد باشد، بدنه‌ي زيبا و چشم‌نواز، نمايشگري كه كيفيتش چشم‌ها را خيره مي‌كند و دوربيني كه تصاوير فوق‌العاده ثبت مي‌كند از مشخصات اين گوشي ميان‌رده هستند.

استفاده از فلز در ساخت بدنه‌ي يك گوشي ميان‌رده مي‌تواند ظاهري زيبا و چشم‌نواز را با خود به همراه داشته باشد. قاب اصلي و قاب پشتي تمام فلزي به همراه ضخامت 7.3 ميلي‌متري و وزن 132گرمي از ويژگي‌هاي جالب و جذاب درگوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy A3 2016 SM-A310Fهستند؛ كه در مقايسه با نسخه‌ي سال قبل كمي افزايش داشته‌اند. همچنين سامسونگ سعي كرده رنگ‌هاي جديد را به اين سري اضافه كند تا كاربران بيشتري را به سمت خود جذب كند. نمايشگري با پنل اولد و فناوري سوپر امولد به اندازه‌ي 4.7 اينچ و رزولوشن HD براي اين گوشي عالي به نظر مي‌رسد. اين نمايشگر مي‌تواند تصاوير را با اشباع رنگ چشم‌نواز و با تراكم 312 پيكسل بر اينچ به تصوير بكشد. همچنين براي محافظ از آن از جديدترين نسخه‌ي محافظ‌هاي گوريلا گلس بهره برده شده است. اين نمايشگر براي بازي و وب‌گردي كاملا مناسب است. سخت‌افزاري بر پايه‌ي تراشه‌ي اسنپ‌دارگون 410 به همراه 1.5 گيگابايت رم مي‌تواند براي انجام امور روزانه مناسب باشد.

اين تراشه‌ي 64 بيتي مي‌تواند بازي‌هاي نه‌چندان سنگين را به راحتي اجرا كند. در كنار اين سخت‌افزار مي‌توان پشتيباني از شبكه‌ي 4G، بلوتوث، راديو، NFC و Wi-Fi را هم اضافه كرد. دو دوربين با سنسور‌هاي 13 و 5 مگاپيكسلي براي گلكسي A3 كاملا مناسب و كافي به نظر مي‌رسند. همچنين دوربين اصلي به فلشي از نوع LEDمجهز شده است. با اين دوربين 13 مگاپيكسلي مي‌توانيد ويديو‌هايي با رزولوشن 1920 در 1080 و سرعت 30 فريم بر ثانيه ضبط كنيد. اندرويد لالي‌پاپ نسخه‌ي 5.1 و باتري با ظرفيت 2300 ميلي‌آمپر ساعت از ديگر قابليت‌هاي اين ميان‌رده‌ي خوش‌ساخت هستند

 

. بدنه‌اي تمام فلزي با ضخامت و وزن مناسب، دوربين اصلي با سنسور 13 مگاپيكسل، نمايشگري 4.7 اينچي با فناوري سوپرامولد و تراكم بالا، سخت‌افزاري بر پايه‌ي تراشه‌ي اسنپ‌دارگون 410 و مقدار 1.5 گيگابايت رم مي‌توانند براي اين گوشي ميان‌رده بسيار مناسب باشند و شانس خريد آن را بيشتر كنند. البته مي‌توان به اين مشخصات پشتيباني از شبكه‌ي 4G و باتري با ظرفيت مطلوب 2300 ميلي‌آمپر ساعتي را هم اضافه كرد كه اين گوشي را به يكي از بهترين‌هاي بازار تبديل كرده‌اند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۳۲:۰۳ توسط:شبكه ما موضوع:

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy J1 mini (2016) SM-J105F

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy J1 mini (2016) SM-J105F دو سيم كارت

 

اين روزها بازار گوشي‌هاي ميان‌رده داغ است. در كنار گوشي‌هاي بالارده، شركت‌ها سعي دارند تا با توليد گوشي‌هايي ميان‌رده، فروش خوبي داشته باشند. شركت‌هاي بزرگي مثل سامسونگ با تغييرات كوچكي در سخت‌افزار و بعضا طراحي گوشي‌هاي ميان‌رده، آن‌ها را در قالب مدل جديدي به بازار عرضه مي‌كنند. گوشي «سامسونگ گلكسي جي 1 ميني مدل 2016 دو سيم‌كارت» (Samsung Galaxy J1 mini (2016) SM-J105F Dual SIM) با داشتن نمايشگري كوچك كه مناسب دست‌هاي كوچك است، سخت‌افزاري كه خيال كاربران را از انجام امور پايه‌ي روزانه راحت مي‌كند، پشتيباني از دو سيم‌كارت و امكان اتصال به اينترنت نسل چهارم و يك باتري كه مي‌تواند مدت زمان قابل ‌توجهي انرژي لازم براي مكالمه‌ را تامين كند؛ يكي از اين ميان‌رده‌هاست‌ كه از كيفيت و بازه‌ي قيمتي مناسبي برخوردار است.

عملكرد گوشي گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy J1 mini (2016) SM-J105F

برخلاف بسياري از گوشي‌هاي جديد سامسونگ براي  گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy J1 mini (2016) SM-J105F از پنل‌هاي LCD با فناوري TFT استفاده شده است. براي اين گوشي نمايشگري با تراكم 233 پيكسل بر اينچ و اندازه‌ي 4.0 اينچ انتخاب شده است. اين نمايشگر با رزولوشن پايينش مي‌تواند براي امور روزانه مناسب باشد؛ اما شايد هنگام بازي، خواندن متون يا وب‌گردي در آن، خواندن و ديدن محتوياتش كمي با زحمت همراه باشد. سامسونگ براي اين ميان‌رده از تراشه‌هاي نه‌چندان نام‌آشناي شركت «اسپردتروم» (Spreadtrum) استفاده كرده است.

اسپردتروم SC8830 با پردازنده‌ي اصلي 4 هسته‌اي و پردازنده‌ي گرافيكي مناسبش براي انجام امور روزانه و بازي‌هاي نسبتا سبك، مناسب به نظر مي‌آيد. همچنين 768 مگابايت رم، 8 گيگابايت حافظه‌ي داخلي كه امكان افزايش آن تا 128 گيگابايت ديگر به كمك كارت حافظه‌ي جانبي وجود دارد، پشتيباني از دو سيم‌كارت به‌صورت هم‌زمان، بلوتوث، Wi-Fi، راديوي FM و البته پشتيباني از شبكه‌ي 4G كه براي اين گوشي يك مزيت بزرگ محسوب مي‌شود، از ديگر مشخصات سخت‌افزاري گلكسي J1 ميني هستند. از نقاط قوت اين گوشي مي‌توان به باتري 1500 ميلي‌آمپر ساعتي‌اش اشاره كرد كه براي تامين انرژي گلكسي J1 ميني كاملا مطلوب به نظر مي‌رسد. اين باتري مي‌تواند انرژي لازم را براي حدود 8 ساعت مكالمه‌ي مدام براي كاربران J1 ميني فراهم كند. همچنين دو دوربين با سنسور‌هاي 5 مگاپيكسل و VGA براي دو دوربين اصلي و سلفي اين گوشي در نظر گرفته شده‌اند كه براي رفع نياز‌هاي معمولي مناسب هستند.

 

 

از ديگر مشخصات اين گوشي مي‌توان به بدنه‌ي پلاستيكي‌اش، وزن 123 گرمي و ضخامت 10.8 ميلي‌متري‌اش اشاره كرد. همچنين سامسونگ اين گوشي را به نسخه‌ي 5.1 از اندرويد لالي‌پاپ مجهز كرده تا كاربران از نصب نرم‌افزار‌هاي به‌روز در اين گوشي لذت ببرند. سامسونگ گلكسي J1 ميني در كنار قيمت و طراحي مناسبش، سخت‌افزاري بر پايه‌ي تراشه‌ي اسپردتروم SC8830 دارد. همچنين نمايشگر 4.0 اينچي با فناوري TFT و پشتيباني از اينترنت نسل چهارم مي‌تواند از نقاط قوت اين ميان‌رده‌ي خوش‌ساخت به‌حساب آيد. اگر براي رفع نياز‌هاي روزانه، سرزدن به شبكه‌هاي اجتماعي و گاهي بازي‌كردن نياز به گوشي مناسبي داريد، اين گوشي مي‌تواند پاسخ مناسبي به نياز‌هايتان باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۳۱:۲۱ توسط:شبكه ما موضوع:

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S7 Edge SM-G935FD

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S7 Edge SM-G935FD دو سيم كارت - ظرفيت 32 گيگابايت

 

شايد موفقيت نه چندان خوب در فروش سامسونگ گلكسي S6 Edgeو S6 Edge Plus سامسونگ را بر آن داشت تا در سال 2016 فقط يك گوشي با لبه‌هاي منحني توليد كند تا هم خريداران اين دسته از گوشي‌ها را راضي نگه دارد و هم سهمي از بازار اين دسته از گوشي‌هاي انحصاري‌اش داشته باشد. گوشي «سامسونگ گلكسي S7اج» (Samsung Galaxy S7 Edge) را مي‌توان تركيبي از دو گوشي قبلي سامسونگ دانست. برخلاف دو نسل قبلي، به اين گوشي قابليت‌هاي جديد مثل ضدآب‌بودن و امكان استفاده از كارت حافظه‌ي جانبي اضافه شده‌اند.

عملكرد گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S7 Edge SM-G935FD

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S7 Edge SM-G935FD با سخت‌افزاري قدرتمند كه هيچ‌چيز جلودارش نيست، نمايشگري با اندازه‌ي مناسب و تراكم عالي با لبه‌هاي منحني در چپ و راست كه مي‌تواند هر نيازي را پاسخگو باشد، دوربيني با فناوري‌ها و قابليت‌هاي جديد را كه مي‌تواند تصاوير منحصربه‌فرد ثبت كند، در كنار حسگر اثرانگشت و باتري با ظرفيت مناسب را در رنگ‌هايي چشم‌نواز عرضه كرده است. از نظر ظاهري مي‌توان گفت اين گوشي تفاوت زيادي با نسل‌هاي قبلي‌اش ندارد. درعوض ويژگي ضدآب بودن به آن اضافه شده تا كاربران بتوانند از آن در مناطق مرطوب يا خيس هم از آن استفاده كنند. اين گوشي در مقابل آب تا عمق يك‌ونيم متر به ‌مدت سي دقيقه مقاومت دارد. همچنين با بدنه‌ي كاملا فلزي‌اش كه در پشت و جلو با نسخه‌ي چهارم از محافظ‌هاي گوريلا گلس محافظت شده، نشان مي‌دهد سامسونگ چقدر به جلوه‌ي ظاهري و مقاومت بالاي گوشي جديدش اهميت مي‌دهد. مثل نسل‌هاي قبلي حسگر اثرانگشت با كليد خانه يكپارچه‌سازي شده كه امنيت بالا را هم براي اين گوشي به ارمغان آورده است. اين گوشي تمام فلزي، چيزي در حدود 157 گرم وزن و 7.7 ميلي‌متر ضخامت دارد

. اين گوشي در دو مدل و با دو سخت‌افزار متفاوت كه بر پايه‌ي دو تراشه‌ي مختلف بنا شده‌اند، راهي بازار شده است. يكي با تراشه‌ي اختصاصي سامسونگ و ديگري با تراشه‌ي قدرتمند شركت كوالكام. هر دو مدل از قدرت سخت‌افزاري فوق‌العاده‌ي تراشه‌ اصلي‌شان و 4 گيگابايت رم سود مي‌برند. گلكسي S7 Edge دو ظرفيت 32 و 64 گيگابايتي دارد كه هر دو مي‌توانند كارت حافظه‌ي جانبي تا 200 گيگابايت را پشتيباني كنند. همچنين جديدترين گلكسي سامسونگ، دو نسخه‌ي يك و دو سيم‌كارته دارد كه هر دو از شبكه‌ي 4Gپشتيباني مي‌كنند كه مي‌توان با آن‌ها از اينترنت نسل چهارم استفاده كرد. طبق روال تمام گوشي‌هاي هوشمند امكان استفاده از فناوري‌هايي مثل بلوتوث، Wi-Fi، NFC و البته OTGبراي كاربران S7 Edge هم فراهم شده است. براي بخشي از S7 Edge كه مي‌توان آن را مهم‌ترين عامل خريدش دانست، نمايشگري 5.5 اينچي با تراكم 534 پيكسل بر اينچ انتخاب شده است. همانند نسل‌هاي قبلي اين نمايشگر هم لبه‌هاي منحني در چپ و راست دارد.

 

نمايشگر S7 Edge از نوع اولد با فناوري سوپر امولد است كه رزولوشن 1440 در 2560 پيكسل دارد و از قابليت روشن‌ماندن هميشگي با مصرف انرژي بسيار كم‌، بهره مي‌برد. شايد دوربين اصلي S7 Edge در عدد مگاپيكسل دوربين در مقايسه با نسل‌هاي قبلي‌اش كم‌فروغ‌تر باشد، اما با توجه به دريچه‌ي ديافراگم و سايز سنسورش حرف‌هاي بسياري براي گفتن دارد. دوربيني 12 مگاپيكسلي كه به فلشي از نوع LED با دو رنگ سفيد و زرد مجهز شده است. اين دوربين به لرزشگير اپتيكال تصوير هم مجهز شده تا هيچ‌چيز، ازجمله لرزش دست نتوانند كيفيت تصاوير شما را تحت تاثير قرار دهند. دوربين سلفي گلكسي S7 Edge، سنسوري 5 مگاپيكسلي با دريچه‌ي ديافراگم باز‌تر دارد كه حالا مي‌تواند نور بيشتري جذب كند و درنتيجه تصاوير بهتري هم ثبت مي‌كند. اين گوشي با قابليت‌هاي ديگري مثل نسخه‌ي ششم از اندرويد، باتري 3600 ميلي‌آمپر ساعتي، قابليت شارژ سريع و مجموعه‌ي كاملي از حسگر‌ها در چهار رنگ زيبا روانه‌ي بازار شده است. سامسونگ، گلكسي S7 Edgeخود را با سخت‌افزاري قدرتمند همراه با چهار گيگابايت رم، امكان استفاده از كارت حافظه‌ي جانبي، بدنه‌ي تمام فلزي مقاوم در برابر آب، دوربين اصلي 12 و سلفي 5 مگاپيكسلي، نمايشگر 5.5 اينچي با تراكم 534 پيكسل بر اينچ با فناوري سوپر امولد و قابليت‌هاي كم‌نظيري ديگر وارد بازار كرده تا يكي ديگر گوشي‌هاي انحصاري‌اش را به همه معرفي كرده باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۳۰:۳۰ توسط:شبكه ما موضوع:

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy A7 2016 SM-A710FD

معرفي اجمالي محصول 

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy A7 2016 SM-A710FD دو سيم كارت

 

اين روزها بازار گوشي‌هاي ميان‌رده آن‌قدر داغ شده است كه توليد‌كنندگان سعي مي‌كنند توجه ويژه‌اي به اين بازار داشته باشند؛ تا جايي كه برخي از ويژگي‌هاي گوشي‌هاي بالارده و بعضا پرچم‌دار خود را در اين رسته قرار مي‌دهند تا بخت خريده شدن اين سري را افزايش دهند.

عملكرد گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy A7 2016 SM-A710FD

استفاده از فلز در ساخت گوشي و استفاده نمايشگر با كيفيت عالي از اين ويژگي‌ها هستند. سري A سامسونگ هم با همين هدف به وجود آمده‌اند. با موفقيت اين سري، حالا سامسونگ با نام‌گذاري سري جديد اين گوشي با نام 2016 سعي كرده تا قابليت‌هاي بيشتري را هم به آن‌ها اضافه كند. گوشي «سامسونگ گلكسي A7 (2016) دو سيم‌كارت» (Samsung galaxy A7 (2016)) از اين سري يك ميان‌رده‌ي باكيفيت به‌حساب مي‌آيد. سخت‌افزاري كه مي‌تواند براي انجام بسياري از امور مفيد باشد، بدنه‌ي زيبا و چشم‌نواز، نمايشگري كه كيفيتش چشم‌ها را خيره مي‌كند، حسگر اثرانگشت براي امنيت بيشتر و دوربيني كه تصاوير فوق‌العاده ثبت مي‌كند از مشخصات اين گوشي ميان‌رده هستند. استفاده از فلز در ساخت بدنه‌ي يك گوشي ميان‌رده مي‌تواند ظاهري زيبا و چشم‌نواز را با خود به همراه داشته باشد.

قاب اصلي و قاب پشتي تمام فلزيگوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy A7 2016 SM-A710FD به همراه ضخامت 7.3 ميلي‌متري و وزن 172 از ويژگي‌هاي جالب و جذاب در گلكسيA7 هستند؛ كه در مقايسه با نسخه‌ي سال قبل كمي افزايش داشته‌اند. همچنين سامسونگ سعي كرده رنگ‌هاي جديد را به اين سري اضافه كند تا كاربران بيشتري را به سمت خود جذب كند. نمايشگري با پنل اولد و فناوري سوپر امولد به اندازه‌ي 5.5 اينچ و رزولوشن FullHDبراي اين گوشي عالي به نظر مي‌رسد. اين نمايشگر مي‌تواند تصاوير را با اشباع رنگ چشم‌نواز و با تراكم مناسب 401 پيكسل بر اينچ به تصوير بكشد. همچنين براي محافظ از آن از جديدترين نسخه‌ي محافظ‌هاي گوريلا گلس بهره برده شده است. اين نمايشگر براي بازي، وب‌گردي و فيلم ديدن كاملا مناسب است. سخت‌افزاري بر پايه‌ي تراشه‌ي قدرتمند و اختصاصي سامسونگ با نام اگزينوس 7580 به همراه 3 گيگابايت رم جاي هيچ‌گونه نگراني را براي كاربران باقي نمي‌گذارد. اين تراشه‌ي 64 بيتي با پردازنده‌ي اصلي 8 هسته‌اي مي‌تواند تمام بازي‌هاي سنگين را به راحتي اجرا كند. در كنار اين سخت‌افزار مي‌توان پشتيباني از شبكه‌ي 4G، بلوتوث، راديو، NFC وWi-Fi را هم اضافه كرد.

از طرفي سامسونگ اين گوشي را به حسگر اثرانگشت كه در كليد خانه تعبيه‌شده مجهز كرده تا خيال كاربران از امنيت هم در اين گوشي راحت باشد. دو دوربين با سنسور‌هاي 13 و 5 مگاپيكسلي براي گلكسي A7 كاملا مناسب و كافي به نظر مي‌رسند. همچنين دوربين اصلي به فلشي از نوع LED مجهز شده است. با اين دوربين 13 مگاپيكسلي كه به لرزش‌گير اپتيكال تصوير هم مجهز شده مي‌توانيد ويديو‌هايي با رزولوشن 1920 در 1080 و سرعت 30 فريم بر ثانيه ضبط كنيد. اندرويد لالي‌پاپ نسخه‌ي 5.1 و باتري با ظرفيت 3300 ميلي‌آمپر ساعت از ديگر قابليت‌هاي اين ميان‌رده‌ي خوش‌ساخت هستند. بدنه‌اي تمام فلزي با ضخامت و وزن مناسب، حسگر اثرانگشت، دوربين اصلي با سنسور 13 مگاپيكسل، نمايشگري 5.5 اينچي با فناوري سوپرامولد و تراكم بالا، سخت‌افزاري بر پايه‌ي تراشه‌ي قدرتمند اگزينوس 7580 و مقدار سه گيگابايت رم مي‌توانند براي اين گوشي ميان‌رده بسيار مناسب باشند و شانس خريد آن را بيشتر كنند. البته مي‌توان به اين مشخصات پشتيباني از شبكه‌ي 4G و باتري با ظرفيت مطلوب 3300 ميلي‌آمپر ساعتي را هم اضافه كرد كه اين گوشي را به يكي از بهترين‌هاي بازار تبديل كرده‌اند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۲۹:۴۷ توسط:شبكه ما موضوع:

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy A5 2016 SM-A510FD

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy A5 2016 SM-A510FD دو سيم كارت

 

اين روزها بازار گوشي‌هاي ميان‌رده آن‌قدر داغ شده كه توليد‌كنندگان سعي مي‌كنند توجه ويژه‌اي به آن داشته باشند؛ به‌نحوي‌كه برخي از ويژگي‌هاي گوشي‌هاي بالارده و بعضا پرچم‌دار خود را در اين رسته قرار مي‌دهند تا بخت فروش اين سري را افزايش دهند. استفاده از فلز در ساخت گوشي و استفاده از نمايشگر با كيفيت عالي از اين ويژگي‌ها هستند. سري A سامسونگ هم با همين هدف به وجود آمده‌اند.

عملكرد گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy A5 2016 SM-A510FD

با موفقيت اين سري، حالا سامسونگ با نام‌گذاري سري جديد اين گوشي با نام 2016 سعي كرده قابليت‌هاي بيشتري را به آن‌ها اضافه كند. گوشي «سامسونگ گلكسي A5 (2016) دو سيم‌كارت» (Samsung galaxy A5 (2016)) از اين سري يك ميان‌رده‌ي باكيفيت به‌حساب مي‌آيد. سخت‌افزاري كه مي‌تواند براي انجام بسياري از امور مفيد باشد، بدنه‌ي زيبا و چشم‌نواز، نمايشگري كه كيفيتش چشم‌ها را خيره مي‌كند، حسگر اثرانگشت براي امنيت بيشتر و دوربيني كه تصاوير فوق‌العاده ثبت مي‌كند از مشخصات اين گوشي ميان‌رده هستند. استفاده از فلز در ساخت بدنه‌ي يك گوشي ميان‌رده مي‌تواند ظاهري زيبا و چشم‌نواز را با خود به همراه داشته باشد.

قاب اصلي و قاب پشتي تمام‌فلزيگوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy A5 2016 SM-A510FD به همراه ضخامت 7.3 ميلي‌متري و وزن 155 از ويژگي‌هاي جالب و جذاب گلكسيA5 هستند كه در مقايسه با نسخه‌ي سال قبل كمي افزايش داشته‌اند؛ همچنين سامسونگ سعي كرده رنگ‌هاي جديد را به اين سري اضافه و كاربران بيشتري را به سمت خود جذب كند. نمايشگري با پنل اولد و فناوري سوپر امولد به اندازه‌ي 5.2 اينچ و رزولوشن FullHD براي اين گوشي عالي به نظر مي‌رسد. اين نمايشگر مي‌تواند تصاوير را با اشباع رنگ چشم‌نواز و با تراكم مناسب 424 پيكسل بر اينچ به تصوير بكشد. براي محافظت از آن هم از جديدترين نسخه‌ي محافظ‌هاي گوريلا گلس بهره برده شده است.

اين نمايشگر براي بازي و فيلم‌ديدن كاملا مناسب است. سخت‌افزاري بر پايه‌ي تراشه‌ي قدرتمند و اختصاصي سامسونگ با نام اگزينوس 7580 به همراه دو گيگابايت رم جاي هيچ‌گونه نگراني را براي كاربران باقي نمي‌گذارد. اين تراشه‌ي 64 بيتي با پردازنده‌ي اصلي 8 هسته‌اي مي‌تواند تمام بازي‌هاي سنگين را به‌راحتي اجرا كند. در كنار اين سخت‌افزار مي‌توان پشتيباني از شبكه‌ي 4G، بلوتوث، راديو،NFC و Wi-Fi را هم اضافه كرد. از طرفي سامسونگ اين گوشي را به حسگر اثرانگشت مجهز كرده كه در كليد خانه تعبيه ‌شده است تا خيال كاربران از امنيت اين گوشي هم راحت باشد. دو دوربين با سنسور‌هاي 13 و 5 مگاپيكسلي براي گلكسي A5 كاملا مناسب و كافي به نظر مي‌رسند.

دوربين اصلي به فلشي از نوع LED مجهز شده است. با اين دوربين 13 مگاپيكسلي كه به لرزش‌گير اپتيكال تصوير هم مجهز شده مي‌توانيد ويديو‌هايي با رزولوشن 1920 در 1080 و سرعت 30 فريم بر ثانيه ضبط كنيد. اندرويد لالي‌پاپ نسخه‌ي 5.1 و باتري با ظرفيت 2900 ميلي‌آمپر ساعت از ديگر قابليت‌هاي اين ميان‌رده‌ي خوش‌ساخت هستند. بدنه‌اي تمام‌فلزي با ضخامت و وزن مناسب، حسگر اثرانگشت، دوربين اصلي با سنسور 13 مگاپيكسل، نمايشگري 5.2 اينچي با فناوري سوپرامولد و تراكم بالا، سخت‌افزاري بر پايه‌ي تراشه‌ي قدرتمند اگزينوس 7580 و مقدار دو گيگابايت رم مي‌توانند براي اين گوشي ميان‌رده بسيار مناسب باشند و شانس خريد آن را بيشتر كنند. مي‌توان به اين مشخصات پشتيباني از شبكه‌ي 4G و باتري با ظرفيت مطلوب 2900 ميلي‌آمپر ساعتي را هم اضافه كرد كه اين گوشي را به يكي از بهترين‌هاي بازار تبديل كرده‌اند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۲۹:۰۶ توسط:شبكه ما موضوع:

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy Note 5 SM-N920CD

معرفي اجمالي محصول 

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy Note 5 SM-N920CD - ظرفيت 32 گيگابايت دو سيم كارت 

 

امكان‌ يادداشت‌برداري با قلم، صفحه‌نمايش بزرگ و سخت‌افزار قدرتمند از ويژگي‌هاي گوشي‌هاي سري نوت سامسونگ هستند. بعد از توليد چهار نسل موفق از اين گوشي، نسل پنجم با تغييراتي كم‌وبيش بزرگ طراحي و ساخته شد. شماري از اين تغييرات، كم‌وكاستي‌هاي سري‌هاي قبل را پوشش داده‌اند؛ البته تغييراتي هم باعث حذف قابليت‌هاي محبوب و كاربردي گوشي‌هاي قبلي اين سري شده‌اند. گوشي «سامسونگ گلكسي نوت 5» (Samsung galaxy Note5) برخلاف گوشي‌هاي قبلي سامسونگ در همين سري، بدنه‌اي از جنس فلز و شيشه دارد. اين بدنه‌ي فلزي باعث شده تا وزن نوت پنجم 171 گرم شود كه در مقايسه با وزن نوت 4، چند گرمي سبك‌تر شده است.

عملكرد گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy Note 5 SM-N920CD

با درنظرگرفتن جاي قلم در بدنه‌ي‌ نوت5، اين گوشي نزديك به 7.6 ميلي‌متر ضخامت دارد كه در مقايسه با نسل قبلي‌اش باريك‌تر هم شده است. در كنار طراحي عالي و چشم‌نواز نوت5، براي اين گوشي نمايشگري از نوع اولد با فناوري سوپر امولد با رزولوشن 2560 در 1440 و تراكم 518 پيكسل بر هر اينچ در نظر گرفته شده است. سامسونگ براي محافظت از اين نمايشگر 5.7 اينچي كه از نظر اندازه با نسل قبلي‌اش متفاوت نيست، از محافظ‌هاي گوريلاگلس نسخه‌ي چهارم بهره برده است. تراشه‌ي نوت5 همان تراشه‌ي اختصاصي سامسونگ اگزينوس 7420 است كه پيش‌تر در گلكسيS6 هم استفاده شده بود. اين تراشه‌ي قدرتمند 64 بيتي، پردازنده‌اي 8 هسته‌اي دارد. 4 هسته با معماري كورتكس A53 و قدرت پردازش 1.5 گيگاهرتز و 4 هسته‌ي ديگر با معماري كورتكس A57 و قدرت پردازش 2.1 گيگاهرتز، هشت هسته‌‌ي پردازنده‌ي مركزي نوت5 را تشكيل داده‌اند. از ديگر مشخصات سخت‌افزاري اين گوشي مي‌توان به پردازنده‌ي گرافيكي «مالي 760» و 4 گيگابايت رم اشاره كرد. اين مقدار رم كمك مي‌كند هر برنامه يا بازي به‌راحتي در نوت5 اجرا شود. يكي از تغييرات نوت5 در مقايسه با نسل قبلي‌اش، حذف امكان استفاده از كارت حافظه‌ي جانبي است.

 

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy Note 5 SM-N920CD در دو ظرفيت 32 و 64 گيگابايت عرضه شده است. اين گوشي از دو سيم‌كارت و شبكه‌ي 4G پشتيباني مي‌كند. امكان استفاده از Wi-Fi، بلوتوث و NFC هم در اين گوشي فراهم شده است. براي مكان‌يابي دقيق، هم فناوري‌هايي نظير A-GPS، GLONASS وBeidou در نظر گرفته شده‌اند. دوربين نوت5 بدون تغيير با نسل قبلي‌اش از همان سنسور 16 مگاپيكسلي بهره مي‌برد؛ البته نو‌آوري‌هاي جالب‌توجهي در دوربين اين گوشي وجود دارند كه نمونه‌اش را قبل‌تر در سامسونگ گلكسي S6 شاهد بوده‌ايم. اين دوربين مي‌تواند ويديو‌هايي را با رزولوشن 4K و سرعت 30 فريم بر ثانيه همراه با صداي استريو ضبط كند. دوربين سلفي نوت5 هم به سنسوري 5 مگاپيكسلي مجهز شده است. سامسونگ، نوت5 را به سيستم‌عامل اندرويد لالي‌پاپ نسخه‌ي 5.1 و رابط كاربري تاچ‌ويز مجهز كرده است. در اين گوشي هم مانند نوت 4 مجموعه‌ي كاملي از حسگرها مثل ژيروسكوپ، قطب‌نما، شتاب‌سنج، مجاورت، روشنايي، فشارسنج، شمارنده‌ي ضربان‌قلب و سنجش اكسيژن خون استفاده شده است. با كم‌شدن ضخامت و ابعاد نوت5، باتري آن هم در مقايسه با نوت4 ظرفيتي كمتر و در حدود 3000 ميلي‌آمپرساعت دارد كه پاسخ‌گوي يك روز استفاده‌ي معمولي از گوشي است. نوت5 هم مثلS6 در چهار رنگ سفيد، سورمه‌اي، نقره‌اي و طلايي عرضه شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۲۷:۵۱ توسط:شبكه ما موضوع:

كارت inferno Dragon

معرفي كارت inferno Dragon

توضيحات

اين كارت در آرناي ۴ آزاد مي شود و هزينه آن ۴ الكسير مي باشد.

Inferno Dragon تك هدف و داراي سلامتي و آسيب پذيري زيادي مي باشد و اين كارت پس از پيداكردن هدف مورد نظر از ۳۰ تا ۱۰۰۰ دميج مي تونه وارد كنه ! پس خيلي خطرناك مي باشد!

استراتژي

اين كارت داراي يك عيب بسيار بزرگ مي باشد و آن تك هدف بودن آن است! كه شما مي تونيد با بي بي دراگون اين مشكل رو حل كنيد !

كارت هايي كه اين كارت رو از بين ميبرند عبارت هستند از : مينيون ها، ماسكيتر و روح يخي مي باشد كه روح يخي مي تونه حدود ۹ ثانيه كارت رو ثابت نگه دار تا شما بتونيد راحت از بين ببريد!

البته يك راه خيلي آسون تري هست اون هم استفاده از برترين كارتي به نام Zap ! كه راحت مي تونه يه مكس كمي به كارت بده و نوع هدف و درصد تخريب رو از بين ببره !

نقاط ضعف و معايب

كارت inferno Dragon به دليل تك هدف بودن ، به راحتي به مينيون ها از بين مي رود !

چند نقطه ضعف اين كارت استفاده از اسكلت ها ، سنگ قبر مي باشد كه حريف مي تونه حريف رو گمراه كنه و باز هم در اين صورت نيرو شما از بين مي رود.

اين كارت با استفاده از بي بي دراگون مي تونه خيلي قوي و خطرناك باشه و تمامي نقاط ضعف كارت رو از بين ميبره !

توضيحات اضافه

اين كارت در تاريخ ۳۰/۹/۲۰۱۶ به بازي اضافه مي شود.

كارت inferno Dragon در دسته لجندري و داراي ۴ الكسير مي باشد.

سرعت حمله اين كارت ۰٫۴ ثانيه مي باشد كه مي تونه خيلي خطرناك باشه !

اگه نظر ، انتقاد و پيشنهادي داريد درباره “معرفي كارت inferno Dragon” بخش نظرات يا كانال تلگرامي سايت مطرح كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۲۷:۱۲ توسط:شبكه ما موضوع: